MuscleMeat

Man waant zich bij 300 km/u F1-piloot en schudt politie af (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb net zo iets mee gemaakt.
Vorig jaar in griekenland flink aan het planken, en haalde midden in de nacht op (de enige) 5 baans weg een politie auto in terwijl ik ergens tussen de 220 en 240 reed.

Het was pikke donker geen auto te bekennen en zag op het inhaal moment pas dat het een politie auto was die ik inhaalde. Toen z'n zwaailichten aangingen wist ik t al helemaal zeker :D

Toen binnen een seconde besloten nog meer gas te geven want hij lag inmiddels al een km behind. Was toch nog maar een paar km van me afslag vandaan. En inhalen ging hem sowieso niet worden want mijn topsnelheid ligt zo een 100km/u hoger dan hem.
4 minuten later was ik thuis.

Maar geloof mij, je hart bonkt in je keel dan :D

Soortgelike situatie meegemaakt..

Reed 20 te hard op een 50 baan, en de plietie stond in de berm en zette achtervolging in.
Dacht echt van fuuuuuuuuuuck, en in een stom moment besloten door te rijden omdat men huis +/- 800 meter verder was en de parking niet zichtbaar is vanaf de baan. Is allemaal goed verlopen, maar zoals je zegt bonkt je hard absurd hard in z'n situatie.. Ik doe het eig nooit meer, heb er dagen van ongerust rondgelopen.
 
Soortgelike situatie meegemaakt..

Reed 20 te hard op een 50 baan, en de plietie stond in de berm en zette achtervolging in.
Dacht echt van fuuuuuuuuuuck, en in een stom moment besloten door te rijden omdat men huis +/- 800 meter verder was en de parking niet zichtbaar is vanaf de baan. Is allemaal goed verlopen, maar zoals je zegt bonkt je hard absurd hard in z'n situatie.. Ik doe het eig nooit meer, heb er dagen van ongerust rondgelopen.

:roflol:
 
Ik heb net zo iets mee gemaakt.
Vorig jaar in griekenland flink aan het planken, en haalde midden in de nacht op (de enige) 5 baans weg een politie auto in terwijl ik ergens tussen de 220 en 240 reed.

Het was pikke donker geen auto te bekennen en zag op het inhaal moment pas dat het een politie auto was die ik inhaalde. Toen z'n zwaailichten aangingen wist ik t al helemaal zeker :D

Toen binnen een seconde besloten nog meer gas te geven want hij lag inmiddels al een km behind. Was toch nog maar een paar km van me afslag vandaan. En inhalen ging hem sowieso niet worden want mijn topsnelheid ligt zo een 100km/u hoger dan hem.
4 minuten later was ik thuis.

Maar geloof mij, je hart bonkt in je keel dan :D

Met welke auto was dit, jij rijd toch alleen maar dikke autos?
Die special porche was toch van jou?
 
Als dat rijbewijs in frankrijk ligt ? ( in beslag genomen) dan mag je hier toch niet rijden
Je hebt immers 'geen' rijbewijs meer? :p

Als mijn rijbewijs in NL wordt afgenomen, mag ik toch ook niet vrolijk in belgie gaan rondrijden?

En toch moest het rijbewijs mooi daar blijven ;)
3 maand rijverbod in Frankrijk, ondertussen in België verder rijden. Is geen enkel probleem. Het is niet omdat je het papiertje toevallig niet bijhebt, dat je geen geldig rijbewijs hebt he...

Na een controle in BE wel een 'reserve' papiertje moeten ophalen, om te bewijzen. Vanuit Frankrijk stuurden ze het een maand later op, probably omdat ze dat ergens moesten registreren ofzo, werd opgestuurd naar een of andere rechtbank in een grote stad. Damn French.
 
Met welke auto was dit, jij rijd toch alleen maar dikke autos?
Die special porche was toch van jou?


Haha "alleen maar" dikke autos,
Ik heb inderdaad die "special porsche" maar voor de rest valt het allemaal wel mee hoor :o

Maar dat avontuurtje was inderdaad met die Porsche :D
 
Wat een infantiel.
 
Zal wel geen standaard RS5 zijn geweest, dan is bij 280 km/h (onbegrensd) het einde in het zicht.

Als de begrenzing helemaal verwijderd wordt haalt een RS5 makkelijk 300+ op te teller ;)
 
Als de begrenzing helemaal verwijderd wordt haalt een RS5 makkelijk 300+ op te teller ;)

Vreemd, Audi bevestigt dat de top dan op 280 km/h zit zonder tuning, binnenkort eens kijken.
 
Dit was dan ook terwijl er van de helling af gereden werd.
 
Vreemd, Audi bevestigt dat de top dan op 280 km/h zit zonder tuning, binnenkort eens kijken.

Stock met begrenzing er af moet die normaal 300 halen, op teller uiteraard.
 
Vreemd, Audi bevestigt dat de top dan op 280 km/h zit zonder tuning, binnenkort eens kijken.

Je kan ervoor kiezen om de begrenzing door Audi naar 280kmu te laten zetten. Een bedrijf zoals MTM verwijderd de begrenzinggewoon volledig. Zou ook wel vreemd zijn als een hoogtoerige V8 onbegrensd "slechts" een top van 280 zou hebben.
 
Je kan ervoor kiezen om de begrenzing door Audi naar 280kmu te laten zetten. Een bedrijf zoals MTM verwijderd de begrenzinggewoon volledig. Zou ook wel vreemd zijn als een hoogtoerige V8 onbegrensd "slechts" een top van 280 zou hebben.

Dat klopt, maar MTM maakt gebruik van een eigen ECU en een daarbij behorende setup (motormanagement).
 
Dat lijkt me heel sterk. Ze zullen gewoon de standaard ECU aanpassen lijkt me (ook al noemen ze het MTM motronic ECU oid). Voor alleen de begrenzing te verwijderen gaan ze echt geen nieuwe ECU ontwerpen, is slechts een zeer kleine aanpassing ;)
 
Er was trowuens toch ook nog dat ene filmpje van die jongen in NL die ff 300 rijdt in z'n Nissan GTR en alsnog gepakt is dmv het filmpje?

Edit, deze:
http://www.youtube.com/watch?v=W9WWdevNbxA

Kerel is vrijuit gegaan, moest wel naar bureau komen en horen dat die dat niet meer mocht doen.

Overigens wel heerlijke weg om flink te planken. Zelf ook al een keer 270km/h aangetikt op die weg.
 
Back
Naar boven