MuscleMeat

Man zet ex-vrouw op internet als prostituee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
SINT-ANDRIES - Pascal P. (52) uit Brugge verscheen gisteren voor de Brugse rechtbank omdat hij zijn ex-vrouw op het internet aanbood als prostituee. ‘Er stonden hier plots heel wat mannen voor de deur’, vertelt de vrouw.


M.T.S., een 34-jarige vrouw uit de Dominicaanse Republiek, trouwde in haar land met de Bruggeling Pascal P. ‘Hij was aanvankelijk heel lief en deed alles voor me’, getuigt de vrouw uit Sint-Andries. ‘Maar eenmaal we in België waren, veranderde hij helemaal.’ De havenarbeider sloeg zijn vrouw en moest zich daar gistermorgen in de correctionele rechtbank ook voor verantwoorden. Hij stuurde echter zijn kat. ‘Die man heeft mij kapot gemaakt. Ik had helemaal niet door dat hij zo'n slecht persoon was.’ Twee jaar geleden ging het koppel uit elkaar.

Pascal P. stond gisteren terecht voor de belaging van zijn ex-vrouw tussen december 2010 en maart 2011. De man maakte een valse website aan waarop hij zijn ex-vrouw als prostituee voorstelde en haar diensten aanbood bij haar thuis. ‘Plots stonden hier heel wat mannen voor de deur’, zegt M.T.S. ‘Toen ik hen vroeg waar ze voor kwamen, boden ze me geld en deden het verhaal uit de doeken. Mijn ex-man had op internet gezet dat ik een prostituee was die thuis mannen ontving. Toen dat de eerste keer gebeurde, ben ik onmiddellijk naar de politie gestapt. Helaas stopte het niet direct. Er stonden hier af en toe nog mannen voor de deur. Bovendien had hij ook toegang tot mijn Facebookprofiel. Daarop sprak hij mensen in mijn naam aan en maakte hij me zwart. Zelfs een maand geleden had iemand nog foto's van me zien opduiken op zulke sites.’

Psychopaat

Volgens de vrouw woont haar ex-man ondertussen niet meer in België. ‘Hij maakte niet alleen mijn leven kapot, maar had dat ook al met andere vrouwen gedaan’, zegt ze. ‘Die man is gewoon een psychopaat.’ Pascal P. moest zich ook verantwoorden voor het beschadigen van het slot van de garage van zijn ex-partner. ‘Toen heeft hij mijn bromfiets vernield’, zegt zij. De rechter zal zich op 22 november over de zaak uitspreken. (bron: nieuwsblad)

geschifte kerel, maar op zich best wel een leuke actie :D
 
de belgische klusmier?
 
Ook slim om dan je wachtwoorden niet te veranderen, sowieso van facebook.
 
Eigen schuld, dat krijg je met een belg
 
Eigen schuld, dat krijg je met een belg

3r2sgi.jpg
 
"Hij stuurde echter zijn kat". Baas
 
hij stuurde echter zijn kat


wait wut
:roflol: hahahah
 
dat van die kat! hoe doe je dat eigenlijk.
 
Haha ik herken iets in dit verhaal :D

Jaja ze krijgen allemaal slaag die vrouwen....
Volgens mij gewoon een vergeldings actie op zijn ex-vrouw
 
:roflol:
 
Zo had ik n collega een tijdje terug die in alle bushokjes in Haarlem een naaktfoto van zn ex opgehangen heeft met haar nummer erbij en een oproep voor coïtus.

Spoorde ook voor geen meter maar goed om gelachen toen haha
 
Belgen taaltje :D

NL'ers, Kat sturen = Niemand die komt opdagen, noch advocaat

:roflol:


Vond het al een dikke bazenactie man, je kat sturen naar de rechtbank als vertegenwoordiger.

Had al gemeld op fb :o k*tbelgen, ****ed me again.
 
Back
Naar boven