MuscleMeat

Manboobs😣

Bezoekers in dit topic

Appelstroop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2013
Berichten
307
Waardering
159
Lengte
1m97
Massa
85kg
Hey,

Ik ben al een tijdje lekker aan het trainen. Ik kom aan in gewicht en massa. Echter heb ik al sinds mijn pubertijd overmatig veel vet bij mijn borsten (vooral rechter borst). Ik denk dat dit geen gyno is, ben ook langs plastisch chirurg geweest en die zei dat ik simpelweg massa moest kweken. Toch vind ik dit raar want waarom zit daar zoveel vet en minder vet op andere plekken op mijn lichaam? Nu kreeg ik dus dit idee: kan het zijn dat mijn lichaam ervoor koos vooral daar vet op te slaan omdat ik in mijn pubertijd zat? Want nu zit ik dat niet meer en wellicht als ik nu zou aankomen, dat mijn lichaam niet meer zo snel voor mijn borst kiest vanwege hormonen die nu goed zijn? Merk ook sinds ik bulk dat vooral mijn armen aan vet aankomen en niet mijn borsten terwijl vroeger waren mijn armen altijd dun ook al had ik manboobs.

Daarom dacht ik dus... misschien een idee eerst ff flink af te vallen en dan weer te gaan bulken zodat het vet op een normale manier verspreid wordt? Heb het idee dat ik anders deze stubborn vet mijn hele leven ga meedragen, ook al word ik gespierder. Ben er helemaal klaar mee.
 
En wat is precies je vraag?
 
En wat is precies je vraag?
Of dat een goed idee is, dat dat daadwerkelijk zo werkt. Dat het vet anders zal worden opgeslagen als ik 1x flink afval.
 
Of dat een goed idee is, dat dat daadwerkelijk zo werkt. Dat het vet anders zal worden opgeslagen als ik 1x flink afval.
Ik heb wel bij mezelf en sommige anderen gezien dat als ze diep gecut hebben de vetopslag daarna anders is of lijkt te zijn.

Kan je niet zeggen of het echt zo werkt alleen wat ik denk te zien.
 
Ik heb wel bij mezelf en sommige anderen gezien dat als ze diep gecut hebben de vetopslag daarna anders is of lijkt te zijn.

Kan je niet zeggen of het echt zo werkt alleen wat ik denk te zien.
Oke. Vraag me af of ik dat nu moet gaan doen of toch verder bulken. Zit nu op bijna op 19% bodyfat. Bang dat er niks overblijft als ik ga cutten.
 
Oke. Vraag me af of ik dat nu moet gaan doen of toch verder bulken. Zit nu op bijna op 19% bodyfat. Bang dat er niks overblijft als ik ga cutten.
Ik zou cutten, ik had je liever niet hoger dan max 15% gezien.

Zolang je niet cut tot iets van 10% zul je die 'manboobs' houden.
 
Ik zou cutten, ik had je liever niet hoger dan max 15% gezien.

Zolang je niet cut tot iets van 10% zul je die 'manboobs' houden.
Ja precies, maar ik dacht aangezien ik nu toch al gewend ben aan die manboobs, kan ik net zo goed ff doorbulken. Staat sowieso hoog op mijn lijstje hoor, cutten. Liefst zo snel mogelijk. Maar ben echt bang als ik dat nu doe dan ben ik echt een soepstengel.
 
Inderdaad cutten tot echte 10% en van daaruit lean bulk.
 
Oke. Vraag me af of ik dat nu moet gaan doen of toch verder bulken. Zit nu op bijna op 19% bodyfat. Bang dat er niks overblijft als ik ga cutten.
Cutten tot 12% of lager. Dan maar even door die zure appel bijten, kan best snel gaan als je hard genoeg ervoor werkt. Je zult echt versteld staan van jezelf!
Je bent al goed op weg, nu die laatste loodjes nog :flexbiceps:
 
Goeie basis voor een lean bulk:D. Maar ook het opbouwen van droge massa kan in het begin best rap gaan, maak je er niet druk over,komt goed!
Maar klopt het dat vet deze keer anders zal worden verspreid? Want verder vind ik mijzelf niet perse dik maar die man boobs zien er gewoon raar en slap uit.
 
Cutten tot 12% of lager. Dan maar even door die zure appel bijten, kan best snel gaan als je hard genoeg ervoor werkt. Je zult echt versteld staan van jezelf!
Je bent al goed op weg, nu die laatste loodjes nog :flexbiceps:
Ik had bij 13% ook nog man boobs. Heb ze eigenlijk al sinds m'n 12e. Toen was ik dik als kind. Toen kreeg ik groeispurt, werd ik heel dun maar wel manboobs.
 
Maar klopt het dat vet deze keer anders zal worden verspreid? Want verder vind ik mijzelf niet perse dik maar die man boobs zien er gewoon raar en slap uit.
Kan ik geen antwoord op geven. Maar het enige wat je kan doen is 'alle' vet kwijtraken. Dan zal dat ook bijtrekken.
Ik had bij 13% ook nog man boobs. Heb ze eigenlijk al sinds m'n 12e. Toen was ik dik als kind. Toen kreeg ik groeispurt, werd ik heel dun maar wel manboobs.
Misschien kun je eens een foto ervan posten, dan weten we misschien beter waar we het over hebben.
 
Hoe heb je dat VP vastgesteld?

Geen idee wat je op 19% zou willen doen, maar zoals al aangegeven: beter blijf je onder de 15%.

Als je nu verstandig gaat cutten blijft er wellicht niet veel van je over, maar het is wel eerlijk, dan weet je waar je staat. Dan heb je een mooi punt om te gaan bouwen.

Met goede voeding en goede training kan je zeer mogelijk nog wat spier pakken.

Succes!
 
Hier wat foto's. Dit is wel echt doel nummer 1 waarom ik train. Ik wil hier ZO graag van af. Misschien dat het toch wel gyno is, ik weet het niet. Ben echt benieuwd of ik nou moet cutten of door bulken. Solway Firth Mentat tedroog vntl
Screenshot_20230608-010258_OneNote.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je dat VP vastgesteld?

Geen idee wat je op 19% zou willen doen, maar zoals al aangegeven: beter blijf je onder de 15%.

Als je nu verstandig gaat cutten blijft er wellicht niet veel van je over, maar het is wel eerlijk, dan weet je waar je staat. Dan heb je een mooi punt om te gaan bouwen.

Met goede voeding en goede training kan je zeer mogelijk nog wat spier pakken.

Succes!
Met clippers doe ik het.
 
Ik zou eerst cutten, en wanneer je lean bent voor jezelf uitmaken of je het via operatie wilt laten weghalen.
 
Je bent gewoon veels te dik en hebt vet overal. Als je door gaat bulken word je nog dikker en bouw je weinig spiermassa op alleen vet.
Weet ook niet hoe je erbij komt om met 20/25% bf überhaupt te gaan bulken 🫠
 
Laatst bewerkt:
Eerst echt diep cutten want je ziet op de laatste foto dat ze bijna weg zijn dus echt naar 10% vet gelijk vanaf vandaag beginnen dan ben je rond begin september klaar en kan je rustig lean bulken en echte spieren aankomen. Dan maar een tijdje dun hoort erbij.
 
Je bent gewoon veels te dik en hebt vet overal. Als je door gaat bulken word je nog dikker en bouw je weinig spiermassa op alleen vet.
Weet ook niet hoe je erbij komt om met 20/25% bf überhaupt te gaan bulken 🫠
Ik had opgemeten en ik had eerst 13% en nu dus 19%. Jij denkt meer dus adhv de fotos?
 
Back
Naar boven