AndroidHealthClinic

Manboobs😣

Bezoekers in dit topic

Ligt eraan wat je wilt, met een maandje ga je het niet redden denk ik als je goed droog wilt beginnen met bouwen

• Like
Waarderingen: RLS
Ligt eraan wat je wilt, met een maandje ga je het niet redden denk ik als je goed droog wilt beginnen met bouwen
Oke, ja ik gooide het meer als stelling op hoor. Langer cutten vind ik ook geen probleem.

Oke, ja ik gooide het meer als stelling op hoor. Langer cutten vind ik ook geen probleem.
Ik zat vooraf misschien net ietwat hoger in vet, maar mijn cut duurt inmiddels bijna 4 maanden (en loopt richting einde). Zonder cheat.

Ik zat vooraf misschien net ietwat hoger in vet, maar mijn cut duurt inmiddels bijna 4 maanden (en loopt richting einde). Zonder cheat.
Lekker bezig! Ik heb één keer gecheat in de afgelopen 2 maanden omdat een maat langskwam en we halve kilo spareribs hadden besteld, haha. Ik heb er totaal geen moeite mee eigenlijk, helemaal niet nu met keto, nul last van honger oid.

Lekker bezig! Ik heb één keer gecheat in de afgelopen 2 maanden omdat een maat langskwam en we halve kilo spareribs hadden besteld, haha. Ik heb er totaal geen moeite mee eigenlijk, helemaal niet nu met keto, nul last van honger oid.
Dan maakt de tijdsduur ook niks uit toch.

Yo. Ben inmiddels 79 kilo en ik zie zeker wel in de spiegel dat ik af val al vind ik de man boobs nog steeds niet erg veranderd maar wel iets minder geworden. Dus ik ga gewoon door denk ik tot uiterlijk 75 kilo ofzo. Dan weer op onderhoud eten en spiermassa aankomen. Zal nog ff vetpercentage meten eerdaags. Verder wel tevreden met keto dieet al lijkt het me een uitdaging meer te eten straks maar komt vast goed. Nog steeds train ik 4x pw en 2x per week hardlopen.

Yo. Ben inmiddels 79 kilo en ik zie zeker wel in de spiegel dat ik af val al vind ik de man boobs nog steeds niet erg veranderd maar wel iets minder geworden. Dus ik ga gewoon door denk ik tot uiterlijk 75 kilo ofzo. Dan weer op onderhoud eten en spiermassa aankomen. Zal nog ff vetpercentage meten eerdaags. Verder wel tevreden met keto dieet al lijkt het me een uitdaging meer te eten straks maar komt vast goed. Nog steeds train ik 4x pw en 2x per week hardlopen.
Je zal die moobies zelf waarschijnlijk meer zien dan een ander.

Goede progressie.

Hoe lang ga je verder met keto ?
Ik denk voor onbepaalde tijd. Ben er wel tevreden over eigenlijk. Maar wie weet low carb uiteindelijk maar dan wel fat adapted blijven. Ben wel overtuigd dat dit een juiste dieet is, best veel in verdiept.

Draag je nog die powerranger handschoentjes?
Is je ban weer weg, oud pestkopje. Kansloos figuur. Negatief aandachttrekkertje. Ga weg uit m'n topic.

Merk nu toch dat ik stagneer/plateau qua gewicht dat ik hef en mijn eigen gewicht. 🤔 Het liefst ga ik nu weer wat meer eten om sterker te worden maar tegelijkertijd weet ik niet hoe ver ik qua afvallen verwijderd ben van dat die man boobs eindelijk weggaan. Heb toch het idee dat het vrij onmogelijk is ze eraf te krijgen met afvallen tenzij ik echt ondergewicht ga krijgen. Ben nu 78,5.

Laatst bewerkt:
Dan wordt het tijd om kcals te verlagen of meer te bewegen

Merk nu toch dat ik stagneer/plateau qua gewicht dat ik hef en mijn eigen gewicht. 🤔 Het liefst ga ik nu weer wat meer eten om sterker te worden maar tegelijkertijd weet ik niet hoe ver ik qua afvallen verwijderd ben van dat die man boobs eindelijk weggaan. Heb toch het idee dat het vrij onmogelijk is ze eraf te krijgen met afvallen tenzij ik echt ondergewicht ga krijgen. Ben nu 78,5.
vanaf 16 juni 500gram afgevallen is wel te weinig. je eet of teveel en of je beweegt te weinig !
buikomtrek nog gemeten ?

Ga nou gewoon maar even door. Je bent nu toch bezig. Je komt er maar op één manier achter

Hey. Wellicht een iets te snelle update maar ik heb toch het idee dat mijn borst vet eindelijk wordt geraadpleegd. Vraag me af hoe lang dit nog moet. Heb geen moeite met in deficit te zitten. Ik ben nu 80 kilo. Ik ben sinds een week ook begonnen aan een keto dieet en heb vocht verloren dus daardoor ook het idee alsof mijn huid strakker zit oid. Moet wel zeggen dat dit is terwijl het lichaam koud was. Als het warm is, is het allemaal wat meer opgezet/puffy. Ik ga zeker nog wel even door dus met in deficit zitten maar ik begin het te zien. Denken jullie dat ik na deze cutting fase gewoon prima in maintenance rustig mijn spieren verder kan opbouwen of is dan een surplus wel erg belangrijk? Heeft voor mij geen haast.

Bekijk bijlage 627457Bekijk bijlage 627458Bekijk bijlage 627459
Met alle respect maar ik zie geen man boobs? Ik zou nu rustig aan lean bulken kilo per maand massa bouwen.

Met alle respect maar ik zie geen man boobs? Ik zou nu rustig aan lean bulken kilo per maand massa bouwen.
Dankjewel en dat klopt, op die foto's zie je het ook niet echt. Maar vanuit andere standpunten en situaties weer heel duidelijk. Ik kijk er zeker naar uit te gaan lean bulken.

Back
Naar boven