MuscleMeat

manchester city wil cristiano ronaldo

Bezoekers in dit topic

10 maal? :scratch: Dan zit hij rond de 200 miljard. :nowai:

Man City is gekocht door Abu Dhabi United Group. Gelieerd aan Abu Dhabi staatsfonds met een vermogen van bijna 900 miljard. Om geld hoeven ze zich geen zorgen te maken.
 
snel terug naar een regel dat er minstens 5 van je eigen land opgesteld moeten worden...toen was het veel leuker. een ramp voor het voetbal deze miljardairs.
 
Ik doelde meer op dat al dat leuke vertoon totaal on nodig is ( 30x je man uitspelen etc etc etc). Prachtig dat ie meer dan 30 goals heeft gemaakt maar vooral toch veel pens en tip ins van wat ik heb gehoord.

Het is inderdaad vrij duidelijk dat jij inderdaad de Ronaldo van het afgelopen EK in je hoofd hebt en niet die van afgelopen seizoen Premier League als je denkt dat ie echt slechts een dribbelaar is.
 
Ronaldo is wel een goede speler, maar geen key speler. En ik verwacht zeker niet dat hij zijn seizoen van vorig jaar gaat evenaren of ook maar enigszins in de buurt komt. Het is gewoon een feit dat deze man het in de grote games vaak laat afweten en hopeloos speelt. Het is geen Zidane die in de CL finale met een volley de beslissende maakt. Leuk en erg handig als je hem in je team hebt, maar zeker niet meer dan 50 mln waard.
 
snel terug naar een regel dat er minstens 5 van je eigen land opgesteld moeten worden...toen was het veel leuker. een ramp voor het voetbal deze miljardairs.

Vind ik ook.
Mijn team, QPR (eerste divisie Engeland) is ook vorig jaar gekocht door o.a Ecclestone en Briatore (Formule 1).
Die pompen er op dit moment vreselijk veel geld in. Halen jonge spelers bij Real Madrid weg en uit Italie.
Leuk zou je zeggen voor zo'n clubje, maar de seizoenskaart prijzen zijn flink omhoog gegaan, het team is onherkenbaar en de supporters voelen zich vervreemd van hun club.
Voetbal was ooit bedoeld als volksvermaak maar is nu een product geworden. De ziel is er uitgerukt en schatrijke zakenlui kopen clubs als speeltje en prestige project.
Voetbal wordt uitgemolken tot de laatste druppel en als iedereen genoeg heeft gehad en het commercieel niet meer interessant is zal de sport levenloos achterblijven.

Edit. zag net dat Kevin Keegan ontslag heeft genomen bij Newcastle. Zelfde reden als Curbishley begin deze week bij West Ham: de eigenaren wilde zich bemoeien met welke spelers er gekocht en opgesteld moesten worden. Begin van het einde.
 
Net zoals het niet lang zal duren tot de Verenigde Staten van Amerika kopje onder gaan zullen ook deze kapitalisten die een mooi systeem bot maken op den duur het presenteer blaadje krijgen van onvermogen.

Veel geld hebben is gewoonweg geen prestatie, en helemaal niet als je er zogenaamd een winnaars team voor wilt kopen.
 
Een kampioensteam koop je trouwens niet bij elkaar. Chelsea heeft de Champions League nog steeds niet gewonnen. En Man United was de afgelopen 2 jaar kampioen in Engeland.

Man United is vorig seizoen kampioen, het jaar daarvoor was Chelsea kampioen.. en wat Chesea de afgelopen twee/drie jaar heeft gedaan is wat de zogenaamde gerenomeerde clubs al decenia's lang doen.. (clubs als Real Madrid, Barcelona, AC Milan etc..etc.) alléén vroeger hadden ze daar een monopolie in maar tegenwoordig komen er steeds meer clubs die wat te spenderen hebben en krijg je van die belachelijke taferelen als die wat de TS aangeeft.

C. Ronaldo is een goede speler maar zeker niet dat geld waard! Drogba is vele malen beter.

On topic:
Ik zie het probleem niet. Waarom zou een speler niet gaan? Als een club financieel en sportief wat te bieden heeft, zal iedere speler daar heen gaan. Ik bedoel, wie gaat er nou voor zijn plezier naar een land als Engeland emigreren. Slecht weer, slecht eten etc.

Op de eerste plaats is géén één speler zoveel waard.. en eigenlijk is het een hard gelach voor de normale burger.. en zeker voor de bijstandsmoeders.. etc..etc.. maar ja.. vraag en aanbod hé.. daar draait het ten slotte om.. ook al is het moreel mischien onacceptabel.. maar het is wel een nadeel van het kapitalisme..

Ronaldo zit al in Engeland en is natuurlijk beter dan Drogba.. Ronaldo is geen spits en heeft 45 doelpunten gescoort in dezelfde competities waar Drogba ook heeft gespeelt.. Ronaldo is beslissender geweest voor zijn club en is niet voor niets uitgeroepen door zijn collega's tot speler van de PL..

Ik doelde meer op dat al dat leuke vertoon totaal on nodig is ( 30x je man uitspelen etc etc etc). Prachtig dat ie meer dan 30 goals heeft gemaakt maar vooral toch veel pens en tip ins van wat ik heb gehoord.

Je kan wel zien dat je de ballen verstand hebt van voetbal.. je volgt het niet en hebt er geen verstand van.. dat zie je meteen aan je post.. maar wel willen meepraten en je mening geven.. doet me denken op een verjaardagsfeestje... heb je altijd wel een vrouw tussen die mee wilt praten over voetbal maar zichzelf kompleet voor lul zet... het is niet erg dat je niets zinnigs zegd.. je hebt ook recht op je mening.. maar het is net als Cappuchino drinken na het eten.. het kan wel maar het hoort niet.
 
snel terug naar een regel dat er minstens 5 van je eigen land opgesteld moeten worden...toen was het veel leuker. een ramp voor het voetbal deze miljardairs.

Mee eens.. het hedendaagse voetbal wordt verziekt omdat er tegenwoordig aan de top alléén mensen zitten die nooit een grasmat van dichtbij hebben gezien...

Maar de miljardairs zijn niet de schuldigen.. jarenlang is het al oneerlijk in de voetballerij..

Het is inderdaad vrij duidelijk dat jij inderdaad de Ronaldo van het afgelopen EK in je hoofd hebt en niet die van afgelopen seizoen Premier League als je denkt dat ie echt slechts een dribbelaar is.

Precies ja.. daar was hij geblesseerd by the way..

Ronaldo is wel een goede speler, maar geen key speler. En ik verwacht zeker niet dat hij zijn seizoen van vorig jaar gaat evenaren of ook maar enigszins in de buurt komt. Het is gewoon een feit dat deze man het in de grote games vaak laat afweten en hopeloos speelt. Het is geen Zidane die in de CL finale met een volley de beslissende maakt. Leuk en erg handig als je hem in je team hebt, maar zeker niet meer dan 50 mln waard.

Geen key speler? wat is voor jou dan een key speler? Ronaldo heeft bijna in z'n eentje Manchester naar de PL titel en de CL titel geleid... Grote games laat afweten? Welke games dan? en kom niet over degemiste penalty zeuren anders zijn Platini, van Basten, Baggio en Maradonna ook geen belangrijke spelers geweest (om even wat namen te noemen)... verder leuk dat je Zidane erbij haalt.. die presteerd namelijk idd om in een finale van een wk zijn team in de steek te laten omdat ie zo nodig een tegenstander een kopstoot moest geven...daarbij is Ronaldo pas 23 en i ie al twee jaar uitgeroepen tot beste speler van de PL door pers en collega's.. twee keer tot meest talentvolle speler van de PL.. de CL gewonnen, de PL gewonnen, topscoorder geworden in de PL en in de CL en heeft ie al in een finale en kwartfinale gestaan van een EK en heeft ie al in de halve finale gestaan van een WK.. als je durft te beweren dat ie geen key speler is heb je weinig kaas gegeten van het spelletje of praat je gewoon anderemensen na omdat je niet de capaciteiten hebt om een eige nmening te vormen.
 
haha socrates puts his money where his mouth is ;)
 
Ach je houd het nu toch niet meer tegen. Mensen moeten gewoon stoppen mte dure seizoenskaarten, tv geld te betalen voor de live wedstrijden, ff geen shirts en sjaals kopen enz enz. Dan word er misschien een tendens ingezet dat het niet zo gek moet zijn.

In het zakenleven hebben ze het continue over de Balkenende norm, maar bij sporters hoor je dit nooit.

20 jaar geleden verdienden ze bij Nec een normaal jaarsalaris (50.000 gulden). Nu is dit gemiddeld hoorde ik al 3 ton in euro. Gaat nergens over.
 
Man City is gekocht door Abu Dhabi United Group. Gelieerd aan Abu Dhabi staatsfonds met een vermogen van bijna 900 miljard. Om geld hoeven ze zich geen zorgen te maken.

het is dat wat ik bedoel,die groep is 10 maal rijker dan abramovic
 
Je kan wel zien dat je de ballen verstand hebt van voetbal.. je volgt het niet en hebt er geen verstand van.. dat zie je meteen aan je post.. maar wel willen meepraten en je mening geven.. doet me denken op een verjaardagsfeestje... heb je altijd wel een vrouw tussen die mee wilt praten over voetbal maar zichzelf kompleet voor lul zet... het is niet erg dat je niets zinnigs zegd.. je hebt ook recht op je mening.. maar het is net als Cappuchino drinken na het eten.. het kan wel maar het hoort niet.

haha, niet alleen vrouwen. Als er op een feestje 5 mensen over voetbal lullen hebben er vaak 3 geen verstand van. Ze proberen er nog wat van te maken en hopen niet door de mand te vallen. zijn vaak mensen die overal wat van af denken te weten.
Of als je tegen iemand zegt dat je vanavond voetbal gaat kijken (en er is een belangrijke ek wedstrijd) vragen ze heel geinteresseerd "ja wie voetbalt er dan?" kzeg dan altijd maar schiphol tegen katwijk ofzo.
 
Man United is vorig seizoen kampioen, het jaar daarvoor was Chelsea kampioen.. en wat Chesea de afgelopen twee/drie jaar heeft gedaan is wat de zogenaamde gerenomeerde clubs al decenia's lang doen.. (clubs als Real Madrid, Barcelona, AC Milan etc..etc.) alléén vroeger hadden ze daar een monopolie in maar tegenwoordig komen er steeds meer clubs die wat te spenderen hebben en krijg je van die belachelijke taferelen als die wat de TS aangeeft.



Op de eerste plaats is géén één speler zoveel waard.. en eigenlijk is het een hard gelach voor de normale burger.. en zeker voor de bijstandsmoeders.. etc..etc.. maar ja.. vraag en aanbod hé.. daar draait het ten slotte om.. ook al is het moreel mischien onacceptabel.. maar het is wel een nadeel van het kapitalisme..

Ronaldo zit al in Engeland en is natuurlijk beter dan Drogba.. Ronaldo is geen spits en heeft 45 doelpunten gescoort in dezelfde competities waar Drogba ook heeft gespeelt.. Ronaldo is beslissender geweest voor zijn club en is niet voor niets uitgeroepen door zijn collega's tot speler van de PL..



Je kan wel zien dat je de ballen verstand hebt van voetbal.. je volgt het niet en hebt er geen verstand van.. dat zie je meteen aan je post.. maar wel willen meepraten en je mening geven.. doet me denken op een verjaardagsfeestje... heb je altijd wel een vrouw tussen die mee wilt praten over voetbal maar zichzelf kompleet voor lul zet... het is niet erg dat je niets zinnigs zegd.. je hebt ook recht op je mening.. maar het is net als Cappuchino drinken na het eten.. het kan wel maar het hoort niet.

wat is er mis me met een cappuchino na het eten?,-)
 
Man United is vorig seizoen kampioen, het jaar daarvoor was Chelsea kampioen.. en wat Chesea de afgelopen twee/drie jaar heeft gedaan is wat de zogenaamde gerenomeerde clubs al decenia's lang doen.. (clubs als Real Madrid, Barcelona, AC Milan etc..etc.) alléén vroeger hadden ze daar een monopolie in maar tegenwoordig komen er steeds meer clubs die wat te spenderen hebben en krijg je van die belachelijke taferelen als die wat de TS aangeeft.



Op de eerste plaats is géén één speler zoveel waard.. en eigenlijk is het een hard gelach voor de normale burger.. en zeker voor de bijstandsmoeders.. etc..etc.. maar ja.. vraag en aanbod hé.. daar draait het ten slotte om.. ook al is het moreel mischien onacceptabel.. maar het is wel een nadeel van het kapitalisme..

Ronaldo zit al in Engeland en is natuurlijk beter dan Drogba.. Ronaldo is geen spits en heeft 45 doelpunten gescoort in dezelfde competities waar Drogba ook heeft gespeelt.. Ronaldo is beslissender geweest voor zijn club en is niet voor niets uitgeroepen door zijn collega's tot speler van de PL..



Je kan wel zien dat je de ballen verstand hebt van voetbal.. je volgt het niet en hebt er geen verstand van.. dat zie je meteen aan je post.. maar wel willen meepraten en je mening geven.. doet me denken op een verjaardagsfeestje... heb je altijd wel een vrouw tussen die mee wilt praten over voetbal maar zichzelf kompleet voor lul zet... het is niet erg dat je niets zinnigs zegd.. je hebt ook recht op je mening.. maar het is net als Cappuchino drinken na het eten.. het kan wel maar het hoort niet.
Ok sorry meneer Socrates, ik ga wel naar mijn breiclubje :(

:o
 
Man United is vorig seizoen kampioen, het jaar daarvoor was Chelsea kampioen.. en wat Chesea de afgelopen twee/drie jaar heeft gedaan is wat de zogenaamde gerenomeerde clubs al decenia's lang doen.. (clubs als Real Madrid, Barcelona, AC Milan etc..etc.) alléén vroeger hadden ze daar een monopolie in maar tegenwoordig komen er steeds meer clubs die wat te spenderen hebben en krijg je van die belachelijke taferelen als die wat de TS aangeeft.


Neuh.

Seizoen Kampioen
2008 Manchester United
2007 Manchester United

http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_League

En dan tegen iemand anders zeggen dat hij geen voetbalkennis heeft. :roflol:
 
Als je iemand verbetert doe het dan wel goed :o Man United is de kampioen van 2007 en 2008 , 2 jaar achter elkaar dus :sukkeltje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_League_2006-2007

Yep.. m'n geweten heeft het laten afweten.. de jaren beginnen te tellen.. maar verder doet het niks af voor de rest van het commentaar.. Ik was in de war met de FA Cup.. Chelsea heeft eigenlijk tot vorig seizoen elk jaar een prijs gepakt.. laten we zeggen onder de 'Mourinho tijdperk'

Neuh.

Seizoen Kampioen
2008 Manchester United
2007 Manchester United

http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_League

En dan tegen iemand anders zeggen dat hij geen voetbalkennis heeft. :roflol:


Hé Spuit 11.. iemand was je al voor...

Wel grappig dat je uit alles wat ik heb gepost over voetbal juist dat er tussenuit hebt gehaald wat juist helemaal NIKS over voetbalkennis zegt..
Dus bascrosje.. in eerste instantie heb je me op een spreekwoordelijke schoonheidsfoutje betrapt maar daarna werd je overmoedig en slaat je post zoals gewoonlijk als een spreekwoordelijk geslachtsdeel op de eveneens spreekwoordelijke trommel.

P.S. gefeliciteerd met je google kwaliteiten :thumbs:
 
Back
Naar boven