MuscleMeat

manchester city wil cristiano ronaldo

Bezoekers in dit topic

Hé Spuit 11.. iemand was je al voor...

Wel grappig dat je uit alles wat ik heb gepost over voetbal juist dat er tussenuit hebt gehaald wat juist helemaal NIKS over voetbalkennis zegt..
Dus bascrosje.. in eerste instantie heb je me op een spreekwoordelijke schoonheidsfoutje betrapt maar daarna werd je overmoedig en slaat je post zoals gewoonlijk als een spreekwoordelijk geslachtsdeel op de eveneens spreekwoordelijke trommel.

P.S. gefeliciteerd met je google kwaliteiten :thumbs:

Haha, spuit 11? Je reageert toch op mijn post, dus logisch dat ik reageer. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een echte voetbalkenner is op de hoogte van de prestaties van afgelopen jaren. Zeker als je ''god'' ''ronaldo'' der speelt.
 
Haha, spuit 11? Je reageert toch op mijn post, dus logisch dat ik reageer. http://i.fokzine.net/s/emo.gif

Een echte voetbalkenner is op de hoogte van de prestaties van afgelopen jaren. Zeker als je ''god'' ''ronaldo'' der speelt.

Ik ben ook op de hoogte van de prestaties van afgelopen jaren.. maar zoals ik al zei was ik in de war met de FA cup... nou potjandikkie zeg bascrosje.. dat is wel een blunder van jewelste.. heb ook veel andere dingen aan mijn hoofd bascrosje en dat gepaard met de jaartjes die doortikken kan ik er wel eens naast zitten.. zoals ik zei.. dat heeft niks te maken met VERSTAND van voetbal.. maargoed.. het tekend natuurlijk jou ook dat je juist dit 'schoonheidsfoutje' aanhaalt en daar hopeloos een conclusie uit probeert te trekken.. maar zoals gewoonlijk faal je wederom omdat je teveel op de details let en daardoor ontgaat je de kern.. simpele zielen houden zich bezig met simpele dingen zeg ik dan maar altijd..

Over Ronaldo.. ach.. ik heb mijn standpunt daarover al verteld met feiten.. feiten die niet tegengesproken kunnen worden door mensen die het niet met mij eens zijn.. dat jij dit wederom intrepeteerd dat ik hem een 'god' vind of whatever dat tekend meer jouw dan mij.. en ga er ook niet al te veel aandacht aan besteden.. sterker nog.. geen aandacht eigenlijk.. als je een keer iets zinnigs hebt te melden dan mag je wel weer een keer een discussie met mij voeren..

Maar nogmaals bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om te googlen en mij er terecht op te wijzen dat ik idd verkeerd zat...
 
Mee eens.. het hedendaagse voetbal wordt verziekt omdat er tegenwoordig aan de top alléén mensen zitten die nooit een grasmat van dichtbij hebben gezien...

Maar de miljardairs zijn niet de schuldigen.. jarenlang is het al oneerlijk in de voetballerij..



Precies ja.. daar was hij geblesseerd by the way..



Geen key speler? wat is voor jou dan een key speler? Ronaldo heeft bijna in z'n eentje Manchester naar de PL titel en de CL titel geleid... Grote games laat afweten? Welke games dan? en kom niet over degemiste penalty zeuren anders zijn Platini, van Basten, Baggio en Maradonna ook geen belangrijke spelers geweest (om even wat namen te noemen)... verder leuk dat je Zidane erbij haalt.. die presteerd namelijk idd om in een finale van een wk zijn team in de steek te laten omdat ie zo nodig een tegenstander een kopstoot moest geven...daarbij is Ronaldo pas 23 en i ie al twee jaar uitgeroepen tot beste speler van de PL door pers en collega's.. twee keer tot meest talentvolle speler van de PL.. de CL gewonnen, de PL gewonnen, topscoorder geworden in de PL en in de CL en heeft ie al in een finale en kwartfinale gestaan van een EK en heeft ie al in de halve finale gestaan van een WK.. als je durft te beweren dat ie geen key speler is heb je weinig kaas gegeten van het spelletje of praat je gewoon anderemensen na omdat je niet de capaciteiten hebt om een eige nmening te vormen.

Nou ik heb geen kladblokje bij me als ik wedstrijden bekijk maar ik kan me eigenlijk geen een game herinneren dat deze man de indruk wekt de leiding te nemen tegen grote clubs ala Arsenal, Chelsea, Liverpool etc. Sterker nog, ik vind hem meestal een van de mindere met soms een uitschieter naar boven door een actie. Daarnaast boeit het me eigenlijk niet dat hij al die prijzen op zijn naam schrijft, elke voetbalkenner zal beamen dat ze eigenlijk niet heel veel voorstellen. Als Terry die Penalty in de CL niet had gemist dan had hij die prijs verleden week niet eens gewonnen. Feit blijft dat hij er 30 in geschoten heeft verleden seizoen, top prestatie. Misschien is de term key speler niet correct, eerder een grootste speler. Maar zoals je al aangeeft, hij is pas 23. Dus prove me wrong cristiano.....
 
Ik ben ook op de hoogte van de prestaties van afgelopen jaren.. maar zoals ik al zei was ik in de war met de FA cup... nou potjandikkie zeg bascrosje.. dat is wel een blunder van jewelste.. heb ook veel andere dingen aan mijn hoofd bascrosje en dat gepaard met de jaartjes die doortikken kan ik er wel eens naast zitten.. zoals ik zei.. dat heeft niks te maken met VERSTAND van voetbal.. maargoed.. het tekend natuurlijk jou ook dat je juist dit 'schoonheidsfoutje' aanhaalt en daar hopeloos een conclusie uit probeert te trekken.. maar zoals gewoonlijk faal je wederom omdat je teveel op de details let en daardoor ontgaat je de kern.. simpele zielen houden zich bezig met simpele dingen zeg ik dan maar altijd..

Over Ronaldo.. ach.. ik heb mijn standpunt daarover al verteld met feiten.. feiten die niet tegengesproken kunnen worden door mensen die het niet met mij eens zijn.. dat jij dit wederom intrepeteerd dat ik hem een 'god' vind of whatever dat tekend meer jouw dan mij.. en ga er ook niet al te veel aandacht aan besteden.. sterker nog.. geen aandacht eigenlijk.. als je een keer iets zinnigs hebt te melden dan mag je wel weer een keer een discussie met mij voeren..

Maar nogmaals bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om te googlen en mij er terecht op te wijzen dat ik idd verkeerd zat...

Te googlen? Waar haal je dat nu vandaan? Ik weet dat gewoon hoor.

Dat je de FA cup hebt verward met de titel zegt al genoeg. De FA cup is een troostprijsje, zonder waarde. De finale van afgelopen jaar: Portsmouth - Cardiff City(uit de eerste divisie!!!), wat een topwedstrijd!
 
Laatst bewerkt:
Te googlen? Waar haal je dat nu vandaan? Ik weet dat gewoon hoor.

Dat je de FA cup hebt verward met de titel zegt al genoeg. De FA cup is een troostprijsje, zonder waarde. De finale van afgelopen jaar: Portsmouth - Cardiff City(uit de eerste divisie!!!), wat een topwedstrijd!

Jij maakt me ook aan het lachen zeg, jij noemt de FA cup een troostprijsje, een prijs zonder waarde?
haha ga eens naar engeland en vraag eens wat het waard is om die te winnen. het zal je verbazen maar die FA cup is niet zo als in nederland de beker hoor, die is bijna, bijna net zo waardevol als de titel. vergis je niet. Vroeger zelfs nog belangrijker. Het is het oudste voetbaltoernooi ter wereld.

zie hier het record aantal toeschouwers op wembley, wat een topwedstrijd he.....
Record Attendance:
126,047* West Ham United v Bolton Wanderers
FA Cup Final, April 28th, 1923.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb geen kladblokje bij me als ik wedstrijden bekijk maar ik kan me eigenlijk geen een game herinneren dat deze man de indruk wekt de leiding te nemen tegen grote clubs ala Arsenal, Chelsea, Liverpool etc. Sterker nog, ik vind hem meestal een van de mindere met soms een uitschieter naar boven door een actie. Daarnaast boeit het me eigenlijk niet dat hij al die prijzen op zijn naam schrijft, elke voetbalkenner zal beamen dat ze eigenlijk niet heel veel voorstellen. Als Terry die Penalty in de CL niet had gemist dan had hij die prijs verleden week niet eens gewonnen. Feit blijft dat hij er 30 in geschoten heeft verleden seizoen, top prestatie. Misschien is de term key speler niet correct, eerder een grootste speler. Maar zoals je al aangeeft, hij is pas 23. Dus prove me wrong cristiano.....

Dat jij je het net kan herinneren of dat jij het niet ziet wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is.. om maar even de wedstrijd naar voor te halen waar jij het over hebt.. Als..Als..Als..als hij niet had gescoord dan had Chelsea de cup zo ie zo te pakken (CL)want dan waren er geen eens penaltys geweest.. en zoas jij wel zal weten telt als in het voetbal niet en ligt succes en falen heel erg dicht bij elkaar... zoals ik al zei.. elke grote speler heeft penalty's gemist in zijn loopbaan en heel vaak op cruciale momenten.. dat maakt ze er niet beter of slechter op.. dus die beredenering van jou slaat natuurlijk nergens op.. en o ja.. die prijs van verleden week.. was ik al vergeten.. die heeft ie natuurlijk ook gewonnen nog..

Verder zegt het al genoeg over jouw denkwijze dat je beaamd dat prijzen in de voetbalwereld niet veel voorstellen.. daar hoef je niet eens voetbalkenner voor te zijn om te snappen dat het JUIST daarom draaid en het JUIST HEEL VEEL zegt.. als je prijzen pakt en zekers wanneer je door de voetbalpers, coaches en collega's wordt verkozen tot beste speler.. als je vind dat dat niets zegt dan heb je duidelijk geen kaas van het spelletje gegeten...

Zichzelf bewijzen hoeft ie niet meer.. dat heeft ie al lang gedaan.. dat hoeft ie niet meer te doen.. en na het lezen van je posts zekers niet tegen mensen zoals jij.. maar in de voetbalwereld is het bewijzen heel moeilijk maar dat is niet het allermoeilijkst.. dat heeft ie al heel lang gedaan.. in het voetbalwereld is het des te moeilijker om op topniveau te blijven en vol te houden wat ie tot nu toe heeft gedaan.. maar dat zal de tijd leren.. op je 23ste door de voetbalkenners als fenomeen beschouwd worden is niet niks.. dat er een paar simpele zielen vinden dat je niet goed genoeg bent in hun ogen daar zal hij niet wakker van liggen.
 
Jij maakt me ook aan het lachen zeg, jij noemt de FA cup een troostprijsje, een prijs zonder waarde?
haha ga eens naar engeland en vraag eens wat het waard is om die te winnen. het zal je verbazen maar die FA cup is niet zo als in nederland de beker hoor, die is bijna, bijna net zo waardevol als de titel. vergis je niet. Vroeger zelfs nog belangrijker. Het is het oudste voetbaltoernooi ter wereld.

zie hier het record aantal toeschouwers op wembley, wat een topwedstrijd he.....
Record Attendance:
126,047* West Ham United v Bolton Wanderers
FA Cup Final, April 28th, 1923.

Zal best.

Kampioenschap > FA Cup, en dat zal iedereen in Engeland bevestigen.
 
Jij maakt me ook aan het lachen zeg, jij noemt de FA cup een troostprijsje, een prijs zonder waarde?
haha ga eens naar engeland en vraag eens wat het waard is om die te winnen. het zal je verbazen maar die FA cup is niet zo als in nederland de beker hoor, die is bijna, bijna net zo waardevol als de titel. vergis je niet. Vroeger zelfs nog belangrijker. Het is het oudste voetbaltoernooi ter wereld.

zie hier het record aantal toeschouwers op wembley, wat een topwedstrijd he.....
Record Attendance:
126,047* West Ham United v Bolton Wanderers
FA Cup Final, April 28th, 1923.

Maak je niet druk.. zoals ik al zei.. bascrosje probeert al heel lang tevergeefs mijn standpunten te ontkrachten op alle lachwekkende manieren die mogelijk zijn...

Hij trekt mijn voetbalkennis in twijvel doordat ik een feitje heb verdraaid maar zet zichzelf dan weer totaal voor schut door het niet weten wat de betekenis van de FA cup is en bewijst onbewust zijn eigen gebrek aan voetbalkennis...

Bascrosje kan goed googelen maar verpest het voor zichzelf door niet weten wanneer hij moet stoppen met 'beargumenteren'

lachwekkend idd...
 
Maak je niet druk.. zoals ik al zei.. bascrosje probeert al heel lang tevergeefs mijn standpunten te ontkrachten op alle lachwekkende manieren die mogelijk zijn...

Hij trekt mijn voetbalkennis in twijvel doordat ik een feitje heb verdraaid maar zet zichzelf dan weer totaal voor schut door het niet weten wat de betekenis van de FA cup is en bewijst onbewust zijn eigen gebrek aan voetbalkennis...

Bascrosje kan goed googelen maar verpest het voor zichzelf door niet weten wanneer hij moet stoppen met 'beargumenteren'

lachwekkend idd...

Jij bent lachwekkend. Kampioenschap > FA Cup, of wil je dat ontkennen? :roflol:

Chelsea is gewoon een overrated club, en dat zal dit jaar weer blijken.
 
Jij bent lachwekkend. Kampioenschap > FA Cup, of wil je dat ontkennen? :roflol:

Chelsea is gewoon een overrated club, en dat zal dit jaar weer blijken.

Ik wil ontkennen dat de FA cup een troostprijs is ja.. dat ontken ik en iedereen die een beetje voetbalverstand heeft... dat is iets heel anders wat jij krampachtig wilt beweren.. dus ik heb hier nooit gezegd wat ik het belangrijkste vond (ik niet en niemand niet) dus zet jezelf niet voor schut en reageer gewoon op wat er gediscussieerd wordt...

verder heb ik niks met Chelsea te schaften en heb ik Chelea hier nooit lopen te 'verdedigen' .. Chelsea niet en ook geen andere club.. dus ik weet niet waar jouw laatste 'argument' op slaat.. zoals gewoonlijk.. nergens op eigenlijk..
Ik heb een heel ander punt aangekaart in mijn initiele post.. maar dat snap jij zoals gewoonlijk niet dus heb je weer eens met details bezig gehouden waardoor het hele kern van het verhaal je is ontschoten. helaas weer een gemiste kans voor je.. zoals gewoonlijk...

Slaap lekker bascrosje...
 
Ik wil ontkennen dat de FA cup een troostprijs is ja.. dat ontken ik en iedereen die een beetje voetbalverstand heeft... dat is iets heel anders wat jij krampachtig wilt beweren.. dus ik heb hier nooit gezegd wat ik het belangrijkste vond (ik niet en niemand niet) dus zet jezelf niet voor schut en reageer gewoon op wat er gediscussieerd wordt...

verder heb ik niks met Chelsea te schaften en heb ik Chelea hier nooit lopen te 'verdedigen' .. Chelsea niet en ook geen andere club.. dus ik weet niet waar jouw laatste 'argument' op slaat.. zoals gewoonlijk.. nergens op eigenlijk..
Ik heb een heel ander punt aangekaart in mijn initiele post.. maar dat snap jij zoals gewoonlijk niet dus heb je weer eens met details bezig gehouden waardoor het hele kern van het verhaal je is ontschoten. helaas weer een gemiste kans voor je.. zoals gewoonlijk...

Slaap lekker bascrosje...

Man United is vorig seizoen kampioen, het jaar daarvoor was Chelsea kampioen.. en wat Chesea de afgelopen twee/drie jaar heeft gedaan is wat de zogenaamde gerenomeerde clubs al decenia's lang doen.. (clubs als Real Madrid, Barcelona, AC Milan etc..etc.) alléén vroeger hadden ze daar een monopolie in maar tegenwoordig komen er steeds meer clubs die wat te spenderen hebben en krijg je van die belachelijke taferelen als die wat de TS aangeeft.

Met die laatste zin kwam ik weer op deze post terug. Dat Chelsea een overrated club is, en dus dit jaar weer niet de FA Cup, de Champions League, of het kampioenschap zal winnen.

Verder ging deze discussie over het feit dat Chelsea de afgelopen twee jaar niet kampioen was. Dus dat jij niks met Chelsea ''te schaften hebt'' is natuurlijk dikke bullshit.

De FA Cup blijft verder gewoon een leuke troostprijs, in elke competitie is elk jaar het kampioenschap weer het belangrijkste.

Welk punt heb je dan aangekaard? Dat ik jouw voetbalkennis in twijfel trek, vanwege één verkeerd feitje? Dat klopt ja, misschien een beetje kinderachtig, maar who cares. Jij begint ook meteen tegen een andere kerel te schreeuwen dat hij geen voetbalkennis heeft. Je bent dus een kinderachtige kerel, daar hoort dus een kinderachtige reactie bij.

Klaar zo? :hello:

Ohja, leer mijn naam gewoon goed schrijven, zo ingewikkeld is het niet hoor, jongen. Gewoon bascrosSje opschrijven en dan is het allemaal prima voor elkaar. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Met die laatste zin kwam ik weer op deze post terug. Dat Chelsea een overrated club is, en dus dit jaar weer niet de FA Cup, de Champions League, of het kampioenschap zal winnen.

Verder ging deze discussie over het feit dat Chelsea de afgelopen twee jaar niet kampioen was. Dus dat jij niks met Chelsea ''te schaften hebt'' is natuurlijk dikke bullshit.

De FA Cup blijft verder gewoon een leuke troostprijs, in elke competitie is elk jaar het kampioenschap weer het belangrijkste.

Welk punt heb je dan aangekaard? Dat ik jouw voetbalkennis in twijfel trek, vanwege één verkeerd feitje? Dat klopt ja, misschien een beetje kinderachtig, maar who cares. Jij begint ook meteen tegen een andere kerel te schreeuwen dat hij geen voetbalkennis heeft. Je bent dus een kinderachtige kerel, daar hoort dus een kinderachtige reactie bij.

Klaar zo? :hello:

Ohja, leer mijn naam gewoon goed schrijven, zo ingewikkeld is het niet hoor, jongen. Gewoon bascrosSje opschrijven en dan is het allemaal prima voor elkaar. :thumbup:

Je bent echt echt spoor kwijt hé bascrosje..

- deze 'discussie' ging initieel over de mogelijke overgang van Ronaldo naar Manchester City..
- daarna ging het over het feit dat ik me heb vergist in wie de PL twee jaar geleden heeft gewonnen.. per abuis dacht ik dat Chelsea had gewonnen maar was dus in de war met de FA Cup.. maar dat maakte ook niks uit want daar ging de hele discussie helemaal niet om en zeker niet om het feit dat of Chelsea een top club was of niet.. het ging om het feit dat Chelsea wel degelijk prijzen heeft binnengehaald en dat wat Chelsea doet de gerenomeerde clubs al jaren lang doen en vaak met minder succes.. dat jij niet de capaciteiten hebt om begrijpend te kunnen lezen en iets leest wat er niet staat dat zegt weer natuurlijk alles over jou en niets over mijn post.
- Verder probeer jij hopeloos tot in den treure en zoals gewoonlijk op een kinderachtige manier iets te beweren maar dat kan je niet onderbouwen met feiten en zet je jezelf zoals gewoonlijk ongeloofelijk en publique voor schut door in in de wilde weg discussie proberen te verdraaien en dingen gaan discussieren die helemaal niet ter discussie staan.
- Verder had je mijn antwoord naar die persoon kunnen pakken en proberen te ontkrachten met feiten ipv iets onbenulligs te pakken en daar je gelijk uit proberen te krijgen.. zoals gewoonlijk sloeg je de plank daarmee volledig mis en heb je jezelf alléén maar nog meer in de shit geluld.

maargoed.. maakt verder ook niet uit.. dit is mijn laatste post wat ik aan je verspil maar jij kan gewoon verder gaan met dat kinderachtige gedoe.. want met jou aanwezigheid in dit draadje lijkt het iig op of iedereen verstand van voetbal heeft... xau..xau bascrosje...
 
Je bent echt echt spoor kwijt hé bascrosje..

- deze 'discussie' ging initieel over de mogelijke overgang van Ronaldo naar Manchester City..
- daarna ging het over het feit dat ik me heb vergist in wie de PL twee jaar geleden heeft gewonnen.. per abuis dacht ik dat Chelsea had gewonnen maar was dus in de war met de FA Cup.. maar dat maakte ook niks uit want daar ging de hele discussie helemaal niet om en zeker niet om het feit dat of Chelsea een top club was of niet.. het ging om het feit dat Chelsea wel degelijk prijzen heeft binnengehaald en dat wat Chelsea doet de gerenomeerde clubs al jaren lang doen en vaak met minder succes.. dat jij niet de capaciteiten hebt om begrijpend te kunnen lezen en iets leest wat er niet staat dat zegt weer natuurlijk alles over jou en niets over mijn post.
- Verder probeer jij hopeloos tot in den treure en zoals gewoonlijk op een kinderachtige manier iets te beweren maar dat kan je niet onderbouwen met feiten en zet je jezelf zoals gewoonlijk ongeloofelijk en publique voor schut door in in de wilde weg discussie proberen te verdraaien en dingen gaan discussieren die helemaal niet ter discussie staan.- Verder had je mijn antwoord naar die persoon kunnen pakken en proberen te ontkrachten met feiten ipv iets onbenulligs te pakken en daar je gelijk uit proberen te krijgen.. zoals gewoonlijk sloeg je de plank daarmee volledig mis en heb je jezelf alléén maar nog meer in de shit geluld.

maargoed.. maakt verder ook niet uit.. dit is mijn laatste post wat ik aan je verspil maar jij kan gewoon verder gaan met dat kinderachtige gedoe.. want met jou aanwezigheid in dit draadje lijkt het iig op of iedereen verstand van voetbal heeft... xau..xau bascrosje...

Je schrijft weer mijn naam twee keer verkeerd, je begint over de overgang van Ronaldo, waar jij en ik het nooit over hebben gehad. Moet ik nog verder gaan? :roflol:

Ja, dat moet. Kijk eens naar dat dikgedrukte stukje tekst. Ik probeer helemaal niks te beweren. Ik geef alleen aan, dat jij tegen iemand zegt dat hij geen voetbalkennis heeft, maar daarna zelf je feiten niet op orde hebt. Dat is slordig en amateuristisch. Jouw échte voetbalkennis heb ik nooit in twijfel getrokken, die zal je namelijk best hebben. Echter moet je mij niet gaan verbeteren, als je het zelf fout hebt, dan kan je beter even googlen.

Dat jij mijn naam overigens weer opzettelijk twee keer verkeerd schrijft, zegt genoeg. Dat betekent namelijk dat je een kinderachtige sukkel bent. Zo niet, dan is het helemaal schrijnend, want dan ben je wel erg dom, aangezien het in mijn vorige post zelfs aangaf. :hello:

Daarom ga ik ook niet verder met deze discussie, met kinderachtige, domme mensen valt niet te discussieren. :hello:
 
Laatst bewerkt:
Je schrijft weer mijn naam twee keer verkeerd, je begint over de overgang van Ronaldo, waar jij en ik het nooit over hebben gehad. Moet ik nog verder gaan? :roflol:

Ja, dat moet. Kijk eens naar dat dikgedrukte stukje tekst. Ik probeer helemaal niks te beweren. Ik geef alleen aan, dat jij tegen iemand zegt dat hij geen voetbalkennis heeft, maar daarna zelf je feiten niet op orde hebt. Dat is slordig en amateuristisch. Jouw échte voetbalkennis heb ik nooit in twijfel getrokken, die zal je namelijk best hebben. Echter moet je mij niet gaan verbeteren, als je het zelf fout hebt, dan kan je beter even googlen.

Dat jij mijn naam overigens weer opzettelijk twee keer verkeerd schrijft, zegt genoeg. Dat betekent namelijk dat je een kinderachtige sukkel bent. Zo niet, dan is het helemaal schrijnend, want dan ben je wel erg dom, aangezien het in mijn vorige post zelfs aangaf. :hello:

Daarom ga ik ook niet verder met deze discussie, met kinderachtige, domme mensen valt niet te discussieren. :hello:
Bedoel je daarmee dat je ook nooit meer met mij in discussie gaat? :(
 
denk dat ronaldo het niet veel uitmaakt als hij ermaar lekker rijk van wordt maar het gaat never nooit gebeuren denk ik man unt laat hem nooit gaan naar de concurrent gaan kzou het mooier vinden als ronaldo naar ac milan vertrekt
 
Je schrijft weer mijn naam twee keer verkeerd, je begint over de overgang van Ronaldo, waar jij en ik het nooit over hebben gehad. Moet ik nog verder gaan? :roflol:

Ja, dat moet. Kijk eens naar dat dikgedrukte stukje tekst. Ik probeer helemaal niks te beweren. Ik geef alleen aan, dat jij tegen iemand zegt dat hij geen voetbalkennis heeft, maar daarna zelf je feiten niet op orde hebt. Dat is slordig en amateuristisch. Jouw échte voetbalkennis heb ik nooit in twijfel getrokken, die zal je namelijk best hebben. Echter moet je mij niet gaan verbeteren, als je het zelf fout hebt, dan kan je beter even googlen.

Dat jij mijn naam overigens weer opzettelijk twee keer verkeerd schrijft, zegt genoeg. Dat betekent namelijk dat je een kinderachtige sukkel bent. Zo niet, dan is het helemaal schrijnend, want dan ben je wel erg dom, aangezien het in mijn vorige post zelfs aangaf. :hello:

Daarom ga ik ook niet verder met deze discussie, met kinderachtige, domme mensen valt niet te discussieren. :hello:

hehehe.. gutegut.. bascrosje (en ja.. ik schrijf expres je naam verkeerd basje aangezien dat je irriteert) kan niet alléén geen zinnige post maken maar heeft zichzelf nu zelfs verlaagd naar een vulgaire toetsbordheldje... hehehe...

Ik zou je eigenlijk verder negeren maar ik wou deze gelegenheid aanpakken om echt zeker van te zijn dat je me niet met een dooie mus blij zou maken.. beloof je echt dat je mijn kostbare tijd niet meer verspilt met wederom één van je pogingen om mijn posts zonder succes tegen te spreken? Dat zou ik echt tof van je vinden.. ik voel me namelijk altijd bezwaard als mensen mijn posts quoten en ik daar niet op reageer.. vind ik getuigen van slecht fatsoen.. dus baqscrosje.. beloofd is beloofd.. niet meer mijn tijd verspillen met jouw internetvervuiling.. deal?

Zo.. dat is dan weer geregeld.. dank je!
 
Back
Naar boven