MuscleMeat

manchester city wil cristiano ronaldo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_76_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2008
Berichten
3.486
Waardering
101
Lengte
1m84
de nieuwe eigenaars van man city willen een in januari een bod van 165mlj uitbrengen op c.ronaldo.vd zomer werd een bod van 110mlj geweigerd van real madrid.
verder wil men ook torres,fabregas en villa halen
"wij willen de grootste club vd wereld worden en de CL winnen,en de coach kan krijgen wie hij wil" zegt de nieuwe eigenaar vd club.
zn vermogen zou 10maal groter zijn dan dat van abramovic van chelsea.
waar gaat dit naartoe?word dit het nieuwe chelsea?
ik denk eerlijk gezegd niet dat liverpool,arsenal en man u zomaar hun beste speler laten gaan naar een concurrent,de spelers zelf moeten ook nog willen.
wat denken jullie?
(alleen geintresseerden aub)
 
Laatst bewerkt:
10 maal? :scratch: Dan zit hij rond de 200 miljard. :nowai:
 
Die man heeft zeker Bill Gates beroofd
 
Een kampioensteam koop je trouwens niet bij elkaar. Chelsea heeft de Champions League nog steeds niet gewonnen. En Man United was de afgelopen 2 jaar kampioen in Engeland.
 
Lijkt me lastig om spelers los te weken bij andere topclubs uit dezelfde league en waarom zou een speler dat willen. Denk dat hij meer kans van slagen heeft als ie gaat vissen bij de topspelers in Spanje, Duitsland, Frankrijk etc.
 
Lijkt me lastig om spelers los te weken bij andere topclubs uit dezelfde league en waarom zou een speler dat willen. Denk dat hij meer kans van slagen heeft als ie gaat vissen bij de topspelers in Spanje, Duitsland, Frankrijk etc.

Geld? Waarom denk je dat Robinho ineens naar Man City gaat.
 
Geld? Waarom denk je dat Robinho ineens naar Man City gaat.

Je haalt je als speler nogal wat ellende op de hals als je binnen England van club verhuist naar een concurrent.

Van Real Madrid naar Man. City is een veel makkelijkere transfer voor een speler als van Man. United naar Man. City.
 
Een kampioensteam koop je trouwens niet bij elkaar. Chelsea heeft de Champions League nog steeds niet gewonnen. En Man United was de afgelopen 2 jaar kampioen in Engeland.

chelsea is ook niet echt een kampioensteam
 
haha kansloze actie van die arabs.... maar ja je moet wat met je knaken he ;)
 
C. Ronaldo is een goede speler maar zeker niet dat geld waard! Drogba is vele malen beter.

On topic:
Ik zie het probleem niet. Waarom zou een speler niet gaan? Als een club financieel en sportief wat te bieden heeft, zal iedere speler daar heen gaan. Ik bedoel, wie gaat er nou voor zijn plezier naar een land als Engeland emigreren. Slecht weer, slecht eten etc.
 
C. Ronaldo is een goede speler maar zeker niet dat geld waard! Drogba is vele malen beter.

On topic:
Ik zie het probleem niet. Waarom zou een speler niet gaan? Als een club financieel en sportief wat te bieden heeft, zal iedere speler daar heen gaan. Ik bedoel, wie gaat er nou voor zijn plezier naar een land als Engeland emigreren. Slecht weer, slecht eten etc.

Lelijke wijven..
 
Hoe wou je ze dan noemen? :dunno:

dat zijn ze geworden, ze hebben een paar jaar geleden echt geen grote namen gekocht als je kijkt naar spelers als drogba, Kalou, Obi Mikel, Lamperd,

Dat waren voor chelsea geen grote sterren
 
C. Ronaldo is een goede speler maar zeker niet dat geld waard! Drogba is vele malen beter.

On topic:
Ik zie het probleem niet. Waarom zou een speler niet gaan? Als een club financieel en sportief wat te bieden heeft, zal iedere speler daar heen gaan. Ik bedoel, wie gaat er nou voor zijn plezier naar een land als Engeland emigreren. Slecht weer, slecht eten etc.

You have got to be kidding...
 
Drogba is wel redelijk, C.Ronaldo is een goede dribbelaar maar als je ziet wat hij nou eigenlijk doet.... :D
 
Wat doet? 30+ goals maken als een Winger?

Ik doelde meer op dat al dat leuke vertoon totaal on nodig is ( 30x je man uitspelen etc etc etc). Prachtig dat ie meer dan 30 goals heeft gemaakt maar vooral toch veel pens en tip ins van wat ik heb gehoord.
 
Back
Naar boven