Fitness Seller

Mangata - Immense Voornemens

Bezoekers in dit topic

Leuk om je motivatie te zien, ben zelf precies zo begonnen een jaar geleden en heb flinke stappen gezet. Wat doe je precies qua schema? En een tip van mij: probeer niet gedemotiveerd te raken als je een tijdje minder zichtbare resultaten behaalt, en als je maatjes bijvoorbeeld sneller groeien. Krachttraining is echt iets van de lange adem. Succes!
 
Misschien een aanrader.. Het boek Burn The fat, Feed the muscle. Heb hier zelf veel aan gehad. Ik heb geleerd over voeding naast deze website natuurlijk. Het is een heel compleet boek.
 
Welkom.

Zorg dat jij je nog wel even inleest over voeding.

Succes met je doelen.
 
Yo thanks! Voelde me wel ziek awkward, tussen al die testosteronbommen met dumbells van 40 kilo enzo, terwijl ik naar de 10 moest grijpen.. Maarja. Komt vanzelf wel goed.

Testosteron is wel erg lekker hoor! :D
 
Thanks voor de motiverende woorden, allemaal!
 
Bijna twee weken verder en motivatie daalt alweer. Zit héél kut in mijn vel, en ik weet niet wat het is maar het zit gewoon niet mee.
 
Bijna twee weken verder en motivatie daalt alweer. Zit héél kut in mijn vel, en ik weet niet wat het is maar het zit gewoon niet mee.

Had eerlijk gezegd niet anders verwacht.

Het filmpje "new year, new me bullshit" doe je dan ook eer aan. Niet lullig bedoeld, maar je wil veel te veel in één keer. Ik ben ook begonnen met: "ach, ik wil wat sterker worden."
 
Bijna twee weken verder en motivatie daalt alweer. Zit héél kut in mijn vel, en ik weet niet wat het is maar het zit gewoon niet mee.
Niet te snel resultaat verwachten. Het kost veel tijd voor je verandering begint te zien. Dus gewoon goed blijven trainen en eten en niet de verwachting hebben dat je er over een maand zo uitziet als kali muscle:D
 
Bijna twee weken verder en motivatie daalt alweer. Zit héél kut in mijn vel, en ik weet niet wat het is maar het zit gewoon niet mee.
Wat gaat er mis dan?
 
Had eerlijk gezegd niet anders verwacht.

Het filmpje "new year, new me bullshit" doe je dan ook eer aan. Niet lullig bedoeld, maar je wil veel te veel in één keer. Ik ben ook begonnen met: "ach, ik wil wat sterker worden."
chagrijn
Niet te snel resultaat verwachten. Het kost veel tijd voor je verandering begint te zien. Dus gewoon goed blijven trainen en eten en niet de verwachting hebben dat je er over een maand zo uitziet als kali muscle:D

Wat gaat er mis dan?

Ik denk dat jullie mij verkeerd begrepen. Het is niet dat ik één of andere 12-jarige ben die mij inschreef met als doel binnen 2 weken een sixpack te krijgen ofzo. Ik wil mijn levensstijl veranderen, alles omgooien en stap voor stap mijn skinny lichaam verbeteren. Lees anders even mijn openingspost. Het is ook niet dat de verwachting tegenviel, daarnaast valt dit just hartstikke mee want ik zie meer verschil dan ik had gedacht. Zit gewoon niet lekker in mijn vel laatste tijd en denk heel snel 'fuck it', 'geen zin' en dat heb ik niet alleen met sporten, maar ook met school en werk. Relaties gaan achteruit, alles gaat fout. Heb ook al het idee dat ik echt al een maand ofzo fysiek ziek ben. Ruik niks door mijn neus en spoel 'm iedere dag zo'n vier keer met zout water. Ik blijf hoesten en slijm komt uit alle gaten. Hoofdpijn en chagrijn is er ook bij.

En IronWarrior, dat zegt iedereen, maar toch ben ik over het algemeen nu al 2 weken echt veel beter bezig. Heb meer gesport dan het laatste halfjaar van 2016, en we zijn nu al verder zonder één sigaret, één joint of één glas alcohol en probeer rme iedere dag weer vol te vreten. Vind het een beetje kort door de bocht om ervanuit te gaan dat het voor niemand werkt.
 
Dat soort periodes waarin alles tegen lijkt te zitten en je kut voelt kent iedereen. Gewoon door blijven gaan en op een gegeven moment gaat het makkelijker en zal je ook weer beter in je vel zitten. Daarnaast is een goede balans vinden in ontspanning en routine ook iets wat tijd kost. Je hoeft niet per se heel strikt te dieeten (IIFYM) en je kan ook best af en toe wat drinken. Als je maar niet compleet toegeeft aan het fuck it gevoel want dan is het hek van de dam. Vooral mbt trainen gewoon blijven gaan ook al heb je geen zin.

En misschien even de huisarts opzoeken mbt je fysieke klachten.
 
2 weken is niks. Dit moet je voor altijd doen.
 
Dat soort periodes waarin alles tegen lijkt te zitten en je kut voelt kent iedereen. Gewoon door blijven gaan en op een gegeven moment gaat het makkelijker en zal je ook weer beter in je vel zitten. Daarnaast is een goede balans vinden in ontspanning en routine ook iets wat tijd kost. Je hoeft niet per se heel strikt te dieeten (IIFYM) en je kan ook best af en toe wat drinken. Als je maar niet compleet toegeeft aan het fuck it gevoel want dan is het hek van de dam. Vooral mbt trainen gewoon blijven gaan ook al heb je geen zin.

En misschien even de huisarts opzoeken mbt je fysieke klachten.

Ga dat wel doen, wat betreft de huisarts. Het wordt met de dag erger. En qua dieet is niet helemaal strict ofzo, want ik eet wel lekker (al heb ik af en toe moeite met de hoeveelheid) en ik hoop dat het weer overgaat. Ik kan nu ook geen melk(producten) eten/drinken, door al dat slijm dat overal uitkomt wat ik ook wel kut vind, want dit waren ez calorieën voor mij. Thanks voor de positieve woorden.

2 weken is niks. Dit moet je voor altijd doen.

Heb het idee dat je vrij negatief bent. Ik probeer het oprecht voor altijd te doen en dat is ook mijn doel. Ik ben twee weken bezig en twee weken gaat het qua roken, blowen, drinken prima. Voeding zit ook vooruitgang in en alleen trainen gaat wat achteruit nu al. Ik ben ervan overtuigd dat ik dit minstens 15 keer zo lang vol kan houden en dat is dan ook mijn doel. Deze gezonde levensstijl voor altijd aanhouden. En 2 weken maakt niet heel veel verschil, maar als het de eerste 2 weken zijn maakt het daadwerkelijk wel het verschil. New year, new me. En bij mij zal het werken.
 
Bij deze wens ik je dan veel succes en ik hoop dat je het volhoud.
 
Back
Naar boven