Fitness Seller

Manier om in korte periode relatief erg veel aan te komen

Bezoekers in dit topic

abc123cba

Novice
Lid geworden
15 jan 2012
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,

Ik ben momenteel 19 jaar, ben 1m78 en weeg helaas maar rond de 57kg, je ziet helaas ook erg veel botten, ribben zie je vrij snel zitten, heupbot, schouders overduidelijk, ellebogen, vingers(lijken net een skelet)etc.
Ik vind dit erg ongezond, heb ook ondergewicht.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om binnen 1 à 1,5 maand, 10kg aan te komen.

Om heel eerlijk te zijn, maakt het mij op dit moment niet uit of dit 10kg vet is, of 8kg vet en 2kg spieren. 10kg vet is (denk ik) niet heel erg slecht, gezien de omstandigheden (ondergewicht, veel te laag vet % in verhouding met gewicht en spiermassa)

Het gaat er mij echt om rond dat gewicht te eindigen.

Mijn plan is zelf om gewoon als een malle echt heel veel te gaan eten en drinken.

Ik zelf dacht hier aan veel musli, melk, chocolademelk, chocoladerepen, eigenlijk alles wat veel calorieën bevat.
Als ik bijvoorbeeld 3liter chocolade melk drink, dan zit ik al op de 2520 kcal enkel door de chocolade melk. Als ik daarbuiten veel brood(met zalm/tonijn) eet, veel melk met musli, en daarnaast gewoon nog zoveel mogelijk eten, dan leek het mij persoonlijk wel snel te horen gaan, maar ik heb er verder niet genoeg verstand van.

Mijn kcal streven per dag is 6500kcal, helaas ben ik dit niet gewend. Ik weet dat er pillen zijn die je eetlust bevorderen, enige aanraders?

Nu kan ik natuurlijk dit wel als een malle naar binnen gaan werken, maar ik denk dat ik dan over een maand een stuk ongezonder ben geworden.

Wat is hier dan aan te raden om alsnog veel aan te komen met zulke producten, maar toch nog vitamines binnen te krijgen?

Is het dan slim om bepaalde vitamine supplementen te kopen? Of is het juist verstandig om veel fruit ook te eten, met name bijv. bananen waar ook wel wat calorieën in zitten.

Zijn bepaalde weightgainers hiervoor ook aan te raden(is proteine handig om snel aan te komen, ook al train je enkel thuis met simple oefeningen?), ondanks dat ik de komende maand niet ga trainen? Of bijv andere pillen die de stofopname bevordert?

Dan als laatste:
Wat vinden jullie persoonlijk van een plan zoals dit, als je je in mijn situatie zou bevinden?
Is het misschien slimmer om er als nog 3x per week erbij te trainen?

Het gaat mij op dit moment echt alleen maar over om gewicht aan te komen, dan wel spiermassa dan wel vet. Wat echt het snelste werkt.


Mijn dank is groot.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij zou het geen probleem zijn. Maar beste manier is 4 grote maaltijden per dag en tussendoor suikerpinda's en chocomel. Gevulde koeken en na het avondeten zak chips. Als je echt vol bent paar bekers chocomel.
 
ik wou dat ik dit kon doen :)

milkshakes, ben & jerries ijs...

hou ons op de hoogte!

erbij trainen lijkt me wel optimaal trouwens, als je zoveel calorieen eet zullen je spiertjes optimaal kunnen groeien
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

bedankt voor de reacties!
Nu had ik nog een vraag: ik heb gelezen dat de kans groot is dat ik bijv. na een maand héél veel eten, en niet trainen, skinny fat word.
Ik ga bijv van 57kg naar 65kg, en dit is alleen maar vet dan.

Hoopt dit vet zich op op één plek, bijv mijn buik? Of zie je het bijv. ook in mijn polsen, schouders, benen, armen?

Grt,
 
Toen ik begon had ik hetzelfde idee als jij (wel in iets mindere mate maar toch), ik dacht ook: het maakt niet uit als ik vet erbij aankom als er maar wat kg bij komen. Maar ben achteraf blij dat ik niet te vet ben geworden, watn zoals je zegt komt dat vet er vooral rond je buik bij, en daar wil je het niet hebben. Je wordt dan gewoon een smal mannetje met een buikje. Armen en benen zullen ook wel wat toenemen in omvang maar als je rustiger aan eet en er serieus bij traint zullen ze sneller groeien, en ziet het er beter uit.

Beste is gewoon 3x per week een uurtje trainen en 3500kcal per dag eten, dan ben je in juli toch al gauw een kg of 6-10 aangekomen, afhankelijk van hoe strikt je eet.
 
In de markt satesaus kopen (kant en klaar of zelf water toevoegen en koken). Stukken kipfilet erbij en rijst. Heel lekker en VEEL kcal, als je daar op zoek naar bent. Succes iig. En zoals de meesten al zeiden; pinda's. Goede caloriebron.
 
melk drinken jij jaaa
 
Back
Naar boven