XXL Nutrition

mannen zijn superieur aan vrouwen

Bezoekers in dit topic

In tijden van oorlog... zal een man wel superieur zijn. In tijden van deze moderne ingewikkelde maatschappij denk ik dat we het onderspit delven... gelukkig trekken we ons dat niet aan en dat is dus weer een pluspunt :)
 
zeg knul ga je nog een intressante bijdrage leveren of zit je hier om mensen af te zeiken .... ga iets nuttigs doen met dit onderwerp en laat me weten wat jij vindt niet over mij maar over de stelling die ik trouwens geciteerd heb uit the retard's guide to a better body van dr. hamad s. Al-Mohawis. Ik heb nog hellemaal geen mening gegeven ik ben gewoon benieuwd naar die van jullie...:D

'Knul', dit onderwerp is niet nuttig. Het is overigens wel duidelijk dat het een 'retards guide' is waaruit die quote komt, vrij achterlijke stelling.
 
zeg knul ga je nog een intressante bijdrage leveren of zit je hier om mensen af te zeiken .... ga iets nuttigs doen met dit onderwerp en laat me weten wat jij vindt niet over mij maar over de stelling die ik trouwens geciteerd heb uit the retard's guide to a better body van dr. hamad s. Al-Mohawis. Ik heb nog hellemaal geen mening gegeven ik ben gewoon benieuwd naar die van jullie...:D

blz 23 heb ik nog ff toegevoegd...geciteerd heb uit the retard's guide to a better body van dr. hamad s. Al-Mohawis. een moslim man uit saoedi..
 
Tja waar zouden we toch zijn zonder de verlichte Saoedi's? Nou vind ik de Islam verre van een achterlijke cultuur, maar in Saoedi Arabie is toch wel het toppunt van een achterlijke cultuur te vinden. Zou me verbazen als ze daar vrouwen op eens gelijkwaardig zouden zien.
 
Tja waar zouden we toch zijn zonder de verlichte Saoedi's? Nou vind ik de Islam verre van een achterlijke cultuur, maar in Saoedi Arabie is toch wel het toppunt van achterlijke cultuur te vinden. Zou me verbazen als ze daar vrouwen op eens gelijkwaardig zouden zien.

Idd, ik kan genoeg voorbeelden aanhalen, waaruit blijkt dat de Islam er voor niks tsszit (want vrouwen moeten met respect behandelt worden volgens de Qur'an), gewoon de interpretatie van de mensen...
Je hebt het overal, mensen die beseffen wat Islam inhoud, en mensen die denken dat ze weten wat de Islam inhoud (onzo waarde DR. is bij de laatste groep;))
 
mannen zijn zwakker als vrouwen en eeuwen lang hebben wij dat proberen te verdringen zodat dat niet aan het licht kwam . deze onderdrukking vind nog steeds plaats in het oosten , waar ze de techniek hanteren van vrouwen te mishandelen , te onteren en te onderdrukken zodat ze de kans niet hebben om zich te laten zien .

ik moet toegeven dat ik zwakker ben als een vrouw , oke oke niet op kracht maar vrouwen zijn gewoon veel geniepiger dan mannen . ze kunnen dingen verwezelijken met hun brain , lukt dat niet dan handteren ze hun charmes of zwaaien ze eens met hun tieten en heffen hun rokje richting hemel .
mannen hebben een pik , en dan is de doodsteek . mannen denken niet meer wanneer hun pik in aanslag staat , dan gaan ze door de knieen voor bijna iedere vrouw .vrouwen kunnen erg zeuren en mauwen en hebben last van hun hormoontjes . dan transformeren ze van engel tot duivel in 0.5seconden .

vrouwen zijn prettig om mee samen te leven , ze zijn zacht , ruiken lekker en zijn de perfecte aanvulling om de oergedachtes van de man te plezieren
 
(the retard's guide to a better body)

ik dacht al, waar ken ik die tekst van?

Met dank aan Davy1010.

Maargoed, het kan me geen reet schelen wat anderen van vrouwen vinden.
Van sommige vrouwen wordt mijn derde been blij, van iedere man wordt mijn derde been vedrietig. Dan maakt het me echt niet uit wat wetenschappers over vrouwen te weten komen, of hoe sommige religieuze leiders over vrouwen denken.
Voor mij zijn vrouwen het zout der aarde. Zonder vrouwen zou ik denk ik geen halter aanraken. En vrouwen zorgen ervoor dat ik tenminste nog wat doe aan persoonlijke hygiëne (iedere vrijdagmiddag voor het weekend begint om precies te zijn. afgelopen vrijdag heb ik bijvoorbeeld mijn oren schoongemaakt, en de vrijdag daarvoor heb ik een schone onderbroek aangetrokken).

Ook al vinden we glashard bewijs dat mannen veel getallenteerder zijn, en stellen we vast dat de Taliban al die tijd gelijk had en dat vrouwen alleen maar proberen om ons arme mannen tot zonde verleiden. Dan wordt ik mischien alsnog homo, maar vrouwen hudt ik er als hobby naast.

Ik zou sowieso liever homo zijn. Een relatie met een man is een stuk makkelijker als een vrouw. Want laten we eerlijk zijn, ondanks hun ronde vormen en bedrieglijk lieve gezicht kunnen vrouwen af en toe zeiken, niet te geloven. En ze zeuren uitsluitend over compleet onbelangrijke dingen. Zoals koopzondag bij Ikea of haar verjaardag. En vrouwen geloven je nooit, dat is ook zo vermoeiend. En ze worden kwaad als je ze een complimentje geeft. De volgende opmerking koste mij ooit eens een week coïtus, en waarom? Lees zelf maar, ik snapte er iig niets van.
Jaaaahaaaa, die broek staat je prima (dat geloofde ze dus niet), het is sowieso knap van je dat je je reet in die broek hebt gekregen (volgens haar was dat geen complimentje).

Eigenlijk kunnen we wel vaststellen dat je als hetero man flink genaaid bent. Want je voelt je machtig aangetrokken tot vrouwen, maar die zijn totaal niet geschikt voor een relatie.
Mannen zijn daarentegen wel geschikt voor een relatie, maar oerlelijk.

Later, als ouderdom de jeugdige schoonheid heeft weggevaagd en uiterlijk er toch niet meer toe doet, neem ik een kerel om oud mee te worden. Ik kan niet wachten! Ik denk dat ik RobG vraag.
Fijn met z'n 2en hand in hand & stijf van de drank en drugs metalconcerten bezoeken (vrouwen houden niet van metal, en de vrouwen die wel van metal houden winnen van me met handjedrukken...).
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik wil het politiek correcte feestje niet bederven, maar mannen zijn gewoon superieur. De eerste mens op aarde was waarschijnlijk een vrouw. Nu zul je zeggen: dus vrouwen zijn de superieure coïtuse.....

Noop: evolutionair gezien ontstaan de meer ontwikkelde soorten uit de meer primitieve soorten. En daarbij: ooit vrouwenvoetbal of -rugby gezien? Dan weet je toch al genoeg...:D
 
En daarbij: ooit vrouwenvoetbal of -rugby gezien? Dan weet je toch al genoeg...:D

Ja. Net zoals ik ooit eens mannencoïtus heb gezien, toen wist ik ook genoeg :D
 
CAMBRIDGE -- The president of Harvard University, Lawrence H. Summers, sparked an uproar at an academic conference Friday when he said that innate differences between men and women might be one reason fewer women succeed in science and math careers. Summers also questioned how much of a role discrimination plays in the dearth of female professors in science and engineering at elite universities.

Dus toch! ;)
 
Just read Lauw's post, en alles word duidelijk;)
 
Jaaaahaaaa, die broek staat je prima (dat geloofde ze dus niet), het is sowieso knap van je je reet in die broek hebt gekregen (volgens haar was dat geen complimentje).

OMG Lauw, te goed! Herken mezelf erin :o

Voor de rest van het topic :who:
 
Later, als ouderdom de jeugdige schoonheid heeft weggevaagd en uiterlijk er toch niet meer toe doet, neem ik een kerel om oud mee te worden. Ik kan niet wachten! Ik denk dat ik RobG vraag.
Fijn met z'n 2en hand in hand & stijf van de drank en drugs metalconcerten bezoeken (vrouwen houden niet van metal, en de vrouwen die wel van metal houden winnen van me met handjedrukken...).

Bro, de vasaline staat al klaar hiero, kan niet wachten!
 

Onderzoek aan de universiteit van Harvard heeft uitgewezen dat bier vrouwelijke hormonen bevat. Alle geteste mannen begonnen na 10 pinten te zeuren en konden niet meer met de auto rijden.
 
Toen de aarde nog plat was en degene die het sterkst was het voor het zeggen had (de man dus) begreep de vrouw dat ze haar intellect moesten gebruiken wilde ze toch nog iets voor elkaar krijgen.
Dat is de oorsprong van het sluwe, geniepe maar zeker geniale karakter van de vrouw.
Ze heeft er eeuwen over kunnen doen om dit karakter te perfectioneren en omdat in de huidige tijd fysieke kracht onbelangrijk is geworden is de man flink de lul.
Want nu is het de laat. Je kan niet zomaar een paar eeuwen ongedaan maken.
Het lijkt me het beste als wij mannen ons overgeven en vanaf nu alle vrouwen als godinnen gaan behandelen.:(
 
It's a man's world but it means nothing without a women's heart. ;)
 
Toen de aarde nog plat was en degene die het sterkst was het voor het zeggen had (de man dus) begreep de vrouw dat ze haar intellect moesten gebruiken wilde ze toch nog iets voor elkaar krijgen.
Dat is de oorsprong van het sluwe, geniepe maar zeker geniale karakter van de vrouw.
Ze heeft er eeuwen over kunnen doen om dit karakter te perfectioneren en omdat in de huidige tijd fysieke kracht onbelangrijk is geworden is de man flink de lul.
Want nu is het de laat. Je kan niet zomaar een paar eeuwen ongedaan maken.
Het lijkt me het beste als wij mannen ons overgeven en vanaf nu alle vrouwen als godinnen gaan behandelen.:(


Hehe, zit wel wat in he, vrouwen zijn masters in het "anders laten lijken dan het is", ik meen mij te herinneren dat zij het orgasme faken hebbenuitgevonden:p
 
Back
Naar boven