MuscleMeat

mannen zijn superieur aan vrouwen

Bezoekers in dit topic

oke intressant... hier zit een mogelijke diepe denker achter... ik kan hier mee een eind mee gaan echter zie ik weer vaak dat achter domme mannen weer hellemaal geen vrouw staat. theoretisch zou dat evolutionair moeten betekenen dat dat de domme man zijn gene niet meer kan doorgeven en daarmee een uitstervend ras aan het worden is... Dat betekent weer dat de mannen in domheid zouden moeten afnemen zodat er uiteindelijk een slimmer ras overblijft.

Maar blijkbaar worden er toch steeds weer domme mannen geboren dus moet dat dan wel aan de vrouwelijk DNA liggen...en blijkbaar zijn er dan ook heel veel domme vrouwen.
Wie zegt dat intelligentie erfelijk is? Het is wel zo dat intelligente kinderen bij intelligente ouders meer de mogelijkheid krijgen zichzelf en hun intelligentie te ontplooien.

In het geval dat het wel erfelijk is, zouden er nu ook geen uitzonderlijk slimme mannen zijn. Slimme mannen hebben immers geen interesse in een relatie, alleen in hun stukje specifieke kennis. Die mannen zijn ook niet interessant voor vrouwen, die willen juist aandacht. Die mannen kunnen dus ook hun genen niet doorgeven...
 
ik heb z'n gevoel dat ik dat ook niet wil weten...:D

als ik dat van te voren had geweten of uberhaupt over na gedacht zou hebben dan was ik niet eens aan deze topic begonnen maar het levert wel wat aardige reaktie's op .... dus ben benieuwd waar slettie mee komt...
Ja, ik lees ook nog aardig wat studieboeken (psychologie, brainstormen, materiaalkunde (kunststoffen, metalen en hout), productietechnieken, voeding en dietetiek, ...) en heb ook aardig wat 'echte literatuur' gelezen (ook niet verplicht).

Ik haal Stephen King aan, omdat 'superieure mannen' net zo fictie zijn als de monsters van Stephen King. En hoe laatdunkend je ook over hem bent, hij is (in vergelijk met andere horrorschrijvers en menig literair auteur) een goed verhalenverteller.
 
En waarom? Die man heeft zich zn hele leven uit zn naad gewerkt, terwijl die hoer op haar luie reet Oprah (of eerder Mies Bouwman) zat te kijken! Zo kan ik het ook.
Liegebeest! Jij houdt het niet eens een half uur bij de TV uit, zelfs niet bij Discovery Channel of National Geographic. Daarom hebben we geen TV meer, weet je nog?

Vrouwen van die leeftijd hebben heel hard moeten werken in het huishouden, toen al die handige machines er nog niet waren. Misschien moeten mannen meer in het huishouden helpen omgezonder oud te worden? :p
 
en waarom omdat die man op een koude vriesnacht uit een behaaglijk warm bed komt en op het koude linoleum rondkruipt op zoek naar een muis omdat zijn vrouw overtuigd is dat er een in de slaapkamer is.

Dat ze zelf uit het bed stapt luie loeder...
-zucht-
Die man is zo stom het bed uit te stappen! Hij had het ook NIET kunnen doen...

En als jij net lekker onder de warme dekens ligt, vraag je toch ook liever aan de ander of die dat klusje wil opknappen? Vrouwen zijn gewiekst genoeg het te vragen (goed, 'eisen' soms... vaak), maar mannen zijn zo stom daaran gehoor te geven.
 
Liegebeest! Jij houdt het niet eens een half uur bij de TV uit, zelfs niet bij Discovery Channel of National Geographic. Daarom hebben we geen TV meer, weet je nog?
Slecht voorbeeld. Ik kan geen TV verdragen omdat ik te intelligent ben. Daar hebben vrouwen geen last van.

Behalve jij, natuurlijk. Schatje.:D


Vrouwen van die leeftijd hebben heel hard moeten werken in het huishouden, toen al die handige machines er nog niet waren. Misschien moeten mannen meer in het huishouden helpen omgezonder oud te worden? :p
Bitch, please...
 
oke intressant... hier zit een mogelijke diepe denker achter... ik kan hier mee een eind mee gaan echter zie ik weer vaak dat achter domme mannen weer hellemaal geen vrouw staat. theoretisch zou dat evolutionair moeten betekenen dat dat de domme man zijn gene niet meer kan doorgeven en daarmee een uitstervend ras aan het worden is... Dat betekent weer dat de mannen in domheid zouden moeten afnemen zodat er uiteindelijk een slimmer ras overblijft.

Maar blijkbaar worden er toch steeds weer domme mannen geboren dus moet dat dan wel aan de vrouwelijk DNA liggen...en blijkbaar zijn er dan ook heel veel domme vrouwen.

Wie zegt dat intelligentie erfelijk is? Het is wel zo dat intelligente kinderen bij intelligente ouders meer de mogelijkheid krijgen zichzelf en hun intelligentie te ontplooien.

In het geval dat het wel erfelijk is, zouden er nu ook geen uitzonderlijk slimme mannen zijn. Slimme mannen hebben immers geen interesse in een relatie, alleen in hun stukje specifieke kennis. Die mannen zijn ook niet interessant voor vrouwen, die willen juist aandacht. Die mannen kunnen dus ook hun genen niet doorgeven...

Ik ben er van overtuigd dat intelligentie erfelijk is. Alle andere eigenschappen van de mens zijn erfelijk, dus het zou wel heel raar zijn als intelligentie dat niet was. Natuurlijk spelen omgevingsfactoren ook een rol, net als bij veel andere erfelijke factoren.

En slimme mannen zullen inderdaad gemiddeld gesproken meer kinderen krijgen dan domme. Maar omdat ze jongetjes én meisjes als kinderen krijgen betekent dat niet dat alleen mannen slimmer worden maar ook vrouwen. En bij de volgende generatie is het dan natuurlijk weer zo, dat er bij de mannen wat meer variatie zit, maar wel variatie rondom het zelfde gemiddelde als hun zussen. Zo zijn we dus qua intelligentie geëvolueerd van aap naar mens.

Er is trouwens wel reden tot zorg hierover vind ik. Vroeger, toen het leven nog een strijd was om te overleven in plaats van wie de meeste luxe heeft, ging de regel op dat slimmere mensen beter wisten te overleven en dus meer kinderen kregen, maar nu zie je iets heel anders. Slimme ('hoger opgeleide') stelletjes zijn teveel bezig met hun toekomst om aan kinderen toe te komen. Terwijl mensen uit de lagere klasses zich blijven voortplanten als konijnen. Als dat maar lang genoeg zo blijft zou de mensheid als geheel wel eens dommer kunnen worden in de toekomst.
 
Wie zegt dat intelligentie erfelijk is? Het is wel zo dat intelligente kinderen bij intelligente ouders meer de mogelijkheid krijgen zichzelf en hun intelligentie te ontplooien.

In het geval dat het wel erfelijk is, zouden er nu ook geen uitzonderlijk slimme mannen zijn. Slimme mannen hebben immers geen interesse in een relatie, alleen in hun stukje specifieke kennis. Die mannen zijn ook niet interessant voor vrouwen, die willen juist aandacht. Die mannen kunnen dus ook hun genen niet doorgeven...

Oke ... laten we er van uit gaan dat je gelijk hebt (wat natuurlijk niet zo is maar ach ... ik laat je in de illussie). Het feit is dat mannen liever dommere vrouwen hebben dan ze zelf zijn... daarmee zie je dat hoog opgeleiden vrouwen ook bijna niet meer aan de man kunnen komen (als ze ouder zijn geworden dan 25). Daarnaast zou dat moeten betekenen dat het gemiddeld aantal vrouwen dommer is dan de mannen (evolutionair gezien). anders zou de voortplanting tot stilstand komen... of de vrouwen fake dat ze dom zijn net zoals ze een orgasme fake... dan kom je misschien nog aan de man.

De belangrijkste eigenschap die vrouwen voor mannen hebben is niet of ze intressant werk heeft, behalve dan haar achterwerk. En de rede dat ze zich mooi maakt is omdat de ogen van de mannen beter ontwikkeld zijn dan hun verstand.
 
Vooraf excuses dat ik hier serieus antwoord op geef. :(

Als vrouwen sinds......., maar dat mannelijke probleem is makkelijk op te lossen met postnatale abortus.




Voor de rest heb je gelijk en moet er meer gepijpt worden door wildvreemde vrouwen.

:D
 
Als vrouwen sinds het begin net zoveel vrijheid en macht hadden gehad, dan had de wereld er zeker niet beter uitgezien. Vrouwen zijn onderling nog veel vilijner en haatdragender dan mannen. Dus meer een bloediger oorlogen. Ook zijn vrouwen gemiddeld net zo getalenteerd als mannen, maar bij de vrouwen zijn er heel weinig uitschieters naar hogere niveau's. Ook minder naar lagere niveau's, maar dat mannelijke probleem is makkelijk op te lossen met postnatale abortus.

Helemaal mee eens.

Vrouwen doen btw ook veel meer aan hokjesdenken dan mannen, wat hen gevaarlijker maakt. Ze denken weinig creatief en steken hun energie voornamelijk in het manipuleren van de wereld rondom zich, zoals hij door mannen gemaakt is, ipv zelf nieuwe dingen te scheppen. Dit biedt ook meer zekerheid als het zelf creatief zijn, maar maakt henzelf, ironisch genoeg, op hun beurt ook weer vatbaarder voor manipulatie, minder rationeel en dus gevaarlijker.

Mannen daarentegen zijn zelf dikwijls op zoek naar vernieuwing en nemen daarbij ook graag risico's, welke een vrouw niet zou durven nemen. Ze riskeren daarbij om compleet af te gaan, maar als hun initiatieven hun doel bereiken worden ze op handen gedragen door de vrouwen. Een man moet zich dus eerst bewijzen en daarna kan hij een vrouw practisch vanalles wijsmaken. Ze zal zich dan aan hem optrekken.

Natuurlijk geldt dit niet voor elk geval appart, maar in grote lijnen is het wel zo.
 
Helemaal mee eens.

Vrouwen doen btw ook veel meer aan hokjesdenken dan mannen, wat hen gevaarlijker maakt. Ze denken weinig creatief en steken hun energie voornamelijk in het manipuleren van de wereld rondom zich, zoals hij door mannen gemaakt is, ipv zelf nieuwe dingen te scheppen. Dit biedt ook meer zekerheid als het zelf creatief zijn, maar maakt henzelf, ironisch genoeg, op hun beurt ook weer vatbaarder voor manipulatie, minder rationeel en dus gevaarlijker.

Mannen daarentegen zijn zelf dikwijls op zoek naar vernieuwing en nemen daarbij ook graag risico's, welke een vrouw niet zou durven nemen. Ze riskeren daarbij om compleet af te gaan, maar als hun initiatieven hun doel bereiken worden ze op handen gedragen door de vrouwen. Een man moet zich dus eerst bewijzen en daarna kan hij een vrouw practisch vanalles wijsmaken. Ze zal zich dan aan hem optrekken.

Natuurlijk geldt dit niet voor elk geval appart, maar in grote lijnen is het wel zo.

En het mooie is, dat iedere vrouw dit zal ontkennen, want zo 'is ze niet'.
 
En het mooie is, dat iedere vrouw dit zal ontkennen, want zo 'is ze niet'.



Ik wilde het net zeggen, Nee hoor zo ben ik echttttttt niet, nee ik ben heeeel anders muhahahaha :roflol:
 
Oke ... laten we er van uit gaan dat je gelijk hebt (wat natuurlijk niet zo is maar ach ... ik laat je in de illussie).
Goed, het is deels erfelijk, ook goed? Hoef je niet meteen betuttelend te doen.
Intelligentie is deels erfelijk bepaald, maar kan tot op zekere hoogte getraind worden, net zoals een gewichtheffer zijn spierkracht door training kan vergroten.
bron: Intelligentie - Wikipedia
En zoals het deels juist gestimuleerd kan worden, kan het ook achterblijven. En veel intelligente mensen weten het heel goed te verbergen.

Maar vertel eens: mijn ex had een IQ van 150, zijn vader was vrachtwagenchauffeur (en niet bijster slim), zijn moeder was huishoudster (iets slimmer, maar nog niet boven de 100). Als intelligentie puur erfelijk is, zou dit voorbeeld dus niet kunnen. Of een van de ouders (misschien wel allebei) zou niet zijn/haar ware aard laten zien...
Het feit is dat mannen liever dommere vrouwen hebben dan ze zelf zijn... daarmee zie je dat hoog opgeleiden vrouwen ook bijna niet meer aan de man kunnen komen (als ze ouder zijn geworden dan 25). Daarnaast zou dat moeten betekenen dat het gemiddeld aantal vrouwen dommer is dan de mannen (evolutionair gezien). anders zou de voortplanting tot stilstand komen... of de vrouwen fake dat ze dom zijn net zoals ze een orgasme fake... dan kom je misschien nog aan de man.
Een feit? OK, met uitzonderingen en al... Er zijn genoeg mannen die zich niet storen aan of bang zijn voor een slimme(re) vrouw. Een groot aantal mannen kiest er juist voor een partner te hebben met wie hij ook op intelectueel gebied overeenkomsten heeft. Soort zoekt soort. Mensen gaan het liefst om met mensen met wie ze wat (of liever meer) gemeen hebben.

Dat veel hoogopgeleide vrouwen geen relatie hebben, zou ik niet alleen toeschrijven aan intelligentie (als dat al de reden is). Veel vrouwen gaan zo erg in hun carriere op dat ze geen zin/tijd hebben om een gezin te stichten of zelfs maar een relatie aan te gaan.
Onze huidige maatschappij maakt het ook niet noodzakelijk een partner of gezin te hebben, anders dan vroeger.

De belangrijkste eigenschap die vrouwen voor mannen hebben is niet of ze intressant werk heeft, behalve dan haar achterwerk. En de rede dat ze zich mooi maakt is omdat de ogen van de mannen beter ontwikkeld zijn dan hun verstand.
Volgens mij laat jij hier je ware coïtusistische aard zien. Dat jij het werk van een vrouw niet in teressant vindt, wil niet zeggen dat geen enkele man het werk van een vrouw interessant vindt.
Dat jij alleen naar haar achterwerk kijkt, wil niet zeggen dat alle mannen alleen maar naar het achterwerk kijken.

Wat het 'mooi maken' betreft, dit zal een combinatie zijn van íemand het hof maken', wat overigens ook in de dierenwereld gebeurt en ook dan niet alleen door vrouwen, en overblijfselen uit oude culturen, waarin zowel mannen als vrouwen make-up gebruikten (bijvoorbeeld Egyptenaren).

Misschien dat die laatste zin van jouw ook meer zegt over je eigen verstand :rolleyes:
 

hap.jpg
 
Wat hebben sommigen toch een zwart/wit visie op de realiteit.
 
zijn we er nu nog niet uit:p:rolleyes:
Mannen zijn sterker, beter logisch denken, vrouwen al de rest;)...
toch zijn wij de baas:D...
slotje??:p

EDIT: Dit zet wel aan tot nadenken:D

QUOTE Farghall:Het feit is dat mannen liever dommere vrouwen hebben dan ze zelf zijn... daarmee zie je dat hoog opgeleiden vrouwen ook bijna niet meer aan de man kunnen komen (als ze ouder zijn geworden dan 25). Daarnaast zou dat moeten betekenen dat het gemiddeld aantal vrouwen dommer is dan de mannen (evolutionair gezien). anders zou de voortplanting tot stilstand komen... of de vrouwen fake dat ze dom zijn net zoals ze een orgasme fake... dan kom je misschien nog aan de man.
EINDE QOUTE:)

Als we eerlijk zijn, hebben we dit ergens wel, want eigenlijk wil een man altijd (uitzonderingen daargelaten) superieur zijn aan alles wat ie kent;)
Maar dat maakt vrouwen ook juist slimmer, want zij leiden ons om de tuin door ons te laten geloven dat ze dom zijn (en orgasmes faken:p)...dus beter dan een man;)
Waardoor ik je weer verwijs naar mijn bovenstaand stukje tekst;)
 
Laatst bewerkt:
Allemaal trouwens even extra lief zijn voor SlettieBettie.

Ze heeft vandaag een enorme klotedag op haar werk, i.v.m. bijzonder slecht opgevoede Maghribische tyfusjongeren. We hebben er allemaal weleens last van, maar zij heeft er noodgedwongen elke dag mee te maken.
 
Back
Naar boven