MuscleMeat

mannen zijn superieur aan vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eerlijk gezegd heb ik er nooit last van, maar bij deze support voor SlettieBettie.
 
In de afgelopen eeuw hebben zich veel ontwikkelingen voorgedaan met betrekking tot de verhoudingen tussen mannen en vrouwen. Niet altijd hebben vrouwen dezelfde rechtspositie gehad als mannen en het is goed dat daar verandering in is gekomen. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, daar kan iedereen het wel over eens zijn. Dit neemt niet weg dat er tussen mannen en vrouwen verschillen bestaan in uiterlijke verschijning, gedrag en communicatie. Meestal vinden we deze verschillen ook wel leuk. We maken dan ook dankbaar gebruik van deze verschillen. Soms betreft het dan een spel om de aandacht of om de liefde, maar vaak betreft het toch nog een strijd om de macht. Bewustwording van lichaamstaal helpt om hier grip op te krijgen.

We kunnen het ontkennen of niet, maar tussen mannen en vrouwen speelt vaak nog steeds een strijd om de macht hoewel dit zich meestal op onbewust niveau afspeelt. Mannen geven niet graag toe dat ze superieur zijn ten opzichte van hun vrouw of hun vrouwelijke collega, maar non-verbaal zullen ze dit wel laten merken. Er zijn bepaalde lichaamstekens waarmee dit machtsverschil duidelijk wordt. Dit verloopt meestal volkomen onbewust, zowel bij de man, als bij de vrouw. voorbeelden.. het gearmd lopen en hand in hand lopen. Bij gearmd lopen haakt een vrouw in bij de man; niet andersom. Tijdens hand in hand lopen heeft de man zijn hand meestal in de 'bovenpositie' en bij het verliefde stel slaat de man zijn arm over de schouder van zijn vriendin, terwijl zij haar arm om zijn middel heeft, ook wanneer ze even lang zijn. Wij vinden dat heel gewoon en merken vaak niet eens dat er verschil in is.
 
Maar wel lid van 'allemaal' :D

Nee, jij BENT een jong Maghribisch lastpak. Dat je je uiterlijk en innerlijk hebt veranderd om aan je geschiedenis te ontsnappen, daar trap ik niet in. Dus reken ik je niet tot "allemaal". :)
 
:heart:
Allemaal trouwens even extra lief zijn voor SlettieBettie.

Ze heeft vandaag een enorme klotedag op haar werk, i.v.m. bijzonder slecht opgevoede Maghribische tyfusjongeren. We hebben er allemaal weleens last van, maar zij heeft er noodgedwongen elke dag mee te maken.

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
 
@Slettiebettie: krijg de griep en een dikke lip.
 
whahaha briljant topic dit! :D

Slettiebettie, bij deze mijn steun! Ik lag alweer in een deuk om je posts en de echtelijke ruzie met phreakmans in dit geweldige draadje! :roflol:
 
Ten eerst wil ik het volgende even ophelderen. Ik ben geen coïtussist. NAH.........:D grapje. Iedere man is een coïtusist.
Somige geven het toe, somige niet. Het is heel natuurlijk om een coïtussist te zijn.

We hebben ballen, en zij niet. zij hebben borsten, en ... ja ene... somige van de mannen hier hebben dat ook.

"DAT BEWIJST DAT WE SUPERIEUR ZIJN AAN VROUWEN..."

oke dat was zinloos maar hoe denken jullie daarover...:D

( citaat: the retard's guide to a better body blz 23)

Mannetjes die openlijk zéggen dat de superieur zijn aan vrouwtjes zijn dat in de regel níet. Daarbij, denk eens goed na.

Vrouwen hebben --> tetten
Mannen hebben --> ballen

Zomaar even uit je eigen redenatie geplukt. Nou, als je een vrouw tegen die tetten schopt is het even kort van AUW! of OETSJ! Schop daarentegen een kerel in the nuts en het is wel enige minuten lang van OEMPFF en HMFFSS en ORRRHH! te samen met een periodieke algehele verlamming.

Dus hoe je op grond van de ballen/tetten vergelijking wil concluderen dat de man het betere geslacht is is me niet echt duidelijk :o
 
Mannetjes die openlijk zéggen dat de superieur zijn aan vrouwtjes zijn dat in de regel níet. Daarbij, denk eens goed na.

Vrouwen hebben --> tetten
Mannen hebben --> ballen

Zomaar even uit je eigen redenatie geplukt. Nou, als je een vrouw tegen die tetten schopt is het even kort van AUW! of OETSJ! Schop daarentegen een kerel in the nuts en het is wel enige minuten lang van OEMPFF en HMFFSS en ORRRHH! te samen met een periodieke algehele verlamming.

Dus hoe je op grond van de ballen/tetten vergelijking wil concluderen dat de man het betere geslacht is is me niet echt duidelijk :o

goed punt.... dus vrouwen zijn superieur aan mannen omdat ze groter ballen hebben... (ps ... het is een citaat van een saodi...blz 23 bla bla.) ...en minder pijn in die ballen als je er tegen aan schopt... goed punt... maar...

er sterven jaarlijks meer vrouwen aan borstkanker dan er mannen sterven aan prostaat of teeltbal kanker verklaar dat eens??
 
goed punt.... dus vrouwen zijn superieur aan mannen omdat ze groter ballen hebben... (ps ... het is een citaat van een saodi...blz 23 bla bla.) ...en minder pijn in die ballen als je er tegen aan schopt... goed punt... maar...

er sterven jaarlijks meer vrouwen aan borstkanker dan er mannen sterven aan prostaat of teeltbal kanker verklaar dat eens??

Ik verklaar het wel even...
Een schop tegen onze ballen voelen we direct en heeft een direct ongekent HELS gevolg,nu wil het geval dat dit zicht beperkt tot enkele minuten.

De vrouwen daarintegen vallen na tientallen jaren dood neer na een schop tegen hun tetten.
Zo zie je maar weer de man is superieur!!
 
Back
Naar boven