Fitness Seller

mannen zijn superieur aan vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maareh... farghall, je hebt dus een boek gelezen en gelooft blind wat er in dat boek staat? Ik vind zulke mensen best eng...
 
Als je eens probeert na te gaan hoeveel talent onopgemerkt is gebleven de afgelopen eeuwen, alleen omdat we vrouwen buiten de samenleving hebben geplaatst (kinderen uitpoepen, het huishouden en de kerk is niet de samenleving). Ik zou graag weten waar we nu hadden gestaan op het gebied van kunst, wetenschap en literatuur als vrouwen een eerlijke kans hadden gekregen.
Vooraf excuses dat ik hier serieus antwoord op geef. :(

Als vrouwen sinds het begin net zoveel vrijheid en macht hadden gehad, dan had de wereld er zeker niet beter uitgezien. Vrouwen zijn onderling nog veel vilijner en haatdragender dan mannen. Dus meer een bloediger oorlogen. Ook zijn vrouwen gemiddeld net zo getalenteerd als mannen, maar bij de vrouwen zijn er heel weinig uitschieters naar hogere niveau's. Ook minder naar lagere niveau's, maar dat mannelijke probleem is makkelijk op te lossen met postnatale abortus.




Voor de rest heb je gelijk en moet er meer gepijpt worden door wildvreemde vrouwen.
 
Maareh... farghall, je hebt dus een boek gelezen en gelooft blind wat er in dat boek staat? Ik vind zulke mensen best eng...

mensen die een boek lezen zijn ook eng ... zou je ook eens moeten proberen.
 
mensen die een boek lezen zijn ook eng ... zou je ook eens moeten proberen.
Ik lees heel wat boeken. Ter vermaak van Stephen King bijvoorbeeld, maar ik geloof echt niet in een Donkere Toren of een Bezeten Stad, laat staan in pyrokinetische kinderen of moordlustige Plymouths...

Wat ik eng vind, zijn mensen die dergelijke fictie nog geloven ook... Of het nu over fabelachtige vermogens gaat, almachtige goden of superieure mannen.
 
Kheb niet alles gelezen dus als iemand het al gezegd heeft negeer je mij maar.
Maar ik vind dat mannen in bepaalde zaken beter zijn dan vrouwen en ook omgekeerd , vrouwen hebben ook hun dingen waar ze absoluut beter in zijn dan mannen. Ik ben absoluut voor de gelijke kansen tussen man & vrouw. Maar ik vind dat het gezaag over "wat een man kan , dat kan een vrouw ook" dikke onzin want dat is onzin. Maar dit geldt wel in beide richtingen.

Comments ? :)
 
superieure mannen zijn geen fictie, slettiebettie, dat is de keiharde waarheid!
 
Ik lees heel wat boeken. Ter vermaak van Stephen King bijvoorbeeld, maar ik geloof echt niet in een Donkere Toren of een Bezeten Stad, laat staan in pyrokinetische kinderen of moordlustige Plymouths...

Wat ik eng vind, zijn mensen die dergelijke fictie nog geloven ook... Of het nu over fabelachtige vermogens gaat, almachtige goden of superieure mannen.

Oohh ... je leest Stephen King.... dan zal ik het anders formuleren:

Mensen die een echt boek lezen zijn ook een beetje eng .... zou jij ook eens moeten doen.
 
Oohh ... je leest Stephen King.... dan zal ik het anders formuleren:

Mensen die een echt boek lezen zijn ook een beetje eng .... zou jij ook eens moeten doen.

Je weet NIET waar je aan begint...

Ze schreef trouwens duidelijk dat ze ter vermaak o.a. King leest. Ter lering is ze met andere boeken bezig; waarvan akte.
 
Je weet NIET waar je aan begint...

Ze schreef trouwens duidelijk dat ze ter vermaak o.a. King leest. Ter lering is ze met andere boeken bezig; waarvan akte.

ik heb z'n gevoel dat ik dat ook niet wil weten...:D

als ik dat van te voren had geweten of uberhaupt over na gedacht zou hebben dan was ik niet eens aan deze topic begonnen maar het levert wel wat aardige reaktie's op .... dus ben benieuwd waar slettie mee komt...
 
heb je wel eens een echtpaar gezien van rond de 70-80 jaar; de man hangt kwijlend en half dood in zijn elektrowagentje terwijl de vrouw in stevige pas doorloopt.........

vrouwen leven gemideld niet alleen langer, hebben tevens ook nog eens 2x zoveel immuncellen als mannen, minder vaak ziek, en als ze willen krijgt elke vrouw van 25 met haar welgevormde kont elke geile pik van 10-80 jaar om haar vinger

conclusie, zo superieur zijn we nog niet

we hoeven gelukkig wel geen kiddo's deruit te werpen :D:D
 
Kheb niet alles gelezen dus als iemand het al gezegd heeft negeer je mij maar.
Maar ik vind dat mannen in bepaalde zaken beter zijn dan vrouwen en ook omgekeerd , vrouwen hebben ook hun dingen waar ze absoluut beter in zijn dan mannen. Ik ben absoluut voor de gelijke kansen tussen man & vrouw. Maar ik vind dat het gezaag over "wat een man kan , dat kan een vrouw ook" dikke onzin want dat is onzin. Maar dit geldt wel in beide richtingen.

Comments ? :)

ook weer een goeie opmerking... samengevat hier onder...

Het kan me niet schelen dat vrouwen zich de betere vinden van de man, als ze maar niet gaan denken dat ze de gelijke zijn van de man.

Als de vrouwen nu eens niet de fout maakten om betere mannen te willen zijn
 
Laatst bewerkt:
heb je wel eens een echtpaar gezien van rond de 70-80 jaar; de man hangt kwijlend en half dood in zijn elektrowagentje terwijl de vrouw in stevige pas doorloopt.........
En waarom? Die man heeft zich zn hele leven uit zn naad gewerkt, terwijl die hoer op haar luie reet Oprah (of eerder Mies Bouwman) zat te kijken! Zo kan ik het ook.
 
Of mannen superieur zijn weet ik zo net nog niet. Wat ik wel weet is dat vrouwen degelijker zijn en dat er in mannen meer variatie zit. Dat is evolutionair zo bepaald. Er moeten immers zoveel mogelijk vrouwen beschikbaar zijn om kinderen te baren, dus teveel rare exemplaren ertussen kon de natuur zich niet veroorloven. Bij de mannen is er wat meer ruimte voor experimenten, dan krijg je meer mislukkingen, maar ook meer exemplaren die op een of meerdere gebieden boven de rest uitsteken.

Vandaar dat ondanks dat er tegenwoordig meer vrouwen dan mannen op de universiteiten zitten, de Nobelprijswinnaars en hoogwaardigheidsbekleders nog steeds overwegend mannen zijn. En criminelen en zwervers ook. Dat zal ook wel zo blijven denk ik. Dit wordt trouwens nog eens versterkt doordat mannen gewoon competitiever zijn ingesteld.

Gemiddeld gesproken is er denk ik weinig verschil. Er zitten gewoon veel meer vrouwen in de middenmoot. Maar het verklaart denk ik wel dat ik een stuk meer slimme mannen ken dan slimme vrouwen, maar ook een stuk meer domme mannen dan domme vrouwen.
 
En waarom? Die man heeft zich zn hele leven uit zn naad gewerkt, terwijl die hoer op haar luie reet Oprah (of eerder Mies Bouwman) zat te kijken! Zo kan ik het ook.

en waarom omdat die man op een koude vriesnacht uit een behaaglijk warm bed komt en op het koude linoleum rondkruipt op zoek naar een muis omdat zijn vrouw overtuigd is dat er een in de slaapkamer is.

Dat ze zelf uit het bed stapt luie loeder...
 
En waarom? Die man heeft zich zn hele leven uit zn naad gewerkt, terwijl die hoer op haar luie reet Oprah (of eerder Mies Bouwman) zat te kijken! Zo kan ik het ook.

intellectueel op en top jij
 
Of mannen superieur zijn weet ik zo net nog niet. Wat ik wel weet is dat vrouwen degelijker zijn en dat er in mannen meer variatie zit. Dat is evolutionair zo bepaald. Er moeten immers zoveel mogelijk vrouwen beschikbaar zijn om kinderen te baren, dus teveel rare exemplaren ertussen kon de natuur zich niet veroorloven. Bij de mannen is er wat meer ruimte voor experimenten, dan krijg je meer mislukkingen, maar ook meer exemplaren die op een of meerdere gebieden boven de rest uitsteken.

Vandaar dat ondanks dat er tegenwoordig meer vrouwen dan mannen op de universiteiten zitten, de Nobelprijswinnaars en hoogwaardigheidsbekleders nog steeds overwegend mannen zijn. En criminelen en zwervers ook. Dat zal ook wel zo blijven denk ik. Dit wordt trouwens nog eens versterkt doordat mannen gewoon competitiever zijn ingesteld.

Gemiddeld gesproken is er denk ik weinig verschil. Er zitten gewoon veel meer vrouwen in de middenmoot. Maar het verklaart denk ik wel dat ik een stuk meer slimme mannen ken dan slimme vrouwen, maar ook een stuk meer domme mannen dan domme vrouwen.

oke intressant... hier zit een mogelijke diepe denker achter... ik kan hier mee een eind mee gaan echter zie ik weer vaak dat achter domme mannen weer hellemaal geen vrouw staat. theoretisch zou dat evolutionair moeten betekenen dat dat de domme man zijn gene niet meer kan doorgeven en daarmee een uitstervend ras aan het worden is... Dat betekent weer dat de mannen in domheid zouden moeten afnemen zodat er uiteindelijk een slimmer ras overblijft.

Maar blijkbaar worden er toch steeds weer domme mannen geboren dus moet dat dan wel aan de vrouwelijk DNA liggen...en blijkbaar zijn er dan ook heel veel domme vrouwen.
 
Ik lees heel wat boeken. Ter vermaak van Stephen King bijvoorbeeld, maar ik geloof echt niet in een Donkere Toren of een Bezeten Stad, laat staan in pyrokinetische kinderen of moordlustige Plymouths...

Wat ik eng vind, zijn mensen die dergelijke fictie nog geloven ook... Of het nu over fabelachtige vermogens gaat, almachtige goden of superieure mannen.

wat ik eng vind, is dat jij alles serieus neemt! Zoals eigenlijk alle vrouwen! :roflol:
 
Ff heel serieus he (maar niet te lang hoor!)

Zorg dat je er ook bij bent en doe mee! Spreek de vrouwen in je omgeving aan! Je moeder, je zus, je vriendin, de dame achter de kassa bij de supermarkt, zeg ze dat ze meer moeten vingeren, nken en ppen! Doe het niet voor jezelf, doe het voor Nederland!

Uiteindelijk blijkt lauw nog de meest zinvolle bijdrage te hebben gelevert...
 
Back
Naar boven