XXL Nutrition

Manuel Romero. Damn, beescht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Maar geen prof toch?

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Wel pro dus.
Maar hoelang is ie dan?
 
Idd een beescht!
 
Ik vind zijn squat niet zo impressive om eerlijk te zijn. Die eerste was goed, de rest niet echt op diepte. En is niet in pre-contest fase. Zo'n beescht moet er minimaal 300 op leggen! ;)
 
Ik vind zijn squat niet zo impressive om eerlijk te zijn. Die eerste was goed, de rest niet echt op diepte. En is niet in pre-contest fase. Zo'n beescht moet er minimaal 300 op leggen! ;)

ik vond het wel netjes voor iemand met zo een lengte, vaak gaan die net totaal niet diep
 
Gaat bij BB niet om gewicht, maar hoe je eruit ziet
 
Gaat bij BB niet om gewicht, maar hoe je eruit ziet

Een slap excuus om maar niet naar de maximale intensiteit te hoeven gaan. Kracht is zeer zeker wel belangrijk voor BB-ers. Dat het er uiteindelijk niets toe doet of je met een ripped fysiek 200 of 300 squat, ben ik wel met je eens. Maar is geen excuus om altijd maar 'laffe' pompsetjes te maken. ;)
 
Een slap excuus om maar niet naar de maximale intensiteit te hoeven gaan. Kracht is zeer zeker wel belangrijk voor BB-ers. Dat het er uiteindelijk niets toe doet of je met een ripped fysiek 200 of 300 squat, ben ik wel met je eens. Maar is geen excuus om altijd maar 'laffe' pompsetjes te maken. ;)

zijn benen zijn anders wel veruit zijn best ontwikkeld spiergroep naar mijn mening, dus wat dat betreft doet hij het wel goed
 
Een slap excuus om maar niet naar de maximale intensiteit te hoeven gaan. Kracht is zeer zeker wel belangrijk voor BB-ers. Dat het er uiteindelijk niets toe doet of je met een ripped fysiek 200 of 300 squat, ben ik wel met je eens. Maar is geen excuus om altijd maar 'laffe' pompsetjes te maken. ;)

Mayb was ie zich wel aan het voor bereiden op zijn max set.
 
Who gives a shit.. al squat die met 50kg..

maximale intensiteit heeft niks te maken met gewicht..

blijkbaar doet die toch iets goed..

(2 weeks out.. NY pro 2010)
nypro-ramirez04.jpg

nypro-ramirez02.jpg
 
Die benen zijn huge! :eek:
 
Een slap excuus om maar niet naar de maximale intensiteit te hoeven gaan. Kracht is zeer zeker wel belangrijk voor BB-ers. Dat het er uiteindelijk niets toe doet of je met een ripped fysiek 200 of 300 squat, ben ik wel met je eens. Maar is geen excuus om altijd maar 'laffe' pompsetjes te maken. ;)

Kracht is inderdaad belangrijk. En ik zie in het filmpje wel degelijk intensiteit, want erg makkelijk gaan ze niet.
Ik ben wel van mening dat je altijd zwaar en gecontroleerd moet gaan voor goede kwalitatieve massa.
Maar een laf pompsetje kan ik een set met 240kg niet noemen. Niet iedereen is van nature sterk aangelegd ;)
 
huge benen, maar vooral schouders :eek:
 
Kracht is inderdaad belangrijk. En ik zie in het filmpje wel degelijk intensiteit, want erg makkelijk gaan ze niet.
Ik ben wel van mening dat je altijd zwaar en gecontroleerd moet gaan voor goede kwalitatieve massa.
Maar een laf pompsetje kan ik een set met 240kg niet noemen. Niet iedereen is van nature sterk aangelegd ;)

Nee nee duidelijk. Ik doelde met een laf pompsetje ook niet op Manuel Romero zijn squats. Je ziet vaak gasten gewoon te "licht" trainen onder de noemer ik wil massa en niet powerliften.
Zo was er laatst bij ons in de gym een behoorlijk gespierde jongen ah squatten met 110-120kg. Hij deed nette 10 reps voor meerdere setjes. Op zich geen probleem. Maar ik had het gevoel dat ie het zichzelf wel wat makkelijk maakte. Toen vroeg ik hem waarom hij niet zwaarder ging, was dus datzelfde zijn antwoord. Gewoon een k*tsmoes om maar geen intensiteit in de training te krijgen.
Ik heb em nette 8-jes laten maken met uiteindelijk 160kg! Niks geen powerliften is dat, gewoon optimale intensiteit. DAT is wat ik ermee bedoel.
In dat opzicht is het streven naar kracht zeker een belangrijk doel voor BB-ers.

Ik zag de opmerking maximale intensiteit heeft niks te maken met het gewicht waar je mee traint te maken... niet waar! Juist hoe hoger de trainingsweerstand (dus gewicht), des te hoger de intensiteit en des te lager het volume. Maar dat gewicht relatief is, ben ik mee eens. Voor de één is dat 50kg en de ander 200kg.

Ennuh hij heeft zeker monsterbenen! ;)
 
Denk dat dat ook bedoeld wordt met de intensiteit. Wat voor de een zwaar is, is voor de ander licht. Op het moment dat je wat BB inf betreft in de bekende reprange zit EN daarmee ook voldoende intensief traint is het goed. Kun je er nog makkelijk twee a drie herhalingen meer mee maken dan zal er dus gewicht bij moeten. Welk gewicht is per persoon verschillend, wat dat betreft zit jij in de buitencategorie ben ik bang Mike hehe.
 
*KNIP*
Ik heb em nette 8-jes laten maken met uiteindelijk 160kg! Niks geen powerliften is dat, gewoon optimale intensiteit. DAT is wat ik ermee bedoel.
In dat opzicht is het streven naar kracht zeker een belangrijk doel voor BB-ers.
Was dat met korte tussen pauzes, of zonder? Bleef hij in één keer doorgaan, of stopte hij soms een seconden of twee tijdens de uitvoering?

Ik persoonlijk hang altijd 80% - 90% van 1RM aan de stang, en maak me schuldig aan interne focus. Toch merk ik altijd dat ik echt heel soms hele korte pauzes moet nemen, omdat ik anders duizelig wordt, hoe ik ook adem haal:o Maar 'gelukkig' zie ik de profs. dat ook vaak doen, en dit filmpje kwam ik dat ook weer tegen.
 
Back
Naar boven