XXL Nutrition

Zaak Dutroux

Bezoekers in dit topic

embryo

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2008
Berichten
1.030
Waardering
81
[Link niet meer beschikbaar]

Kort samengevat: Nieuw beeldmateriaal, wat Julie en Mélissa misschien had kunnen redden.
 
:popcorn:

"Nooit eerder geziene beelden.. de belgische poltie vergat ze te bekijken"

Kolere wat dom
 
Sowieso zijn er enorme blunders gemaakt. Hopelijk heeft de politie hier van geleerd.
 
De Clerck moest toen opstappen. En wie is er nu minister van justitie? De Clerck. *facepalm*
 
Kan iemand even kort het filmpje voor mij samenvatten?:)
 
graag ben naar hardcoreradio.nl aan het luisteren en wil het niet uitzetten ...
 
En ik weiger silverlight te downloaden...
 
En ik weiger silverlight te downloaden...

Silverlight > al die andere k*t mediaplayers.

Silverlight is echt de eerste die bij mij werkt, hulde.
 
Silverlight > al die andere k*t mediaplayers.

Silverlight is echt de eerste die bij mij werkt, hulde.
Silverlight is een ontwikkelingsplatform en de concurrent van Adobe Flash. Silverlight is vooral gemaakt om beelden via je browser te streamen.

Er zijn genoeg prima (gratis) media players bijv. VLC, Mplayer of Gom Player.
 
ik gebruik gewoon mediaspeler ???
werkt goed voor mij...gelukkig :D
 
Wtf, vergat ze te bekijken :roflol:
 
Wtf, vergat ze te bekijken :roflol:

Kan niet anders dan dat hij in de weken daarvoor een deca only kuur heeft gedaan zonder nakuur, dat, of hij is nooit geslachtsrijp geweest.
 
Kan niet anders dan dat hij in de weken daarvoor een deca only kuur heeft gedaan zonder nakuur, dat, of hij is nooit geslachtsrijp geweest.

:roflol:

De politieagent Michoux kan ook wel niet erg met z'n werk begaan geweest zijn ieg.
 
Geschoond, zieke gedachten hoeven niet geuit te worden.
 
Marc Dutroux vraagt vrijlating
De procedure voor een eventuele voorwaardelijke vrijlating van Marc Dutroux is ingezet. De families van de slachtoffers en de overlevende slachtoffers hebben vrijdag de zogenaamde ‘slachtofferfiches' ontvangen. Dat schrijft Le Soir zaterdag.
In de ‘slachtofferfiches' kunnen slachtoffers hun bemerkingen en bezorgdheden meedelen aan de instantie, zijnde de strafuitvoeringsrechtbank van Brussel, die over de invrijheidsstelling zal beslissen.

Om van een eventuele voorwaardelijke vrijlating te kunnen genieten, die in theorie mogelijk is vanaf 30 april 2013 omdat Dutroux dan een derde van zijn straf heeft uitgezeten, moet Marc Dutroux eerst een positief advies bekomen van de gevangenisdirectie in Nijvel, waar hij momenteel opgesloten is. Psychiaters en/of psychologen moeten daarvoor zijn mentale toestand en het risico op recidive beoordelen.

De kans dat Dutroux effectief vrijkomt is echter zo goed als onbestaande, gezien de beroering die de zaak veroorzaakte en de recentelijk verstrengde regels voor voorwaardelijke vrijlating.

Dutroux zit al sinds 1996 in de gevangenis. In 2004 werd hij veroordeeld tot levenslang.

In april vorig jaar vroeg Marc Dutroux al penitentiair verlof aan, zonder succes. Penitentiair verlof kan ten vroegste een jaar voor de voorwaardelijke vrijlating worden aangevraagd.

Bron
 
Dat ze die hond de mogelijkheid bieden om erom te vragen.
Sommige gevallen zouden ze toch echt anders moeten benaderen vind ik.
 
kan hij ff hartstikke doodvallen

pfff
 
Zelfde met die Breivik, die heeft een brief gestuurd naar de directie van zn gevangenis over dat hij zo slecht word behandeld. Wat verwacht zo'n gast nou anders?
 
Schoolvoorbeeld van een Antisociale persoonlijkheidsstroornis aka psychopaat. Totaal gebrek aan het vermogen tot medeleven, is niet te genezen die man. Als hij zegt dat hij berouw empathie of schuld voelt dan is hij niets meer of minder dan berekent dat dit zijn kans op vrijlating vergroot. Hij is niet instaat tot het hebben van die gevoelens. Joran van der Sloot is er niks bij.



 
Back
Naar boven