Fitness Seller

Marchel's eerste kuur ( Anavar Only ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marchel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
120
Waardering
0
Zo!....

Door lang goed na te denken en mezelf zo goed mogelijk laten informeren, heb ik besloten om toch maar eens een kuur te gaan volgen. Toen ik begon met trainen keurde ik dit niet af maar ervoor openstaan dat zeker niet. Tot dat ik een bepaald niveau bereikte dat je gewoon meer wil, niet zo zeer sneller maar goed je wordt toch nieuwsgierig met wat een kuurtje je allemaal kan bieden.

Omdat ik eigenlijk een beetje huiverig was, ben ik op zoek gegaan naar iets wat makkelijk toepasbaar is. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere kuren gemakkelijk toepasbaar maar mijn ogen vielen op Anavar wat het uiteindelijk geworden is ^^ ook een reden hiervan is dat het vrijwel geen side-effects heeft waar ik niet echt op zit te wachten ( wie wel :p )
Fysiek voor kuur ( Meting 9 Januari 2009 )
- 190 cm
- 86,7 kg
- 10,5% vet
Foto's fysiek voor start kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/overgewicht-196488

Mijn verwachtingen:
2-3kg winst in 6 weken
Vet percentage +/- 10% na 6 weken

Deze post zal ik dagelijks bijhouden, er zal 1 maal per week een meting van het geheel gedaan worden ( elke vrijdag ). Elke dag voeg ik toe als edit, zodat het geheel overzichtelijk blijft.

Ik gebruik trouwens Anavar van EPL 2x - 100x 10mg tabs. Naast Anavar gebruik ik ook nog het volgende aan supplementen.

Tijdens training dagen ( 3 tot 4 keer per week )
- BSN Volumize
- Whey Shakes Revolutions ( Eiwitten )
- M Double You, No-Excuse ( Creatine )
- Sports labs B.C.A.A
- Sports labs Vanamax
- Sports labs Zink Gluconaat
- Kruidvat Multi-Vitamine ( elke dag 1x )
- Visolie ( elke dag 1x )
- Dagravit Hart & Bloedvaten ( Elke dag 1x Cholesterol te verlagen )

Heb vernomen dat van Anavar je cholesterol toeneemt, dus daar heb ik maar wat voor gehaald.

Voeding:

Ochtend, tussen 09:00 / 12:00
0,75l fruitontbijt
0,50l Brinta + wheyshake
1 Banaan
2 eierkoeken

Middag, tussen 12:00 / 17:00
+/- 6 a 8 Boterhammen kipfile of pindakaas
0,5l Kwark
2 eierkoeken
1 Banaan

Avond. tussen 17:00 / 00:00
4 Boterhammen Pindakaas / kipfile
2 borden warm eten ( Nasi of Macaroni of aardappelen/vlees/groenten )
1 banaan
2 eierkoeken
2 whey shakes
0,5l Kwark

Op sommige dagen eet ik ook een blik tonijn tijdens de lunch.

Vaste training dagen zijn: Maandag, Woensdag, Vrijdag
Schema, oefeningen staan voor dagen.

Maandag oefening 1
Woensdag oefening 2
Vrijdag oefening 3
Maandag oefening 4
Woensdag oefening 5
etc... etc... etc...

Train schema:
http://i44.tinypic.com/eur7k7.jpg
http://i40.tinypic.com/21nnoqx.jpg

Zaterdag 10 Januari ( KICK OFF!!! )
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Veranderingen: In de avond kreeg ik last van opvliegers die continue aanhielden, ik moest bijvoorbeeld een LCD scherm ophangen. Deze inspanning veroorzaakte behoorlijk wat transpiratie, naar mijn mening meer dan normaal zou moeten. Daarbij had ik het ook gewoon warmer zonder iets te doen. Huis genoot vertelde mij dat dit komt omdat Anavar je lichaam sneller laat verbranden en hierdoor je lichaamstemperatuur toeneemt.

Zondag 11 Januari 2009
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Veranderingen: Vandaag minder last gehad van warmte aanvallen om ze zo maar te noemen, wel is mijn eetlust enorm gestegen! Ik kan de hele dag wel eten, als ik afgelopen vrijdag had geweten dat ik hierdoor zoveel honger kreeg had ik zeker het dubbele ingeslagen om het weekend door te komen, NIET NORMAAL!.... Om de 2 uur kan ik wel een volledige maaltijd naar binnen werken.

Vanaf nu zal ik dus ook maar gaan bij houden wat ik per dag allemaal wel niet naar binnen werk!..... Al is het van afgelopen weekend mager, zondag was alles op, dus had niet veel keus meer!

Vandaag heb ik gegeten:
1 Banaan, 2 mandarijnen, 1 bord brinta, 2 flinke borden macaroni, bord 300ml kwark met ananas, 4 shakes, 1 banaan, 4 mandarijnen, 1 Liter extra water.

Maandag 12 Januari 2009:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Veranderingen:
Eigenlijk geen vreemde veranderingen tot nu toe, wel merkte ik tijdens mijn training dat ik wat gemakkelijker mee kon met mijn iets wat sterkere training partner, kwam beter mee met de reps, alles ging wat soepeler. Pakte niet direct meer gewicht, maar de oefeningen gingen netter.
Vandaag heb ik gegeten:
3 bananen, 6 boterhammen kipfile, 750ml Kwark ( Met opgroei mix ),2x Nasi speciaal met kipfile ofcourse! + extra vocht 1L, 4x shakes

Dinsdag 13 Januari 2009:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10,5% vet
Gewicht meting: 88kg
Veranderingen:
Vandaag geen veranderingen, wel heb ik de afgelopen dagen lichte hoofdpijn gehad, dit kwam schijnbaar door te weinig water en mijn lichaam moet wellicht nog even wennen aan de anavar Vandaag heb ik gegeten:
2 Bananen, 1 Kiwi, 2 boterhammen smeerkaas ( light ), 3 Boterhammen Kipfile, 1 boterham hagelslag puur, 1 broodje gezond, 4 peperkoek 30gram, 2 borden nasi, 4 shakes, 450ml kwark
Training: Vandaag ben ik recreatief wezen sporten, beetje cardio, beetje borst, niet veel bijzonders uitgevoerd verveelde me dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.

Woensdag 14 Januari 2009:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Veranderingen:
Mijn eetlust is vandaag nog heviger dan voorheen, gewoon beestachtig! Ik heb een fulltime job op een kantoor wat het vele eten niet gemakkelijk maakt. Het maakt nu dus ook niet meer uit hoeveel ik naar binnen werk, de honger is na het eten nog even hevig als voor het eten.
Vandaag heb ik gegeten:
6 Bananen, 3, mandarijnen 6 boterhammen kipfile, 900ml kwark, 5 peperkoek 30gram, 2 borden macaroni, 4 mandarijnen.

Donderdag 15 Januari 2009:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Veranderingen:
Vandaag rust dag, niet echt vreemde veranderingen ten opzichte van andere dagen. Eetlust is nog wel prominent aanwezig! Wel heb ik meer energie kan me beter concentreren op mijn werk.
Vandaag heb ik gegeten:
4 Bananen, 4 peperkoek, 6 Boterhammen kipfile, 650ml kwark, 2 borden macaroni, shakes, 2 manderijnen

Donderdag 22 Januari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10,1%
Gewicht: 90,4kg ( 2 uur eerder een maaltijd op. )
Veranderingen:
Meer pomp, langere pomp ( ook overdag. Iets meer kracht sommige oefeningen +/- 5kg.

Woensdag 28 Januari:
Nog steeds iedere dag:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 11%
Gewicht: 91,8kg

Woensdag 04 Februari:
Vanaf vandaag 10mg meer naar 50mg p/dag.
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10%
Gewicht: 90,9kg

Maandag 09 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg

Woensdag 11 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Biceps meting: Warm 41 cm ( +/- 4 weken geleden 39cm )

Woensdag 18 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 9.5%
Gewicht: 92,7kg

De laatste dag dat ik Anavar heb gebruikt, daarbij ook mijn laatste meting!

Woensdag 25 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 11%
Gewicht: 95,1kg

Progressie foto:

http://i40.tinypic.com/30coz1u.jpg

Tot nu toe geconstateerde sides:

* Overdag een beetje loom gevoel, traag en snel moe. Echter als ik me maar even fysiek inspan dan is dit direct weg.
* Minder zin in coïtus!!!!
* Bij lichte inspanning transpireren.
* Soort van op vliegers, iig het op eens warm krijgen.
* Na innamen geen water drinken leid tot hoofdpijn.
* Winderigheid, hier kreeg ik pas last van na 2 a 3 weken best vervelend want ze stinken behoorlijk :D
* Puistjes, ik zelf heb hier eigenlijk bijna geen last van gehad heb hier ook geen aanleg voor. Ik kreeg na 2 weken er een aantal op mijn benen zijn weggetrokken en niet meer terug gekomen.
* Dit zal per persoon afhankelijk zijn denk ik, iemand met veel geduld zal hier denk ik minder last van hebben dan iemand met een kort lontje. Stukje zelfbeheersing speelt hier ook een rol even tot 10 tellen.
 
Laatst bewerkt:
je ben benieuwd wat een kuurtje je kan bieden en dan kies je voor anavar only ?
kheb het id dat het tegen gaat vallen voor je.
je hebt opzich geen echt verkeerde stats ofzo maar
- 86,7 kg
- 10,5% vet
vind dat wel beetje tegenvallen voor 1.90

als je gewoon anavar wilt kan dat prima
maar ik denk dat het tegen gaat vallen
 
ben benieuwd ga dit zeker volgen! succes!
 
je ben benieuwd wat een kuurtje je kan bieden en dan kies je voor anavar only ?
kheb het id dat het tegen gaat vallen voor je.
je hebt opzich geen echt verkeerde stats ofzo maar
- 86,7 kg
- 10,5% vet
vind dat wel beetje tegenvallen voor 1.90

als je gewoon anavar wilt kan dat prima
maar ik denk dat het tegen gaat vallen

Ik kan me wel inkomen met jou woorden, heb gehoord dat ik niet teveel moet verwachten, maar daar ben ik van bewust. Het is ook mijn eerste kuur en wil eerst rustig kennis maken met anabolen, en wie weet volgt er meer :)
 
Ik kan me wel inkomen met jou woorden, heb ik gehoord dat ik niet teveel moet verwachten, maar daar ben ik van bewust. Het is ook mijn eerste kuur en wil eerst rustig kennis maken met anabolen, en wie weet volgt er meer :)

dat is uiteraard een slim id beter dan gelijk tonsa stuff.
good luck ermee iig hoop dat je ermee krijgt wat je hoopt
 
Meer eetlust bij anavar???Ik heb mijn bedenkingen over je anavar maar ja iedereen reageerd anders zeker.
 
Meer eetlust bij anavar???Ik heb mijn bedenkingen over je anavar maar ja iedereen reageerd anders zeker.

zal wel in zn hoofd zitten. Is voor het eerst dat ik dit hoor ???
 
Suc6 man, ga je mee volgen. ben er benieuwd naar!
 
je verwachtingen gaan niet lukken.. 5kilo spier erbij en twee kilo bf zakken nee man..

Maar goed succes..
 
je verwachtingen gaan niet lukken.. 5kilo spier erbij en twee kilo bf zakken nee man..

Maar goed succes..

Nee mijn verwachting is niet om 5kg te winnen, hoop toch minimaal 2, en wellicht ergens tussen de 2~5kg maar ik begrijp dat 5kg een doel is dus ik heb het aangepast, 5kg is sowieso teveel voor Anavar wat ik ook weet.

Dus heb het even aangepast ;)
 
Leuk om dit te lezen deze ga ik ook zeker volgen. Suc6 ermee!
 
Ga dit ook even volgen. Aan de ene kant wordt natuurlijk geopteerd dat test-e het beste is als 1e kuur. Alleen ben een beetje bang voor de androgene bijwerkingen.
 
Androgene bijwerkingen je bedoelt bij anavar op lage dossis?
Zo goed als geen zichtbare bijwerkingen verwacht dat maar
 
Nee bijwerkingen bij test-e. Zoals acne gyno enz. Ik heb in het verleden wat trubbels met acne gehad dus ben daar een beetje bang voor. Wellicht dat een lage dosis test iets van 250 mg of 375 per week nog wel mee valt.

Net zoals TS zou eventueel var een leuke kennismaking voor mij zijn met AS ondanks dat het een oral is.
 
Eigen ervaring is dat bij de eerste keer test veel meer acne als de andere keren..
De acne wordt volgens mij mede veroorzaakt door de hoeveelheid eiwitten die je inneemt.
Tevens veel acne agv de nakuur.. Laatste keer niet meer als 20nolvadex genomen, amper last.. (wel moet ik zeggen dat ik de acne vanaf de eerste kuur nog steeds heb, wel een stuk minder als in het begin)...

Gyno... neem nolvadex indien last.. Eventueel neem een proviron tijdens je kuur..
 
Eigen ervaring is dat bij de eerste keer test veel meer acne als de andere keren..
De acne wordt volgens mij mede veroorzaakt door de hoeveelheid eiwitten die je inneemt.
Tevens veel acne agv de nakuur.. Laatste keer niet meer als 20nolvadex genomen, amper last.. (wel moet ik zeggen dat ik de acne vanaf de eerste kuur nog steeds heb, wel een stuk minder als in het begin)...

Gyno... neem nolvadex indien last.. Eventueel neem een proviron tijdens je kuur..

je zegt zelf al dat je nog steeds de acne van je eerste kuur nog hebt, maar in mindere mate. Daarom is anavar zo geschikt als kuur. Vrijwel geen bijwerkingen, mild in alle opzichten en je kan er toch wat kracht en massa mee winnen (stuk minder dan andere kuurtjes maar je hebt dus vrijwel GEEN nadelen). Dit is dus een perfecte kuur voor TS !

Als je echt veel massa wil pakken moet je uiteindelijk toch naar zwaardere middelen gaan.
 
je zegt zelf al dat je nog steeds de acne van je eerste kuur nog hebt, maar in mindere mate. Daarom is anavar zo geschikt als kuur. Vrijwel geen bijwerkingen, mild in alle opzichten en je kan er toch wat kracht en massa mee winnen (stuk minder dan andere kuurtjes maar je hebt dus vrijwel GEEN nadelen). Dit is dus een perfecte kuur voor TS !

Als je echt veel massa wil pakken moet je uiteindelijk toch naar zwaardere middelen gaan.

Je zegt zo goed als geen nadelen aan Anavar? Wat zijn de eventueele nadelen(sides) die kunnen optreden?

Stel dat je al een hooge test productie van jezelf hebt zijn er dan nog nadelen als je aan de Anavar gaat?

De allerlaatste vraag als je stopt met een Anavar kuur en je hebt je nakuur afgerond is er een kans dat je eigen test productie naasr beneden gaat?

Deze vragen komen neit van 1 persoon:P
 
Je zegt zo goed als geen nadelen aan Anavar? Wat zijn de eventueele nadelen(sides) die kunnen optreden?

Stel dat je al een hooge test productie van jezelf hebt zijn er dan nog nadelen als je aan de Anavar gaat?

De allerlaatste vraag als je stopt met een Anavar kuur en je hebt je nakuur afgerond is er een kans dat je eigen test productie naasr beneden gaat?

Deze vragen komen neit van 1 persoon:P

Zo ver ik weet tast het niet of vrijwel niet je eigen productie aan. Dit is zover ik weet, waarschijnlijk dat ik het zelf wel doe, just in case zeg maar ;)
 
Back
Naar boven