MuscleMeat

Marchel's eerste kuur ( Anavar Only ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je zit nog steeds op 40 mg? Zou het iig wat opschroeven; 80 mg aanhouden tot het einde :thumbs:

en kijk ff wat je nu weegt

Hmmm... zit misschien wel wat in om het idd op te schroeven. Moet ook zeggen dat ik nu overdag niet veel merk van de Anavar, wel goede pomp etc. maar eerst voelde ik ook echt dat ik wat in nam. Had het soms echt extreem warm, maar dat heb ik nu eigenlijk niet meer.
 
Succes kerel, ben benieuwd wat anavar opleverd.
 
Update:

Vorige stats:

Woensdag 28 Januari:
Nog steeds iedere dag:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 11%
Gewicht: 91,8kg

Afgelopen woensdag:

Woensdag 04 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10%
Gewicht: 90,9kg

Vanaf afgelopen woensdag dosis iets opgeschroeft, had eventueel meer willen doen echter ik hier niet voldoende voorraad voor. Vanaf nu nog +/- 3 weken op 50mg.
 
nice log,,

Veel gezegd miss voeding iets beter vanaf het begin kunnen doen..

eieren icm magere rundergehakt
tonijn
koolvis
zijn perfecte voedingsmiddelen bij de kuur,
de Sides zijn meegevallen over het algemeen ?

suc6
 
nice log,,

Veel gezegd miss voeding iets beter vanaf het begin kunnen doen..

eieren icm magere rundergehakt
tonijn
koolvis
zijn perfecte voedingsmiddelen bij de kuur,
de Sides zijn meegevallen over het algemeen ?

suc6

Ik heb eigenlijk geen last van sides. In het begin had ik wel eens dat ik het spontaan warm kreeg, hier heb ik nu niet echt veel last meer van. Wel wanneer ik me druk maak of iets niet lukt. Krijg het direct warm en lichtelijk opgefokt :rolleyes:.... Maar kan mezelf goed inhouden :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom verhoog je niet gelijk naar 60 mg? Denk dat het verschil tussen 40 en 50 niet echt merkbaar is.

Hoe zit het verder met slapen. Ondervind je daarbij nog nadeel? moeilijk inslapen door warmte ofzo?
 
Waarom verhoog je niet gelijk naar 60 mg? Denk dat het verschil tussen 40 en 50 niet echt merkbaar is.

Hoe zit het verder met slapen. Ondervind je daarbij nog nadeel? moeilijk inslapen door warmte ofzo?

Update:

Vorige stats:

Woensdag 28 Januari:
Nog steeds iedere dag:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 2x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 11%
Gewicht: 91,8kg

Afgelopen woensdag:

Woensdag 04 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10%
Gewicht: 90,9kg

Vanaf afgelopen woensdag dosis iets opgeschroeft, had eventueel meer willen doen echter ik hier niet voldoende voorraad voor. Vanaf nu nog +/- 3 weken op 50mg.

;)
 
Waarom verhoog je niet gelijk naar 60 mg? Denk dat het verschil tussen 40 en 50 niet echt merkbaar is.

Hoe zit het verder met slapen. Ondervind je daarbij nog nadeel? moeilijk inslapen door warmte ofzo?

Slapen gaat prima, geen last van warmte tijdens of voor het slapen. Qua inslaap heb ik het graag muisstil, irriteer me anders snel aan omgeving geluiden :p.
 
Weer een update, zojuist even wezen trainen onderstaand de nieuwe stats vermeld.

Afgelopen meting:

Woensdag 04 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10%
Gewicht: 90,9kg

Meting vandaag:

Maandag 09 Februari:

- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg
 
voor kuur:
- 86,7 kg
- 10,5% vet

nu:
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg

dus nu al meer dan 6 kg gepakt:eek: met maar 40/50 mg anavar.. volgens mij at je echt schandalig weinig voor je kuur ?
 
voor kuur:
- 86,7 kg
- 10,5% vet

nu:
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg

dus nu al meer dan 6 kg gepakt:eek: met maar 40/50 mg anavar.. volgens mij at je echt schandalig weinig voor je kuur ?

maar hij heeft ook nu pas een voedingsschema hé...
 
maar hij heeft ook nu pas een voedingsschema hé...

Ja inderdaad, dit kan haast niet anders. Al dan nog een resultaat waar ik niet ontevreden over mag zijn :) We zullen zien wat het allemaal nog brengt, iig heeft het laten zien dat voeding zeer belangrijk is bij fitness indien je groter wil worden, dat is een wijze les geweest :rolleyes:....
 
voor kuur:
- 86,7 kg
- 10,5% vet

nu:
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg

dus nu al meer dan 6 kg gepakt:eek: met maar 40/50 mg anavar.. volgens mij at je echt schandalig weinig voor je kuur ?

Daar zit wel iets van waarheid in, al ben ik geen student ik heb er wel naar geleefd qua voeding en stappen etc :p.....
 
Laatst bewerkt:
goede vooruitgang op korte tijd en dat op anavar only
 
Laatst bewerkt:
cker veel vooruit gang heb je voor en na pics aan het eind..?
 
Ik heb voor de mensen die er naar geïnteresseerd zijn even een lijstje gemaakt van de door mij ervaren sides, of iig veranderingen die mij normaal gesproken niet opgevallen zijn.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er mensen zijn die het zelfde ervaren hebben met Anavar, graag jullie reacties :)

Tot nu toe geconstateerde sides:

* Overdag een beetje loom gevoel, traag en snel moe. Echter als ik me maar even fysiek inspan dan is dit direct weg.
* Bij lichte inspanning transpireren.
* Soort van op vliegers, iig het op eens warm krijgen.
* Na innamen geen water drinken leid tot hoofdpijn.
* Winderigheid, hier kreeg ik pas last van na 2 a 3 weken best vervelend want ze stinken behoorlijk :D
* Puistjes, ik zelf heb hier eigenlijk bijna geen last van gehad heb hier ook geen aanleg voor. Ik kreeg na 2 weken er een aantal op mijn benen zijn weggetrokken en niet meer terug gekomen. gevoel daarbij krijg ik het ook behoorlijk warm.
Dit zal per persoon denk ik afhankelijk zijn, iemand met veel geduld zal hier denk ik minder last van hebben dan iemand met een kort lontje. Stukje zelfbeheersing speelt hier ook een rol even tot 10 tellen en het is over :).
 
die winderigheid komt omdat je nu waarschijnlijk veel meer eeiwitten eet
 
die winderigheid komt omdat je nu waarschijnlijk veel meer eeiwitten eet

Dit vermoede had ik inderdaad ook, alleen maatje van mij die samen met mij begonnen is met Anavar heeft het zelfde probleem :p.....
 
blijft chemische bende wat je opvreet natuurlijk maar ik zou verder geen logische reden kunnen bedenken:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven