XXL Nutrition

Marchel's eerste kuur ( Anavar Only )

Bezoekers in dit topic

hey marchel ik zit nu 1e week test e anavar, heb smorgens als ik gedouched heb echt een vaag gevoel (warm en beetje dizzy) geen last van gehad?

suc6 verder...:cool:
 
hey marchel ik zit nu 1e week test e anavar, heb smorgens als ik gedouched heb echt een vaag gevoel (warm en beetje dizzy) geen last van gehad?

suc6 verder...:cool:

Hmm.... niet perse als ik gedoucht heb, maar soms spontaan last van warmte komt wel eens voor. Dat dizzy gevoel ken ik niet.

Wellicht dat het afhangt hoe je doseert, ik doe bijvoorbeeld bij opstaan 2 tabletten en voor het trainen 3 tabletten. Direct erna een halve liter water drinken dan merk je er doorgaans niet veel van.
 
wel gaar dat je kuurresultaat niet goed is na te gaan omdat je nu pas fatsoenlijk ging eten.
 
ik zal het eens proberen nu gaat het 2 rond 12 uur en 2 voor het slapen...
maar dat duizelig kan ook tusse me oren zitten natuurlijk missch. wa weinig slaap ofzo, naja ik zie wel komt wel goed!

suc6 nog en ik hou het wel een beetje in de gaten oke?
 
ik zal het eens proberen nu gaat het 2 rond 12 uur en 2 voor het slapen...
maar dat duizelig kan ook tusse me oren zitten natuurlijk missch. wa weinig slaap ofzo, naja ik zie wel komt wel goed!

suc6 nog en ik hou het wel een beetje in de gaten oke?

Misschien idd verstandig om dit te spreiden, en waarom neem je de laatste 2 niet wat eerder, bijvoorbeeld voor het trainen. Geen idee of dit uitmaakt, maar als je al wat moeite hebt met slapen lijkt het me verstandig dit niet voor je nachtrust in te nemen.
 
Zojuist weer een meting gehad, onderstaand de update :cool:..

Laatste meting:

Maandag 09 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 10,5%
Gewicht: 92,9kg

Meting van vandaag:

Woensdag 18 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 9.5%
Gewicht: 92,7kg

Overigens ben ik wel vaker gaan trainen, train nu minimaal 4 of soms 5 keer per week.
 

Jazeker een update!

Vandaag was overigens de laatste dag dat ik anavar heb gebruikt, zit door mijn voorraad heen.

Laatste meting:

Woensdag 18 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 9.5%
Gewicht: 92,7kg

Meting van vandaag:

Woensdag 25 Februari:
- 2x Anavar 10mg s ochtends
- 3x Anavar 10mg s avonds
Vet meting: 11%
Gewicht: 95,1kg

En direct een picture voor het resultaat.... ( ja met tanktop aan, maar de progressie zegt genoeg lijkt me ;) )

Overigens met dank aan mijn personal trainer, die mij bijna 7 dagen per week begeleid. Altijd handig zo'n huisgenoot als personal trainer ;)

30coz1u.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je de laatste week nog veranderd aan je voeding ? ineens nog 2.4 kg bij (1.5% vet ook gestegen)...
prima resultaat man!
 
Wat heb je de laatste week nog veranderd aan je voeding ? ineens nog 2.4 kg bij (1.5% vet ook gestegen)...
prima resultaat man!


Om de dag biefstuk en pasta.

+/- 10 boterhammen pindakaas extra per dag. Extra muesli maaltijden erbij genomen. En veel bananen eten :D. Ik heb er nu ook direct een supplementen kuurtje erbij genomen, waar ik vandaag mee begonnen ben, moet zeggen vandaag echt geknald niet eerder mee gemaakt. Komt natuurlijk ook omdat het nog wel even duurt voordat die Anavar echt helemaal weg is, maar goed de onderstaande combi werkt nu iig bruut :D

Super Charge Xtreme NO - Labrada
Whey shake revolutions ( Deze gebruik ik continue )
M Double You, No-Excuse ( Creatine )
 
Laatst bewerkt:
zo doorgaan kerel,vooral met je voeding en je zit in no time aan de 100kg
 
jep mooie resultaten, en krachtstats?
 
Ziet er goed uit !
 
:thumbs: ziet er goed uit, goed blijven eten!
 
leuk resultaat :)
ben nieuwsgierig hoe het met je kracht gaat over een maandje. of het weer wat is afgezwakt of dat het is gebleven. Misschien kun je dat dan nog even vermelden? al;s het niet te demotiverend is
 
leuk resultaat :)
ben nieuwsgierig hoe het met je kracht gaat over een maandje. of het weer wat is afgezwakt of dat het is gebleven. Misschien kun je dat dan nog even vermelden? al;s het niet te demotiverend is

Ik ben ook zeker benieuwd wat er blijft en gaat, maar wat ik er van begrepen heb is de terugval minimaal bij Anavar.

Ik zal dit dan ook zeker vermelden, ook indien het demotiverend is :o
 
goed gewerkt makker!


btw: hoelang train je eigenlijk?
 
goed gewerkt makker!


btw: hoelang train je eigenlijk?

Heej Stanske,

Bedankt voor je reactie... Hoelang ik train, toevallig dat ik hier gisteren nog eens over nagedacht heb. Ik train nu een jaar of 2, waarvan het afgelopen jaar serieus en de afgelopen 4 maanden samen met een training partner.
 
Heej Stanske,

Bedankt voor je reactie... Hoelang ik train, toevallig dat ik hier gisteren nog eens over nagedacht heb. Ik train nu een jaar of 2, waarvan het afgelopen jaar serieus en de afgelopen 4 maanden samen met een training partner.

jij trainde ook thuis zeker?
 
Back
Naar boven