AndroidHealthClinic

Marchel's eerste kuur ( Anavar Only )

Bezoekers in dit topic

Zoals beloofd zou ik aan enkele nog melden of de stats die behaald zijn tijdens mijn Anavar kuur blijvend zijn.

Ik moet zeggen indien ik niet 2,5 week ziek zou zijn geweest zal het vast redelijk blijvend zijn geweest echter net een weekje weer beter van een oorontsteking, zware verkoudheid en koorts, niet goed dus!

Terug gevallen naar 91kg, qua kracht kan ik niet veel zeggen merk wel dat ik bij vooral benchpress wat minder pak maar misschien komt dit omdat ik nog herstellende ben van mijn 2,5 week ziek zijn.

Erg jammer, maar gelukkig wel weer dubbele motivatie ervoor terug gekregen. Slechte levensstijl zoals elke dag blowen ( al 3 jaar lang ) en feesten bezoeken behoren tot de verleden tijd, ik heb besloten om er nu 1000% procent ervoor te gaan, al ging ik er wel helemaal voor maar besef nu dat het 1 of het andere is en niet beide ( iig sinds 3 jaar alweer ruim een week clean wat betreft blowen!, een prestatie op zich al vind ik het zelf ).

Ik ben eigenlijk dermate geschrokken en op mijn bek gegaan dat het een ommekeer heeft gebracht in mijn levensstijl die ik had, waar ik me zeer goed bij voel.

Goed jammer dat het zo uitgepakt heeft maar toch, snel vergeten en doorgaan nu kan het alleen maar beter gaan!
 
Laatst bewerkt:
Je kan nog steeds naar feesten hoor;)
Denk je dat hier niemand naar feesten gaat, gewoon combineneren, dan ben jij voortaan de Bob ofzo;)
 
jammer dat je de meeste gains verloren hebt. Een deel zal wel weer snel terug zijn!


Je kan nog steeds naar feesten hoor;)
Denk je dat hier niemand naar feesten gaat, gewoon combineneren, dan ben jij voortaan de Bob ofzo;)

de bob zijn, daar kijk je naar uit :rolleyes:
 
jammer dat je de meeste gains verloren hebt. Een deel zal wel weer snel terug zijn!




de bob zijn, daar kijk je naar uit :rolleyes:

Mahah gelukkig hoef ik niet de bob te zijn aangezien ik dat papiertje nog niet heb, hopelijk volgende maand :)....

Maar goed, buiten het feesten etc mijn levensstijl was gewoon naatje, slechte gewoontes maar het het licht is gezien ;)
 
zonde dat je zo lang ziek geweest bent man!
 
Nee mijn verwachting is niet om 5kg te winnen, hoop toch minimaal 2, en wellicht ergens tussen de 2~5kg maar ik begrijp dat 5kg een doel is dus ik heb het aangepast, 5kg is sowieso teveel voor Anavar wat ik ook weet.

Dus heb het even aangepast ;)

Ik ben niet mee eens dat je geen 5 kilo kan pakken.
Alsje goed eet en rust neemt en goed traint kom je er wel.
Stel het lat voor jezelf hoger op, motivatie is ook belangrijk.
Suc6
 
anavar

Hallo.

Wil ook Anavar gaan gebruiken en ben benieuwd of je er nog meer bijwerkingen mee gehad hebt.
 
Hallo.

Wil ook Anavar gaan gebruiken en ben benieuwd of je er nog meer bijwerkingen mee gehad hebt.

of je bumpt ff een topic van een jaar oud..
 
Back
Naar boven