XXL Nutrition

Marciano's Powerlog: -83kg = undefined; (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Eerste NK achter de rug! Hierbij een verslagje.

Erg leuk weekend gehad maar ook een erg goeie wedstrijd getild. Er hing een goeie sfeer in de lucht.

Niet echt top geslapen. Bedden van het hotel waren vreselijk. Beetje gespannen maar niet heel erg verder, meer adrenaline. Bleef wel lang wakker daardoor.

Voelde me bij het opstaan goed. Geen hoofdpijn zoals bij de SBD en verder gewoon fit. Goed gegeten en eerst wezen kijken bij de andere gewichtsklassen. Ik moest pas 12 u wegen.

Ingewogen op 87,6kg, verbazingwekkend licht. De afgelopen dagen zat ik steeds op 88/89/90, dus dit viel reuze mee.

Doel was om minimaal 560 te halen maar 570 totaal zou mooi zijn omdat ik dan mee kon doen aan het NK 2018.

Squat
1: 185kg - Voelde wat zwaar op de rug
maar een easy opener. Ging hard. Niets aan toe te voegen.
2: 195kg - ook hard voor mijn gevoel
3: 205kg PR - na die fijne 195 moest ik gewoon 205 doen. Voelde net als de 200 van de SBD cup maar zag er op film aardig uit! Heel blij mee, 5kg PR!

Bankdrukken
1: 127,5kg - vloog door het plafond gevoelsmatig.
2: 135kg PR - ik had dit nodig om op koers te blijven voor 570. Ook deze ging hard!
3: 140kg PR - zooooo blij mee! Ein-de-lijk.
Had het idee dat mijn kont van de bank kwam maar ik kreeg 2 witte lampen.

Deadlift
1: 215kg - snelle opener.
2: 225kg - Dit was genoeg voor 570. En gehaald, easy lift ook weer. Makkelijker dan mijn opener en laatste warm up.
3: 235kg PR - ook deze ging nog redelijk snel en hier had wel iets meer in kunnen zitten. Erg blij met eindelijk weer een nieuw deadlift PR!

Totaal: 580kg! Super blij!
 
Goed gedaan! Helaas niet gezien.
Leuke sfeer in de baronie hal idd , ook minder lawaai. Hehe
 
Goede wedstrijd gedraaid zeg en gefeliciteerd met je kwalificatie!! Flink wat PR's en een goed gevoel, zo hoort het :D

Komen dr filmpjes aan? Heb niet alles kunnen zien helaas.
 
Dank :D

Beeldmateriaal:
Dus... NK voorbij en tijd om na te denken over nieuwe doelen. Alhoewel die al deels zijn ingevuld natuurlijk.

Wedstrijd om naartoe te werken word NK 2018. Zou leuk zijn als ik dan ook 600kg totaal heb, zou best moeten kunnen dus daar gaan we voor! Wellicht is 210/145/245 wel te doen, of 212,5/142,5/245. We gaan het zien.
 
Wat een topprestatie zeg. Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je lekker door gaat op deze weg :D
 
Die doelen moeten zeker wel te doen zijn. Helemaal nu je aangeeft dat er misschien wel meer in zat.
 
Squat en deadlift zaten allebei zeker nog 5 kilo in lijkt het!
Toen je met je bench PR zo snel naar beneden zakte tijdens de onderste helft dacht ik; die gaat niet meer omhoog :o
 
Die doelen moeten zeker wel te doen zijn. Helemaal nu je aangeeft dat er misschien wel meer in zat.

Squat en deadlift zaten allebei zeker nog 5 kilo in lijkt het!
Toen je met je bench PR zo snel naar beneden zakte tijdens de onderste helft dacht ik; die gaat niet meer omhoog :o

Het was vooral deadlift waar zeker nog 5kg bij kon. Squat misschien 2.5kg maar bench geen gram meer.
Op het filmpje laat ik namelijk 195 squat zien omdat 205kg helaas niet gefilmd is :( ik wacht de livestream af en dan kan ik die ook beoordelen.

Heerlijk rustig traininkje zonet. Heb al sinds gisteren zoveel zin om weer te knallen, maar fysiek gaat dat nog niet. Dus lekker een deload weekje.

squat
5x 50
5x 50
3x 85
3x 117,5
3x 140
2x 155

paused bench press
5x 40
5x 40
3x 57,5
3x 80
3x 95
2x 105

deadlift
5x 60
5x 60
3x 100
3x 132,5
3x 160
2x 177,5

That's all!
 
De stream van dag 2 was nog niet beschikaar las ik door :barf:. Hehe

Veel pijntjes of gewoon stram na de meet?

Vandaag ook weer gegaan en deload gepakt van 75%.
 
Mooi NK gedraaid, man! PR's zetten tijdens een wedstrijd is wel gaaf.
 
De stream van dag 2 was nog niet beschikaar las ik door :barf:. Hehe

Veel pijntjes of gewoon stram na de meet?

Vandaag ook weer gegaan en deload gepakt van 75%.

Ik hoorde al zoiets... iemand die tijdens deadliften het niet meer binnen kon houden? :D

Meer stram en spierpijn ja. Wel weer ff lekker getraind, rustig aan maar wel echt veel zin om weer PR's te gaan smashen over een paar maanden.
Gisteren was de pijn wel erger, toen was veters strikken een hele uitdaging.

Ik zag je weer bezig. Lekker getraind wel?
 
Ik hoorde al zoiets... iemand die tijdens deadliften het niet meer binnen kon houden? :D

Meer stram en spierpijn ja. Wel weer ff lekker getraind, rustig aan maar wel echt veel zin om weer PR's te gaan smashen over een paar maanden.
Gisteren was de pijn wel erger, toen was veters strikken een hele uitdaging.

Ik zag je weer bezig. Lekker getraind wel?
Haha ja klopt. Uit groep 1 bij mij hoorde ik.
Zag hem nu nog niet online staan l. Hopenlijk komt dat nog wel.

Heerlijk gevoel de eerste dagen na een meet. Eerst dacht ik nog mwaa de pijntjes vallen mee. Toen ineens rug helemaal vol.

Die prs zullen vast en zeker snel komen! Benieuwd naar je filmpjes en progressie van komende tijd.
 
Ik woog ook al verrassend laag in op de weegschaal op het NK. Woog thuis 81.5-82kg en ik heb dus gewoon de hele ochted gegeten en gedronken. Om 12u mocht ik wegen en toen was ik net 81kg. Opzich wel chil
 
De stream van dag 2 was nog niet beschikaar las ik door :barf:. Hehe

Veel pijntjes of gewoon stram na de meet?

Vandaag ook weer gegaan en deload gepakt van 75%.

Kwam niet door het kotsen dat de stream offline is gehaald door YouTube. Mensen hebben het lopen flaggen als ongeschikte content en ook vanwege de achtergrondmuziek en copyright ofzoiets. Komt waarschijnlijk wel weer online
 
Kwam niet door het kotsen dat de stream offline is gehaald door YouTube. Mensen hebben het lopen flaggen als ongeschikte content en ook vanwege de achtergrondmuziek en copyright ofzoiets. Komt waarschijnlijk wel weer online
Zou wel mooi zijn als hij nog online komt
Heb maar 2 filmpjes en zo'n stream is toch gaaf terug te zien.

Maare jij hebt dus ook meegedaan? Maybe heb ik je ook nog wel zien liften dan. Al weet ik je naam niet:D :p
 
Zou wel mooi zijn als hij nog online komt
Heb maar 2 filmpjes en zo'n stream is toch gaaf terug te zien.

Maare jij hebt dus ook meegedaan? Maybe heb ik je ook nog wel zien liften dan. Al weet ik je naam niet:D :p

Ja ik deed mee in de -83kg klasse, mn naam is Guus. Heb net als Marciano 9/9 gelift en ben erg tevreden :)
Op zondag nog mn zusje gecoacht, ze deed mee in jouw klasse.
 
Ja ik deed mee in de -83kg klasse, mn naam is Guus. Heb net als Marciano 9/9 gelift en ben erg tevreden :)
Op zondag nog mn zusje gecoacht, ze deed mee in jouw klasse.
Oh ja is ook zo!

Heb je niet gezien maar wel met je zusje idd.

9/9 is zeker netjes.
 
Haha ja klopt. Uit groep 1 bij mij hoorde ik.

Zag hem nu nog niet online staan l. Hopenlijk komt dat nog wel.

Heerlijk gevoel de eerste dagen na een meet. Eerst dacht ik nog mwaa de pijntjes vallen mee. Toen ineens rug helemaal vol.

Die prs zullen vast en zeker snel komen! Benieuwd naar je filmpjes en progressie van komende tijd.

Er zit vast nog meer in en ik heb zat ruimte om te groeien de komende 5 maanden. Hopen we dan maar niet op blessures!


Haha en lekkere aanmoedigingen uit het publiek: "Laat ze een poepie ruiken!" Daar hou ik wel van! :D

Hahaha, dat was mijn moedertje :D



Ik woog ook al verrassend laag in op de weegschaal op het NK. Woog thuis 81.5-82kg en ik heb dus gewoon de hele ochted gegeten en gedronken. Om 12u mocht ik wegen en toen was ik net 81kg. Opzich wel chil

Dat heb ik dus eigenlijk altijd op iedere wedstrijd, ben altijd een stuk lichter dan de weegschalen thuis. Geen probleem verder aangezien ik toch niet echt met gewicht bezig ben geweest het afgelopen jaar.

Was je zusje ook tevreden over haar lifts?
 
Back
Naar boven