XXL Nutrition

MarcJ 5x5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk het echte werk kan gaan beginnen. Keep up the good work
 
W4,D3

einde van week 4, lekkere training

Squat
5x60
5x72,5
5x86,25
5x101
3x118.75
8x86,5

Bench
5x35
5x45
5x53,75
5x61,5
3x72,5
8x53,75

BOR
5x33,75
5x41,25
5x50
5x57,5
3x67,5
8x50

Dips
3x8xBW ( volgende week weighted alleen we hebben geen weighted belt :mad:)

Ez Bar Curl
1x8x + 22,5
1x8x + 23,75 ( PR)
1x8x + 23,75 ( monster cheating laatste 3 reps)

Lying French Press
1x8x + 32,5 ( PR)
1x6x + 35 ( PR)
1x5x + 35

was best pissed want dacht dat ik 35 mijn normale gewicht was maar bleek dat vorige week 6x + 32,5 pr was en niet + 35 :p

pak je i.p.v bankdrukken ook wel eens schuin bankdrukken?
 
zit in in bill starr.

wel als je military press vervangt voor incline bench
 
Het gaat hier ook goed zo te zien... ik wacht met spanning op de dag dat ik 100kg squat (voor de gevorderden lijkt dit natuurlijk niets) en jij misschien binnenkort de 100kg Benchpressed!
 
Het gaat hier ook goed zo te zien... ik wacht met spanning op de dag dat ik 100kg squat (voor de gevorderden lijkt dit natuurlijk niets) en jij misschien binnenkort de 100kg Benchpressed!

:thumb:

vergis je niet 100 kg squat is veel voor iemand die nog niet zo lang traint maar als je dat lukt kuin je er automatisch vanuitgaan dat je benen gegroeid zijn like hell, net zoals borst bij stijging van 5x70 naar 5x100

we doens ons best he :D
 
Ziet er goed uit gozer, nette trainingen :thumbs:

Ben zelf net week ziek geweest van me zoveelste keelonsteking en ben net gister bij KNO
geweest dus de 16e moeten me amandelen eruit. En dat schijnt echt geen pretje te zijn op je 24e :angstig:
Dus Bill Star zal voor mij weer ff paar weken moeten wachten..... helaas
 
Hee jongens

ik stuur deze post vanaf school omdat me pc thuis mij niet meer toelaat om op DBB te komen en ik heb geen idee hoe dat komt of waardoor, anti-virus is het niet dat heb ik al gecheckt.

noemenswaardige pr was de 5x145 kg deadlift, de rest is allemaal semi pr denk ik, dingen die ik waarschijnlijk al in me had zitten

morgen op voor de 5x73,75 bench; 5x67,5 row en 5x121,25 squat wat wel echte pr's zijn, maar zal pas over een week kunnen bevestigen helaas

tevens komen vrijdag de 5x147 deadlift aan de beurt

tot dan, kaap on training kerels
 
Hee jongens

ik stuur deze post vanaf school omdat me pc thuis mij niet meer toelaat om op DBB te komen en ik heb geen idee hoe dat komt of waardoor, anti-virus is het niet dat heb ik al gecheckt.

installeer voor de gein eens een ANDERE browsert, firefox of opera oid.

parental controls anyone? ;)

kom op met die PR's man!!!!!
 
installeer voor de gein eens een ANDERE browsert, firefox of opera oid.

parental controls anyone? ;)

kom op met die PR's man!!!!!

haha, heb nu firefox, doet het er ook niet op

PR.s

5x147.75 deadlift
5x73,75 Bench
5x70 Incline Bench ( ben van de MP afgestapt, schouders trekken dat niet)
5x121,25 Squat

laters kerel
 
Gaat goed kerel. Keep up the good work
 
PR's

Bench 5x75
BOR 5x70 ( laatse rep wel beetje cheated, dus ga die volgende week niet verhogen)
Squat 5x125
 
hoezo trekt je schouderr mp niet?
 
euh, op de woensdag moet je toch geen pr's zetten en je volume laag houden?
 
heb je log gelezen en je bent netjes bezig kerel! (heb hem natuurlijk niet van pagina 1 tot 6 gelezen want ik ga zo ook trainen:p)

maar ik zit met het volgende ik heb ook een bill star template maar ik denk dat het niet dezelfste is of bij mij.
wat ik zie op je laatste dag van de week is dat je altijd nog een "extra" set op de grote oefeningen doet? dit zit niet in mijn bill star template:p kan je hem anders even uploaden ergens ofzo?
alvast bedankt bro en ga zo door met je trainingen ik blijf je log zeker volgen!
 
leuke log, ben ook zinnens bill star te doen. Blijkbaar ga je wekelijks met pr's buiten Marc;)
Zit enkel nog met de vraag of het wel geschikt is al je enkel massagericht traint het bill star project..
 
Back
Naar boven