MuscleMeat

Nieuws Marco Nafzger gaat voor 2e Wereldtitel ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie verzint zoiets?

Dit kan toch niet waar zijn?
 
Kom op zeg, dit wil je de mensen toch niet serieus aan doen!
Word het niet eens tijd om dat mooie trainingspak aan de wilgen te hangen,
want het is nou niet echt een goed visite kaartje voor de sport.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Snap niet dat Marco zo wordt afgezeikt, heb respect voor hem wat ie allemaal doet. Koning van het hout zag ik hem dingen doen waar velen zich op stuk beten. Dus laat Marco graag in zijn waarde, het is voor hem ook een manier om zich te uiten. Nu is er niet zoveel respect meer in dit land maar probeer je eens in hem te verplaatsen mocht daar nog ruimte voor zijn, Marco afzeiken hier is lekker makkelijk maar zeg het dan tegen hemzelf of geniet van wat hij doet, welk oudje van zijn leeftijd reist nog door het land voor zulke dingen, Cheers !!!
 
Snap niet dat Marco zo wordt afgezeikt, heb respect voor hem wat ie allemaal doet. Koning van het hout zag ik hem dingen doen waar velen zich op stuk beten. Dus laat Marco graag in zijn waarde, het is voor hem ook een manier om zich te uiten. Nu is er niet zoveel respect meer in dit land maar probeer je eens in hem te verplaatsen mocht daar nog ruimte voor zijn, Marco afzeiken hier is lekker makkelijk maar zeg het dan tegen hemzelf of geniet van wat hij doet, welk oudje van zijn leeftijd reist nog door het land voor zulke dingen, Cheers !!!

Je hebt volkomen gelijk dat het respect verdient als een "oudje" nog actief is in de sport en daar ook wat voor over heeft.
Maar je moet als "oudje" wel de realiteit niet uit het oog verliezen!

Ik ken Marco al zo'n 20 jaar ( we hebben nog samen in een touwtrekteam gezeten ) en Marco trainde destijds nog bij Leo's Arena in Brunssum (die de Iron Man Games organiseerde). Marco was toen best wel sterk, ik heb hem op een wedstrijd raw al 170kg zien bankdrukken! Maar nu 20 jaar later, merk je toch wel dat de tand des tijds ook aan Marco niet voorbij is gegaan. Hij kan best wel goed vrachtwagentrekken...maar dat heeft minder met het feit te maken dat hij sterk is en meer met het feit dat hij 140kg zwaar is.

Marco heeft me laten weten dat hij nauwelijks nog tijd heeft om te trainen (mede door zijn dienstenrooster bij de N.S.) en als je dan een serieuze wereldrecordpoging vrachtwagentrekken wilt doen en daarbij bij diverse regionale en nationale wedstrijden vrachtwagenrekken niet in de top weet te komen kom je nu eenmaal niet serieus over.
Ik zal niet beweren dat hij niet in staat is om een truck van 60 ton in beweging te krijgen (alhoewel ik mijn twijfels heb)...maar als hij dat voor elkaar krijgt (alle respect dan daarvoor!) zijn er genoeg jongens die dat ook (beslist sneller) kunnen.

Ik hoop dat die wereldrecordpoging doorgang zal vinden, maar ik hoop tevens dat anderen die op die dag een poging willen wagen, ook die kans zullen krijgen! Want zonder tegenstand kun je je al snel wereldkampioen noemen, toch?
 
Ik ben een groot fan van deze atleet. Hopelijk mag Marco zich binnenkort weer wereldrecordhouder noemen!
 
Back
Naar boven