AndroidHealthClinic

Marcy flat bench ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bope86

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2017
Berichten
65
Waardering
29
Beste,

Iemand toevallig ervaringen met de
MARCY SB-10510 Flat Bench?

Ben op zoek naar een bench van +/- 300 kg. belastbaarheid en een breedte van 30 cm. Deze bench heeft een capaciteit van 270 kg. en de zitting is 30 cm. breed. Prijs is 89 euro bij Fitnessdigital maar lees verschillende reviews. Zo klagen sommige dat het houten board breekt en andere zijn er helemaal lyrisch erover. Volgens mij is het hetzelfde bankje als de Adidas flat bech.

De bankjes van Gorilla Sports, DoYourSports, en de Heavy Duty lijken mij te smal. Focus Fittnes heeft ook een mooie (Betersport.nl) maar heeft een verhoging en lengtebalkjes onder de bank (net als de Powermark) Vind dit persoonlijk wat minder. Ander bankjes als Rogue en Fortex liggen dik boven het budget.

Iemand toevallig ervaringen met de Marcy flat bench?

41qZpelFwpL._AC_SY400_.jpg
 
Heb de powermark 302 flatbench, geloof een soortgelijk merk van dezelfde band.
Deze is prima, nog onbeschadigd na 9 jaar dagelijks trainen en geloof de 300kg wel.
 
Heb ik inderdaad gezien, zit net ff boven mijn budget. Wil het liefst onder de 100 euro blijven. Wel een mooi bankje idd!

Klopt wat je zegt over 'buy nice...' maar voor mij is 300 kg belastbaarheid meer dan genoeg. Hoef dan ook niet een heel duur bankje te hebben. Struin al dagen Marktplaats en eBay Kleinanzeigen af maar zonder gewenst resultaat...

Vind de Marcy een mooi bankje en is net ff wat breder. Marcy zegt zelf dat max. gewicht gebruiker 135 kg. is en max. te gebruiken gewicht ook 135 is wat een totaal van 270 kg geeft. Maar hierin kan wel geschoven worden zolang je maar niet boven de 270 komt. Sommige gebruikers (Amazon) gaven aan dat wanneer je op de zijkant gaat zitten het houten board onder de zitting breekt. Weet natuurlijk niet met welk gewicht ze dan op de zijkant gingen zitten en lijkt me dat dit met een goed gewicht voor elk bankje geldt.

Dan maar of risico nemen of concessies doen in de breedte van de zitting...

Bedankt!
 
Back
Naar boven