AndroidHealthClinic

Mariadistel gelijk na de orals of na de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
429
Waardering
0
Stel dat je in een kuur kickstart met 4 weken dboll. Kun je dan beter gelijk na de orals (in week 5 dus) starten met mariadistel of pas helemaal aan het einde van je kuur?

Ik ben bezig met de laatste puntjes op de i te zetten ;)
 
Men raadt hier op het board aan om meteen na de nakuur te beginnen, omdat de produkten van de nakuur anders ook sneller in de lever afgebroken zouden worden.
Of dit echt zo is ???
 
Ik heb ergens gelezen dat je beter na de kuur met mariadistel kunt beginnen omdat je lever pas na de kuur begint met herstellen en niet tijdens omdat het negatief op je winst zou werken.
 
Dat had ik hier dus ook gelezen. Maar of mariadistel echt een negatieve invloed heeft op de test qua gains :dunno:
 
Tijdens je nakuur ben je nog steeds je lever aan het belasten dus kan je beter pas beginnen met mariadistel als je klaar bent met je nakuur.

Met een kickstart is het wel anders. Ik ben hier eigelijk ook wel benieuwd naar.

Dan zou je mischien mariadistel na je orals kunnen nemen tot aan de nakuur. Tijdens de nakuur geen mariadistel en na je nakuur weer mariadistel?
 
Dat zou idd een optie zijn als mariadistel geen negatieve invloed heeft op de test.

Iemand?
 
Ik gebruik mariadistel gewoon tijdens mijn oral kuur.
Dit lijkt mij het meest logische.
 
Dat is het dus niet. Het versterkt de werking van je lever zodat er meer werkzame stof wordt afgebroken en dat is juist wat je niet wil.
 
Ik stel dat meestal voor na de orals. Omdat ze nagenoeg geen invloed hebben op de injecteerbare producten, en op die manier kun je gebruik ervan al stoppen voor je ook maar met je nakuur begint. Een 17AA steroide neem je zoiezo best in het begin van een kuur en stop je best 6-7 weken voor het einde van de kuur mee, wegens het verhogen van de gevoeligheid aan cortisol. Als je in die 6-7 weken dan je melkdistel gebruikt, dan is dat meer dan voldoende en geen enkel probleem meer tijdens nakuur.
 
Back
Naar boven