MuscleMeat

Mariadistel???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koelkikker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
191
Waardering
0
Weet iemand hoeveel je dit moet gebruiken als je dboll slikt???
en welke soort druppels of tabbletten????
Moet je alles in 1 keer nemen of ook over de dag verspreiden?
Moet je het de hele kuur gebruiken??

Is het aan te bevelen dit te gebruiken???

Groeten.
 
Het lijkt mij toch beter om het al tijdens de kuur te doen omdat je gelijk vanaf je eerste inname de lever al belast!!!Of heb ik het verkeerd?

Maar in ieder geval kan iemand mij ook vertellen de wijze waarop ik het moet nemen? (hoeveel) (wanneer) (hoelang)??????

Greetings!
 
als je het koopt, zal het wel op het doosje staan. je hebt verschillende merken die dit verkopen en al de uitleg staat erop.
 
hoe je het moet gebruiken zal er inderdaad waarschijnlijk toch gewoon opstaan?... maar zou het nooit tijdens of direct na het gebruik van orals doen... mariadistel reinigt wel de lever maar het belast hem hierbij ook!.. dus tijdens een oral is dit gewoon te zwaar om je lever onnodig aan te doen.. en direct erna ook aangezien je lever ook wel eens wat rust moet hebben en weer eff moet bij komen...

grt eddy
 
Levercleaners neem je meestal na je orals in je kuur.

Als je ze tijdens gebruikt zal je lever alles beter verwerken waardoor er zelfs minder AAS doorheen komt om z'n werk te kunnen doen. :)
 
En je kan je dus gewoon aan de dosis zoals die vermeld staat op de verpakking?

Je hoeft dus niet meer te nemen dan de normale dosis?

Groeten :rolleyes:
 
Op de verpakking staat waarschijnlijk een te lage dosis. Gewoon wat Hardgainers zegt een gram nemen.
 
JFS zei:
Op de verpakking staat waarschijnlijk een te lage dosis. Gewoon wat Hardgainers zegt een gram nemen.

Yep! :thumbup:
 
eddycaminos zei:
hoe je het moet gebruiken zal er inderdaad waarschijnlijk toch gewoon opstaan?... maar zou het nooit tijdens of direct na het gebruik van orals doen... mariadistel reinigt wel de lever maar het belast hem hierbij ook!.. dus tijdens een oral is dit gewoon te zwaar om je lever onnodig aan te doen.. en direct erna ook aangezien je lever ook wel eens wat rust moet hebben en weer eff moet bij komen...

eddy, je bent misschien een toffe kerel, maar ik denk dat je dit zelf hebt uitgevonden. mariadistel de lever belasten? ik dacht juist ontlasten. de reden dat sommigen het afraden tijdens de kuur is omdat ze beweren dat door de lever te reinigen de werking van AS niet optimaal zal zijn. en dat zijn dan ook maar suggesties. volgens de ene wel, volgens de andere niet.
 
Back
Naar boven