MuscleMeat

Marilyn Manson

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Zijn hier Marilyn Manson fans aanwezig? Ik heb namelijk deze zomer Marilyn beter leren kennen, wat zn muziek betreft.. GEWELDIG!! Ben er weg van.. Stevige muziek, lekker voor in de gym..

:lifter: :rocker: :banana: :headbang:

vind sommige nummers niet verkeerd nee. maar dan doel iik op de meer commercieele nummers. rest ken ik niet en zal ook wel een reden vor zijn

BBY8Z_gYXnmI3AXl7IbVnxRFKBXjuFQN.jpeg

:)

Laatst bewerkt door een moderator:
ze zijn denk ik geen bb'ers kan het mis hebben hoor :D

maar heb nog helemaal niks van hun gehoord, mja ben een rap/r&b fan dus :P

Wat dandyman betreft.. Misschien moet je es enkele nummers proberen.. Ik kende in het begin ook slechts de commerciele nummers.. Nu vind ik de minder commerciele beter dan de commerciele.. Zal enkele goede nummers opnoemen, kan je es proberen:

Marylin Manson - This Is The New Shit
Marylin Manson - Astonishing Panorama Of The Endtimes
Marylin Manson - the beautiful people
Marylin Manson - Use Your Fist And Not Your Mouth

En Vinny, kan jij ook mis es proberen? Ik ben ook een ijzersterke r&b hiphop fan hoor.. Maar eveneens heftige rock, kan er zeker mee door..

zal ze wel is downloaden.

dandyman zei:
vind sommige nummers niet verkeerd nee. maar dan doel iik op de meer commercieele nummers. rest ken ik niet en zal ook wel een reden vor zijn

CFfurOgSSYKnWdHY1hl-3ogWSpqfwEkb.jpeg

:)
Wat bedoel je? Dat die gast met de bril hem zou zijn is een hoax hoor :)

http://www.imdb.com/name/nm0767606/bio

OT: vind de muziek niet slecht, maar echt goed ook niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er een tijdje naar geluisterd en ik kwam steeds tot dezelfde conclusie....BAGGER

Vind alles aan hem bagger.

Pump zei:
ik heb er een tijdje naar geluisterd en ik kwam steeds tot dezelfde conclusie....BAGGER
Hee Kay zei:
Vind alles aan hem bagger.

Omdat je de muziek niet goed vindt? Smaken verschillen. Beetje dom deze reacties. :rolleyes:

Hij vroeg toch naar mijn mening? Ik vind het belachelijk dat hij het nodig vind zich controversieel te kleden en zijn muziek trekt mij totaal niet. Ik zeg niet dat het bagger is; ik vind het bagger.

StillStrong zei:
Omdat je de muziek niet goed vindt? Smaken verschillen. Beetje dom deze reacties. :rolleyes:

Ach, het is een beetje radicaal gezegd.. Ik heb naar meningen gevraagd, en marilyn bagger vinden is een mening. Zolang ze niet menen dat mn smaak bagger is, is alles..

A OK :D :thumbs:

Hee Kay zei:
Hij vroeg toch naar mijn mening? Ik vind het belachelijk dat hij het nodig vind zich controversieel te kleden en zijn muziek trekt mij totaal niet. Ik zeg niet dat het bagger is; ik vind het bagger.

HEt is ok hoor Kay.. ;)

Hehe, ok dan. Vind het een beetje vervelend als ik niet word begrepen.

...

hij heeft gelijk dattie zich zo kleedt, wat zou mij het nog uitmaken als ik geld als water verdiende..
trouwens de muziek zit creatief in elkaar.. vooral the horrible people heeft ook een prachtig begin.. eerst zo'n jazz muziekje en dan barst de hel los..super! ..

Mars zei:
hij heeft gelijk dattie zich zo kleedt, wat zou mij het nog uitmaken als ik geld als water verdiende..
trouwens de muziek zit creatief in elkaar.. vooral the horrible people heeft ook een prachtig begin.. eerst zo'n jazz muziekje en dan barst de hel los..super! ..

Idd.. Hij is erg creatief wat zn muziek betreft.. Waar hij in geloofd, wat hij doet, wat hij zegt, maakt me geen reet uit. Het gaat om de muziek niet om de persoon. ;)

Hij heeft echt wrede muziek! Vooral 'anticrist superstar' is echt een super CD. Die nieuwe is ook wel wreed maar niet meer zo experimenteel. Heb hem laatst nog gezien op fields of rock, en het was echt een wreed optreden!

Rob G zei:
Hij heeft echt wrede muziek! Vooral 'anticrist superstar' is echt een super CD. Die nieuwe is ook wel wreed maar niet meer zo experimenteel. Heb hem laatst nog gezien op fields of rock, en het was echt een wreed optreden!

Ga je soms naar zn concert dit jaar?

Back
Naar boven