AndroidHealthClinic

Marina d'r 2e logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MarinaC

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2011
Berichten
263
Waardering
30
Lengte
1m71
Massa
71kg
Vetpercentage
25%
Na ruim 3 jaar is t misschien wel weer eens leuk om m'n oud logje weer eens nieuw leven in te blazen. Maar ik moest een nieuwe beginnen. Te oud om te reageren [emoji23][emoji23]

Mijn naam is Marina en volgende maand ga ik Sara ontmoeten, ben benieuwd hoe ze eruit ziet [emoji3]

Ik ben nog steeds lekker aan het trainen en als ik nu de berichtjes zo terug lees moet ik wel een beetje lachen om de gewichten die ik toen gebruikte, maar ja das ook niet gek ook. Je moet tenslotte ergens beginnen.

Ik ben inmiddels vele kilo's aangekomen en gelukkig is m'n vet percentage naar beneden [emoji3][emoji3]

De trainingen zijn verdeeld over 5 dagen en 1 keer circuittraining voor de cardio. Dit is dan ook het enige wat ik aan cardio doe. Heb er een broertje dood aan [emoji33][emoji33] maar op deze manier vind ik het leuk.

Hoe ik begon:
Gewicht 66 kg
Vet 30%

Hoe sta ik ervoor nu:
Gewicht 71 kg
Vet rond de 25, op de vrouwmanier gemeten. Als "man" sta ik op 18.9 (dus zonder dat innerlijk vet want t gaat toch om de buitenkant wat daar zit [emoji23]

Nog even uitvogelen of er nog foto's mogen worden geplaatst in je eigen topic [emoji3]



 
1st in
 
Leuk dat je weer begint te loggen. Im in!
 
Vanmorgen borst en beetje armen
Benchpress
Opwarmen met stang 20 kg
10x40
10x50
6x55
2x60 dood
1x65 dood
70 faillllll, das m'n doel
10x50

Schuine dumbellpress gewicht per dumbell
10x16
8x18
6x20

Lying dumbell pull-over (gelijk de triceps)
10x28
10x30
10x32

Ringen
3x10 armen spreiden en weer terug schuin hangen
Tussendoor opdrukken tot fail....

Dips
1x10
1x6
1x4 zakte er zo doorheen

Triceps
Stangetje
10x35
10x45
10x50

Kickback touwtje
2x10x10
1x10x15

Biceps
Concentration curl
3x10 kg dumbell
Barbell
3x10x22 kg
En toen deed m'n pols zeer dus gestopt.

Al met al een lekkere training, morgen rug en biceps
 
In! Nette bench
 
Oude doos
De groeten van een oude lul
 
Mooie gewichten!
 
Zeker in! Naamgenootje! :)
 
Nou, de training van vandaag, zwaar bagger.

Tja, hoe gaan we de oefening noemen, na al die jaren nog geen steeds idee, manlief en ik noemen het "de onafhankelijke"
Zittend 2 onafhankelijke handvaten vasthouden en naar schuin naar beneden trekken, gewicht aan beide kanten.

1x15x20 aan iedere kant
1x10x30 idem
1x8x35 idem
1x6x40 idem oeffffff zwaar
1x15x20 idem

Pull Up wide
3x en klaar wat gebeurd er? Ik was al helemaal op en zweten als een gek. Normaal doe ik 3 setjes van 6.

Lat pull behind the neck
1x10x40 kg
1x10x50 kg
1x8x50 kg
1x10x35 kg

Dumbell row geen energie dus overgeslagen

Nog 3 setjes seated cable row met 10 plakken maar dat mag ook geen naam hebben.

Biceps heb ik maar overgeslagen ik had totaal geen energie vanmorgen. Misschien had het nieuws van vandaag er wel mee te maken, was toch wat van slag.

Hopelijk gaat t morgen beter, dan staat benen op t programma. Deze dag maar snel vergeten qua training.
 
Oude doos
De groeten van een oude lul

Ha die grosje, ben benieuwd hoe t met je gaat in de afgelopen jaren, weet nog dat je veel klachten had en dat je trainingen op een bijna nulpunt stonden. Ik ga je logje eens opzoeken Zag wel dat Ron grote sprongen heeft gemaakt en Miss Helen er ook prachtig uit ziet
 
Droog ja.. maar way too skinny :sad:
Maar daar werken we aan he! :D

Ik zie anders toch mooie schouderkoppen

Btw foto's in eigen logje mag dat nou wel of niet. Zie het bij mensen wel maar een sticky vermeld dat t niet mag
 
Thanks. Maar dat is wel al wat maandjes terug.. ben daarna wat afgevallen.. veel gedoe stress en een overlijden enzo...
Maar ik ga ervoor dat dat er weer bijkomt :)

het mag niet.. maar toch doen meer mensen het steeds weer wel.
Er was een periode dat er om foto's werd gevraagd in logs ... bij de dames in ieder geval :rolleyes: ....en dat mocht toen niet meer...
 
Nou, dan doe ik er maar s 1tje..... Niks aangespannen, een fotootje vanuit de kleedkamer van gisteren

image.jpeg
 
Ziet er goed uit! mooi schouders! :)
 
Back
Naar boven