XXL Nutrition

Marina's wedstrijdlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik doe wel mee hoor Marina, als ik a zeg moet ik ook b zeggen.... :P
Ben allang blij dat ik niet de enigste ben die ervan schrok haha
 
ik doe wel mee hoor Marina, als ik a zeg moet ik ook b zeggen.... :P
Ben allang blij dat ik niet de enigste ben die ervan schrok haha
Gelukkig! :)
Maar ik geloof dat het te laat is.. :( we zijn met 4 over... dus ja.. lees maar in de aankondiging... Het zal naar alle waarschijnlijkheid afgeblazen worden...
Snap het wel.. maar zou het wel jammer vinden.... had wel ruim 2 maanden keihard ernaartoe gewerkt.. ondanks alle twijfels... Alhoewel het zeker niet voor niets is geweest. Voelt het wel rot...
 
Vannacht echt klote geslapen en de dag was onrustig. Laatste dingen van de afhandelingen van de oplevering van het huis morgen. dus ook nog op en neren van werk af om dingen te regelen. Maar daarna wel even lekker mij uurtje training kunnen pakken.
Ik was moe.. Bij start leek het gewoon niet te gaan lukken. maar hoe verder ik kwam hoe beter! :)
Heb toch nog een paar gewichten of reps kunnen verhogen! Dat voelde wel even goed! hahaha.. kreeg nog een opmerking dat ik wel "gespierd" eruit zag voor mijn figuur.. ben nog iel. :o

Nog wel wat twijfels over mijn foto's... omdat ik zo dun ben.. maar goed....

Nou ja .. training dan maar effe..
was wel even goed balen. Gisteren in de tuin gewerkt en veel gesnoeid met gevolg 3 blaren op mijn vingers.. natuurlijk precies op grip punt. (tweede kootje binnenzijde hand) en ja hoor.. meteen bij de small reverse pull down... eerste oefening...2 van de 3 blaren op mijn vingers kapot getrokken... :mad: au... echt niet fijn.. maar he.. no pain no gain! dus door! maar nu doen mijn vingers wel verdomd veel pijn.. :(

Maandag. Rug en Schouders. (29-7-2013, fysio)
Smal reverse pulldown.
2x8x58 kg
1x8x60 kg

Cable row
2x8x38 kg
1x8x42 kg

Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (ging voor het eerst echt lekker en alle reps goed in uitvoering! :D)

Machine back row (breed)
2x8x32 kg
1x8x34 kg

Staand Front raises met dumbbel ( 4 kg net te zwaar :( dus dan maar 12 reps:D )
3x12x3 kg

zittend Side raises met dumbbell (ook hier 4 kg net te zwaar dus 10 reps)
3x10x3 kg

Dumbbell presses.
3x8x4 kg (eerste keer 3 sets met 4 kg gered! :))

EZ bar upright row ()
2x8x20 kg
1x8x24 kg (kwam vorige keer niet verder dan 6 reps.. was nu even aan het praten tijdens gewichten erop zetten.. en tijdens de set ook... nou ja meer luisteren en knikken onderwijl en opeens zat ik op 8 reps. :D)

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x50, 1x40, 1x35 --> leeg... :o

Dat was even zweten. Maar wel een lekker voldaan gevoel. :)
 
toch effe terug gekeken. Hoort eigenlijk toch ook nog wel bij de contest. Mocht deze week (gistermorgen) niet wegen van Ron .. dus weet niet of ik verder aangekomen ben. Die paar ons wat ik aangekomen ben is eigenlijk alleen maar vanaf 15-7 naar 22-7 gebeurd (dus na start met begeleiding 3 weken terug en omgooien van mijn voedings en trainings schema's). Verdere tijd was het constant helaas.... Maar zo zie ik wel goed wat die 3 weken al uit hebben gemaakt. :)

vlak voor de contest:
gewicht: 48,5 kg
Taille: 68,5-69 cm
heupen: 88 cm
Bovenbenen: 46,5 cm
bovenarm: 24,5 cm

nu vanmorgen
gewicht: ?? (vorige week 48,8 kg)
Taille: 66 cm (-2,5cm)
heupen: 87 cm (-1 cm)
Bovenbenen: 47 cm (+0,5 cm)
bovenarm: 25 cm (+0,5 cm)

Stelt op zich niet veel voor natuurlijk.. Maar die taille verbaasde ik me om.. verklaart waarom mijn broek losser zit ;)
 
Dat is heel goed van Ron dat je dat niet mag! ;) geeft meer rust dan paar x of 1x in de week wegen.

Mooie cijfertjes marina. Gezien de cm ga je zeker vooruit.
 
netjes! Zowel je training als je cm's!
Hoe is t nu met je blaren?
 
vlak voor de contest:
gewicht: 48,5 kg
Taille: 68,5-69 cm
heupen: 88 cm
Bovenbenen: 46,5 cm
bovenarm: 24,5 cm

nu vanmorgen
gewicht: ?? (vorige week 48,8 kg)
Taille: 66 cm (-2,5cm)
heupen: 87 cm (-1 cm)
Bovenbenen: 47 cm (+0,5 cm)
bovenarm: 25 cm (+0,5 cm)

Stelt op zich niet veel voor natuurlijk.. Maar die taille verbaasde ik me om.. verklaart waarom mijn broek losser zit ;)
Volgens mij als ik die cm's zo zie, valt het nog wel mee met hoe 'dun' je bent. Kan natuurlijk anders ogen, maar als ik het zo vergelijk met mijn cm's vind ik het nog wel meevallen ;). Gaat goed in iedergeval, taille eraf en bovenbenen/armen erbij!
Ben benieuwd naar je foto's!
 
Dat is heel goed van Ron dat je dat niet mag! ;) geeft meer rust dan paar x of 1x in de week wegen.

Mooie cijfertjes marina. Gezien de cm ga je zeker vooruit.
Ik denk ook dat het beter is zo. Ik weeg gewoonlijk 1 x per week... maar denk dat spiegel en cm meer verteld dan gewicht. :)
Het lijkt inderdaad vooruit te gaan. En daar doe ik het voor he!

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 13:33 ----------

netjes! Zowel je training als je cm's!
Hoe is t nu met je blaren?
Dank je. :)

Blaren zijn een hel. Gisteren trok ik er al 2 stuk. 1 is er vanmorgen met wat heen en weer gezeul met 200 liter vaten afgetrokken.. :mad: doet echt pijn nu...
Maar gelukkig morgen benen en abs... heb ik die handen niet zoveel bij nodig! hahaha.. alleen bij SLDL... maar goed.. zie ik morgen wel. :)
 
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar... hoe bevalt je nieuwe gym? :)
Succes met het contest!
 
Volgens mij als ik die cm's zo zie, valt het nog wel mee met hoe 'dun' je bent. Kan natuurlijk anders ogen, maar als ik het zo vergelijk met mijn cm's vind ik het nog wel meevallen ;). Gaat goed in iedergeval, taille eraf en bovenbenen/armen erbij!
Ben benieuwd naar je foto's!
Tja... qua cm valt het misschien mee... maar als ik mijn foto's zie.. ja... ik weet het niet. Ik heb natuurlijk ook nul komma niks aan borsten..:(.... Maar goed.. je zal de foto's nog wel zien.
Ik vond het wel apart met de cm. Ik had dat een keer gemeten en dacht vanmorgen doe het gewoon nog een keer. Dus dat voelde wel goed. Want er is geen gewicht af!
 
Ik denk ook dat het beter is zo. Ik weeg gewoonlijk 1 x per week... maar denk dat spiegel en cm meer verteld dan gewicht. :)
Het lijkt inderdaad vooruit te gaan. En daar doe ik het voor he!

En zag net je berichtje over het huis voorbij komen! Geeft ook weer wat rust dus;)

Ik stond eerder ook veel op de weegschaal, al zou het voor jou nog wel even anders voelen ivm je ondergewicht. Maar het geeft oh zoveel meer rust als je eens in de 2 weken of zelfs maar eens per maand erop zal gaan staan. En op den duur maakt het je helemaal niet meer uit, doe je het alleen eens om nieuwsgierigheid.

Op naar de 50cm met je benen en die armen naar de 30:D
 
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar... hoe bevalt je nieuwe gym? :)
Succes met het contest!
Nou ehm... per 1 augustus pas nieuwe gym... dus morgen laatste keer de oude en vrijdag begin ik daar! :)
Dank je. Ik hoop inderdaad dat de contest toch doorgaat! En anders komen mijn foto's wel in mijn galerij. Vind dat best spannend... :o

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 13:39 ----------

En zag net je berichtje over het huis voorbij komen! Geeft ook weer wat rust dus;)

Ik stond eerder ook veel op de weegschaal, al zou het voor jou nog wel even anders voelen ivm je ondergewicht. Maar het geeft oh zoveel meer rust als je eens in de 2 weken of zelfs maar eens per maand erop zal gaan staan. En op den duur maakt het je helemaal niet meer uit, doe je het alleen eens om nieuwsgierigheid.

Op naar de 50cm met je benen en die armen naar de 30:D
Ja ik ben zo blij met het huis.. moet ook zeggen dat er meteen een soort van moe dip over me heen kwam... pfff... ben nu thuis. met mijn mannetje op pad.. onderzoek en dietiste... Mijn dietiste gaat hij nu heen.... hij wil niets van me aannemen ... hij eet te weinig.. dus nu heb ik hem zover dat hij maar naar haar gaat. dus samen heen.

Ik denk dat het ook wel rust zal geven. Ik ben bij Ron in goede handen dus denk ook dat gewicht wel goedkomt nu. Spiegel en cm zeggen veeeeeel meer! :)
Inderdaad! op naar de 50 en 30 cm! :D lets GOOOOOOOOOOOOOOOO
 
Vandaag laatste keer naar mijn oude fitness (fysio). En ook laatste dag van de contest.
Nog effe benen knallen vandaag en dan vrijdag op naar de nieuwe gym. :)

Zal wel wennen zijn. Ken de apparatuur helemaal niet en het zijn apparaten met schijven in plaats van air machines dus zal ook wel weer even zoeken zijn naar startgewichten/instellingen en waar wat staat enzo...
Leuk en zin in! kan dan wss ook alle oefeningen van mijn schema doen (en dus leren. :rolleyes: want een aantal zijn nieuw voor me). Want heb nu een aantal vervangende oefeningen voor dingen die ik bij mijn oude fitness niet kon doen.
 
Super! Zul je vast veel aan hebben. Benieuwd naar de oefeningen. Zie ze tzt wel voorbij komen hier.
 
altijd spannend een nieuwe sportschool
1.5 jaar geleden verhuist naar Kneetsgym in Den Haag en zelfs de Dumbbells voelde zwaarder aan
10 kg is gewoon 10 kg maar toch voelde het allemaal zwaarder aan.
Gek he? zoiets zal jij ook wel ervaren.. maar dat komt allemaal goed.
veel plezier straks
 
1ste week of 2 is altijd wennen bij een nieuwe sportschool, zoals je zegt nieuwe apparaten en alles.
Gewoon rustig opbouwen, de feeling krijgen hoe de gewichten aanvoelen en de basis leggen om te knallen :)
Feit dat je nu je daadwerkelijke schema kan gaan volgen is een dikke pluspunt.
 
Super! Zul je vast veel aan hebben. Benieuwd naar de oefeningen. Zie ze tzt wel voorbij komen hier.
Dat zal vrijdag zijn. :)

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 17:38 ----------

altijd spannend een nieuwe sportschool
1.5 jaar geleden verhuist naar Kneetsgym in Den Haag en zelfs de Dumbbells voelde zwaarder aan
10 kg is gewoon 10 kg maar toch voelde het allemaal zwaarder aan.
Gek he? zoiets zal jij ook wel ervaren.. maar dat komt allemaal goed.
veel plezier straks
Ik zal het inderdaad zien vrijdag. Maar die dag heb ik er al een keer getraind met dat schema. Dat was mijn eerste meet met Ron! :) Dus dan zal het maandag wel even zoeken en wennen zijn .. moet dan echt zoeken waar ik de apparaten etc vind en hoe ze in te stellen en gewichten zoeken. :o
Maar dat gaat wel lukken. :)

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 17:40 ----------

1ste week of 2 is altijd wennen bij een nieuwe sportschool, zoals je zegt nieuwe apparaten en alles.
Gewoon rustig opbouwen, de feeling krijgen hoe de gewichten aanvoelen en de basis leggen om te knallen :)
Feit dat je nu je daadwerkelijke schema kan gaan volgen is een dikke pluspunt.
het zal zeker wel wennen zijn. Was eerst heel huiverig over te stappen.. Beetje uit mijn veilige omgeving zeg maar. Maar het wordt tijd om uit de omgeving van herstel te stappen en op te gaan naar vooruitgang en massa bouwen!
Ik bouw het op en zoek gewoon even rustig uit welke oefening ik hoe zwaar kan starten daar. :)
 
Vandaag eigenlijk gewoon een klote dag gehad. :( Heel slecht geslapen.. terwijl ik dacht met alles nu wat afgerond dat het beter zou gaan.. maar goed.. op zich ging het wel maar op werk was ik opeens zo moe.. kreeg het koud en continu honger... voelde me echt zo van ik wil naar huis en slapen....na werk ben ik naar fysio gereden.... wilde mijn training gewoon doen! ik zat in de auto bijna te knikkebollen. snapte er niets van. (zat al te denken dat het aan mijn eten lag....:( )
Met trainen ook de eerste oefeningen die gewoonlijk super soepel gaan met moeite. :( baalde als een stekker. Maar halverwege knapte ik wel op.
Ik denk toch dat gewoon het feit dat alle spanning er nu wat af is met die crematie en het huis en alles eromheen zoals dagen van 5:00-23:00 en dan ook bijna niet slapen... en dat mijn lijf zoiets had van zo.. en nu even niet... ben 2 weken zo doorgekacheld... dus ook wel logisch dat het ergens eruit zou komen denk ik. Maar baalde er stevig van... voelde ook echt als een klote training omdat ik geen gewichten kon verhogen. :mad: Maar goed.. op zich voelde ik me erna wel veel beter...

Training benen+ abs (laatste training fysio)
Legpress smal
1x10x135kg
1x10x140kg
1x10x142kg (burn baby! :D)

Leg extension (single leg)
2x8x28 kg
1x8x30 kg

walking lunges (moet leg curl zijn kan binnenkort bij AS!).Blijft een lekkere oefening. :)
2x20stappen met 2x4kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB

Barbell SLDL (met moeite.. zo moe... gewoonlijk gaat die super soepel.. )
3x8x42,5 kg

*** en hier knapte ik in ene op...???***

Seated calf raises (in smith)
2x20x24 kg
1x20x30kg

Calf raises (staand, in smith, deze lukte opeens wel 2 sets op hoger gewicht. :D )
1x15x 30 kg
2x15x 34 kg (met zwabberbeentjes van de step af... :D)

lying leg raises (tot 90 graden)
3x15

V-crunch
3x40 kon gewoon niet meer... :o

Daarna nog even iemand geholpen. Heb hem een paar oefeningen uitgelegd zoals Ron me die had uitgelegd. Hij had nl 2 andere oefeningen gehad en kreeg ze niet goed voor elkaar. Toen heb ik hem 2 andere laten zien en ook hoe aan te spannen en hoe zijn armen te houden. (was een biceps en een triceps oefening) en hij had echt zoiets dat voelt gewoon veel beter. Hij vond dat ik het beter wist dan de fysio. :roflol: en dat hij zo veel meer zijn spieren voelde en was bang dat ie nu morgen spierpijn zou hebben. hahahah.
Ook zei hij dat hij vond dat het daar duur was en de begeleiding slecht was geworden en weinig mogelijkheden en apparaten etc. veel en lang kapot bleven etc.. net als ik.. :rolleyes: hij zat eraan te denken over te stappen.. alleen wat hem tegenhield was dat dit 3 min lopen van zijn huis was.
Als laatste vroeg hij nog of ik nog eens langs kon komen. Kon ik hem wat meer leren. :cool:

en de fysio die ik gedag zei.. keek niet eens op.. stom figuur.. na 2,5 jaar :mad:
Nou ik ben weg. vrijdag bij AS sports beginnen. Een nieuwe start en op naar mijn droomfysiek! massa bouwen en knetterhard goed trainen!

Nu maar hopen dat ik dan wat opgeknapt ben...
 
Misschien toch even gas terug nemen
Heb ik ook gedaan en voelde mij vandaag al beter
Ik had ook vermoeidheid verschijnselen had de hele dag zware ogen alsof ik zo in slaap zou vallen
De sportschool loopt niet weg dus een training kan je altijd op een andere dag doen
 
pfoe ja nu is de drukte voorbij en dan komt alles ineens pas eruit hoe moe dat je eigenlijk bent. (ook de reden dat mensen vaak ziek worden in t begin van hun vakantie). Probeer goed je rust te pakken voor zover dat gaat met je werk.
Wel een leuk vooruitzicht dat je vrijdag bij je nieuwe gym kan beginnen, geniet ervan :D
 
Back
Naar boven