MuscleMeat

Marina's wedstrijdlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel balen dat jij je zo beroerd voelde maar is te verwachten na zo'n periode.
Je zal toch erg moeten wennen met apparaten, inplaats van air naar gewicht zal een hele verandering zijn dus weekje rustig aan en tot rust komen van alles.
 
Misschien toch even gas terug nemen
Heb ik ook gedaan en voelde mij vandaag al beter
Ik had ook vermoeidheid verschijnselen had de hele dag zware ogen alsof ik zo in slaap zou vallen
De sportschool loopt niet weg dus een training kan je altijd op een andere dag doen
Ja misschien had ik dat beter kunnen doen vandaag....
Nadeel is alleeen wel dat ik ivm werk op zich niet makkelijk kan schuiven met trainen. Hangt ook van storingen en drukte af enzo.. maar had wel beter geweest nu...

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 20:30 ----------

pfoe ja nu is de drukte voorbij en dan komt alles ineens pas eruit hoe moe dat je eigenlijk bent. (ook de reden dat mensen vaak ziek worden in t begin van hun vakantie). Probeer goed je rust te pakken voor zover dat gaat met je werk.
Wel een leuk vooruitzicht dat je vrijdag bij je nieuwe gym kan beginnen, geniet ervan :D
Tja.. ik merk het zeker wel ja.. en dan ook nog die tijd van de maand.. :rolleyes: weegt toch ook wel een beetje mee.. Ik probeer morgen eerder naar huis te gaan.. even lekker rustig aan doen.
Ik heb wel zin in vrijdag. Spannend ook.. :)

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 20:32 ----------

Wel balen dat jij je zo beroerd voelde maar is te verwachten na zo'n periode.
Je zal toch erg moeten wennen met apparaten, inplaats van air naar gewicht zal een hele verandering zijn dus weekje rustig aan en tot rust komen van alles.
Ik wilde eerst al mijn eten de schuld geven.. dat het te weinig zou zijn... maar dat kan niet.. Het is inderdaad gewoon vermoeidheid. Misschien vanaaf een pilletje nemen...

Ikz al zeker wel moeten wennen aan gewichten. Maar gewoon rustig aan een zien. Maar zeker dit weekend tot rust komen. Maar moet ook een verjaardag regelen.. mijn schoonvader is jarig en hij kan nog niets met zijn hand. dus dat regel ik vaak.
 
Zo... er gaat weer even een en ander veranderen... mijn voedingsschema is weer aangepast... weer een flinke ophoging...zit nu op ca. 1000 kcal meer als wat ik 3,5 week terug at... :eek:
Vanmiddag alle boodschappen doen en per morgen direct de tweede ophoging erbij. Ben benieuwd!
Heb er zin in maar vind het ook spannend. :o
Op naar Massa!!! :D
 
Laatst bewerkt:
Spannend marina.... ik ben echt zo benieuwd hoe je er over een tijdje bij staat. Je hebt straks mooie begin pics van de contest om mee te vergelijken.
 
wow dat wordt bunkeren dus! Zet m op meid :D
 
wow dat wordt bunkeren dus! Zet m op meid :D

Valt wel mee hoor. ze zit ook behoorlijk hoog in de vetten. :) Eiwitten hoog en Carbs zo rond de 45-40% Ze staat met het nieuwe schema op 3000kcal. Bouwen aan een nieuwe IK. :D
 
Spannend marina.... ik ben echt zo benieuwd hoe je er over een tijdje bij staat. Je hebt straks mooie begin pics van de contest om mee te vergelijken.
Ik ben ook erg benieuwd. En ja.. goede start pics! heb ik zeker wat om mee te vergelijken!
Ik ben benieuwd. :)

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 16:21 ----------

wow dat wordt bunkeren dus! Zet m op meid :D
Valt mee. Het is wel wennen. Maar lukt me vast wel! Als je een doel voor ogen hebt kan je meer dan je denkt! ook in eten! ;)

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 16:22 ----------

Valt wel mee hoor. ze zit ook behoorlijk hoog in de vetten. :) Eiwitten hoog en Carbs zo rond de 45-40% Ze staat met het nieuwe schema op 3000kcal. Bouwen aan een nieuwe IK. :D
Inderdaad. Bouwen aan mij lijf en mijn droomfysiek! en das eten, trainen en slapen! YEAH!!!
 
Ochtend dienst gepakt vanmorgen en ook wat eerder weg dus nog voor 14:00 in de gym!
Vandaag eerste keer bij AS sports! en Jeee... wat een verademing zeg! Ook DB per kg dus weer wat
gewichten omhoog en voel mijn armen goed! :D

Alle apparaten zijn plate loaded en dus heel anders dan de air machines van Fysio. Dus ja.. ook wel wat tegenvallers. :( Maar hé... heb ik weer wat op te bouwen! Knallen! hahahaha
Heb mijn training gedaan en het is nu precies een maand geleden dat ik begonnen ben. Een maand terug was ik bij AS met Ron. Dus deze training wist ik gelukkig al wel waar alles was. :)

Naderhand nog even bij wat apparaten gekeken hoe ze hier werkten. Ook de legpress is hier heel anders. Je duwt zeg maar jezelf weg. En dat was wel even een tegenvaller.. maar op zo een air machine druk ik 140 kg...waarvan ik dacht er klopt geen reet van... Nou dat klopte inderdaad niet.. :rolleyes: met deze machines met steekgewichten kwam ik max 100 kg.. Viel me wel even tegen.. :( maar goed... andere gym en andere start. Kon ook weer een paar gewichten omhoog doen omdat de DB per kg gaan daar! :) Heb schema's gemaakt waar ik alles op invul en bij hou nu.

Dus nieuwe voedingsschema vandaag en ook meteen nieuwe gym! Massa bouwen! YESSS! :D

Training vrijdag Borst, triceps, biceps. (eerste training bij AS!)

Borst
Incline DB press
1x10x 6 kg(dit was max bij fysio)
1x10x 7 kg
1x8x 8 kg nu 2 kg meer!:D

machine chest press (let wel air machine)
1x6x 30kg (was dus te zwaar... :()
2x10x 25kg

Incline DB fly
2x10x5kg (eindelijk 5 kg DB!!!! :D )
1x10x6 kg toch ook de 6 kg gered! yess

cable cross over
1x10x beide zijden 20 kg
1x10x beide zijden 30 kg (net te zwaar en 25 kg is er niet)
1x8x beide zijden 30 kg

Triceps
push down straight bar
1x10x 10 kg
1x9x 10 kg
1x8x 10 kg

push down rope
2x8x 6 kg
1x8x 7 kg

Biceps
Incline seated DB curl
3x8x5 kg (Eindelijk 5 kg DB!! laatste set was zwaar...maar echt alles eruit geperst. :D )

Straight bar cable curl
2x8x 10 kg
1x8x 11 kg (laatste echt met moeite... )

Abs
V-crunch
1x40
1x35
1x40

Lying leg raises
3x15

en toen nog even de legpress geprobeerd en beetje gekeken wat er verder stond. :)
En dan meteen aan de bar even mijn maaltje gepakt.
Met trillende armpjes de rijst met boontjes en broccoli en kip gegeten. :D
 
Laatst bewerkt:
Top Marina. Heerlijk een nieuwe plek om jezelf te laten worden wat er al heel lang inzit.
En dan hardcore je maaltijd nuttigen, gelukkig staan ze je daar niet raar aan te kijken. Weet zeker dat ze over een tijdje meer van je willen weten.
 
Wat mooi dat het je zo goed bevalt daar! En ook nog wat pr's ondanks die hitte. Viel het een beetje mee daar in de gym?
 
Top Marina. Heerlijk een nieuwe plek om jezelf te laten worden wat er al heel lang inzit.
En dan hardcore je maaltijd nuttigen, gelukkig staan ze je daar niet raar aan te kijken. Weet zeker dat ze over een tijdje meer van je willen weten.
Ja dit is echt de plek waar ik gewoon knetterhard kan werken aan mezelf! En ja.. op mijn werk kijken ze raar naar mijn rijst met bonen en tonijn.. maar hier niet! :D enne.. de dame achter de bar herkende me nog van die keer met jou een maand terug!
Het was vandaag ook erg rustig.... Maar zou leuk zijn een keer wat aanspraak te hebben... anders dan iemand die met krom Nederlands zegt dat ik zo mooi slank ben en zo maar moet blijven en gebla.. zo erg dat ik pissig werd en zei dat ik er was om in massa aan te komen... Maar kwam kennelijk wel erg pissig over... :o hij droop nogal vlot af.. maar bleef wel wat kijken zo nu en dan.. :roflol:

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 16:37 ----------

Wat mooi dat het je zo goed bevalt daar! En ook nog wat pr's ondanks die hitte. Viel het een beetje mee daar in de gym?
Het bevalt me echt goed. :) Was wel warm daar en zweet droop van me af... Maar gewoon het gevoel nu echt verder te komen en een soort van nieuwe start te maken geeft me zoveel energie! :D echt te gek! zou morgen zo weer willen gaan! hahhahaha
 
Fijn dat het je zo goed beviel en dat je je daar op je plek voelt! :) En idd het is zo heerlijk als je eens niet gek aangekeken wordt met je bakjes eten :p
Ja en die slijmballen blijf je houden helaas..
ben vorige week zo gek geweest om iemand van de gym waarmee ik wel es samen trainde, mijn 06 te geven zodat we eens echt konden afspreken om te trainen ipv elkaar bij toeval tegenkomen. Paar dagen later voegt een ander mij ineens toe die beweert het nummer gejat te hebben ??? :mad:
 
Ja het beviel me echt super! Vandaag weer! lekker getraind.. alleen een invaller achter de bar die toen ik zat te eten vroeg of hij wat voor me kon doen.. eh.. nee.. ik zit effe te eten... oh ja.. oke.. was het toen. :D
Hij was een van de jongens die begeleiding daar doet. Bood me aan om een schema op te stellen.. ik dus van.. eh .. ik heb een al iemand die mijn voeding en trainingen doet. Oh.. ehm.. en stil.. hahaha.. was best stiekum even lachen. :o

Das ook gek en lullig van je 06 zeg... dan vraag je je echt af... pfff....
 
Vandaag eerst rug/schouders training bij AS. Was wat eerder van werk weggegaan en er waren warempel een paar mens nu. Het wordt al wat drukker lijkt wel weer. Maar goed. heb de hele dag al last van mijn nek rug en schouders. Bij lang zitten of staan of wat dan ook verrek ik van de pijn. Ik vermoed toch dat het kou is.. snachts ramen open enzo. Kan soms wel janken van de pijn en as niet fijn. het zeurt echt.... Maar meestal helpt trainen wel goed. Training ging wel wat minder helaas hierdoor. Maar nu voelt het wel wat beter. zolang ik niet ga zitten. :(
Maar goed. Het viel me alles mee en ook toch wat gewicht omhoog kunnen zetten of meer reps en een aantal apparaten anders met gewicht vanwege het omschakelen naar steekgewichten ipv air machine. Dus even wat apparaten leren kennen.

Maandag. Rug en Schouders. (5-8-2013,AS family sport)
Smal reverse pulldown.
2x8x35 kg
1x8x40 kg

Cable row
2x8x25 kg
1x8x30 kg

Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (ging echt lekker en alle reps goed in uitvoering! :D)

Machine back row (breed)
1x8x20 kg
1x8x25 kg
1x8x30 kg

Staand Front raises met dumbbel (kreeg niet meer voor elkaar door de pijn in mijn nek/schouder :( )
1x10x3 kg
2x8x3 kg

zittend Side raises met dumbbell (hier ook mijn nek/schouders die niet wilde... )
3x8x3 kg

Dumbbell presses. (en die ging super! )
1x10x3 kg
1x10x4 kg
1x8x5 kg

EZ bar upright row (geen idee hoe zwaar de bar was... ))
3x8x bar + 10 kg

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x50, 2x40 --> leeg... :o

Toch niet zo een lekker gevoel hierna. Ik kon door de last van mijn nek/schouders niet de side raise en front raise verhogen. Mijn linkerarm faalde gewoon al bijna op rep 7 met side raise.... :mad:
En daar had ik wel op gerekend. :(

Ik hoop dat dit snel wegtrekt.. zit nu weer 15 min en verrek nu al van de pijn.. :(
 
Goed bezig!
je moet wel een monsterlijke verbranding hebben, 3000 kcal is heel wat.
 
Dank je. :)
Nou dat weet ik niet... zal vast wat sneller zijn of gewoon van slag...
Misschien dat ik nu wel aankom. Zou wel fijn zijn. Merk wel dat ik nl in de avond moeite krijg om alles weg te werken. Overdag niet... Maar goed ik krijg het erin. :)
 
Nou vandaag laatste training van de contest. Ook al zijn de foto's al gemaakt.
Was vandaag vroeg en heb voor het eerst mijn beentraining volgens schema kunnen doen omdat ik alle mogelijkheden heb bij AS! dus eerste beentraining bij AS!
Was wel even wennen aan de andere apparaten. Kon er 2 niet vinden en gevraagd en keek er gewoon domweg overheen omdat ze er anders uitzagen. :o Blunder...
Maar het ging lekker en voelde goed. :)

Training benen+ abs (Bij AS sports)
Legpress smal
1x10x90 kg effe proberen maar veel te licht
1x8x100kg ging ook wat makkelijk
1x8x110kg yeah.. nu voelde ik hem goed! :D

Leg extension
1x10x30 kg
2x8x35 kg

lying leg curl (eindelijk! had ik nog nooit gedaan)
1x10x5 kg
2x8x10 kg

Barbell SLDL voelde lekker! :)
3x8x40 kg

Seated calf raises (machine)
3x15x10 kg

Calf raises (staand, machine)
1x20x 20 kg
2x15x 20 kg bijna kramp. Oei.. :o

lying leg raises (tot 90 graden)
3x15

V-crunch
1x45, 1x40, 1x35 kon gewoon niet meer... :o

Daarna nog even bij Pull de up machine even wat chin-ups (smalle greep) geprobeerd. Is zo een assisted apparaat. Ik wilde die plaat gewoon weghebben en dat kon niet. Heb er uiteindelijk een gewicht op gelegd zodat hij uit de weg was en toen even 2x 5 chin ups geprobeerd. Ging redelijk. al laat ik mijn armen niet tot gestrekt zakken. :o
 
Mooie training. Je zal je hams wel voelen denk ik. Die pullups of chins kan je ook bij de cable cross over doen in de hoek achter de trap. Heb je nergens last van.
 
Ik zwabberde inderdaad behoorlijk ja.. hammetjes waren wel even dwars. :D voelde goed!
Ik zag het achteraf. Daar zat ook een pull up. Maar was gewoon even aan het verkennen. Het zit tenslotte nog niet in mijn schema. ;) Maar dan weet ik een beetje waar wat staat en had vandaag wat meer tijd. :)
 
Mooi opstapje voor jou de contest en vergelijking voor volgend jaar! Dan zeker weer mee gaan doen, je zult vast een heel goed resultaat neerzetten.
 
Back
Naar boven