MuscleMeat

Mariniers randen Noorse vrouwen aan en vechten met de plaatselijke bevolking

Bezoekers in dit topic

Exact hetzelfde hoe ze anders reageren wanneer marokkanen over de scheef gaan. Praktisch elke week dus.

Tuurlijk jongen...als het marokkanen zijn krijg je reacties als: afschieten! terugsturen naar hun eigen land! go rita verdonk!

Hypocriet noemen ze dat.
 
Eerlijk gezegd vind het maar een trieste bedoeling, een elitekorps met zoveel 'disicpline' gaan vrouwen aanranden???.
 
de eerste "marinier " die mijn vrouw bepoteld gaat naar huis in een ziekewagen.
van de andere 40 zal ik wel klop krijgen maar dat neem ik er wel bij;)

moesten het belgische paras geweest zijn hadden ze die vrouw mss gebarbecued:D
 
Ik moet er wel zeggen dat het pissen op de vloer me helemaal niet boeit, maar van de vrouwen blijf je af (tenzij ze het zelf willen).
 
Die rotte appels moesten ze uit het leger zetten of op z'n minst degraderen. Ze besmeuren het imago van hun land in het buitenland. Gelukkig beseffen ze ginder dat het om enkelingen gaat.
 
dat is echt wel vet...

als jullie erbij waren hadden jullie ook mee gedaan. Ik heb het in mijn diensttijd ook flink begaaid en ja, dan pis je weleens op de vloer ofzo...

ik mis die tijd!!
lol dat gebeurt hier in de buurt elke zaterdagavond meerdere keren hoor, vooral op die kermissen, dan staan ze gewoon tegen de bar aan te zeiken, verwarmingsbuizen etc.
 
Vroeger deden de Noormannen hier precies hetzelfde...
 
Tuurlijk jongen...als het marokkanen zijn krijg je reacties als: afschieten! terugsturen naar hun eigen land! go rita verdonk!

Hypocriet noemen ze dat.

Das precies wat de Marokkaanse bevolking ook zou denken als ik me daar als Hollander zo zou misdragen. :rolleyes:

Sterker nog.....dan mag ik blij zij als ik niet voor 15jr in een vochtige kelder wordt weggestopt. :cool:

Dus laat iedere crimineel, Marokkaan of niet, nu maar blij zijn met dit landje. Zijn genoeg landen waar je jaren wordt opgesloten voor de minste vergrijpen. En iedereen die het hier niet bevalt kan altijd nog de boot terugnemen ;)
 
de eerste "marinier " die mijn vrouw bepoteld gaat naar huis in een ziekewagen.
van de andere 40 zal ik wel klop krijgen maar dat neem ik er wel bij;)

moesten het belgische paras geweest zijn hadden ze die vrouw mss gebarbecued:D

Een ziekenwagen rijd naar het hospitaal.
Vervolgens kun je ofwel;
-huiswaarts keren met eigen vervoer
-huiswaarts keren via taxi
-huiswaarts keren via vrienden/kenissen

Ey', kop op, ik leer ook elke dag nog wat bij...;)
 
Ik ken een jongen die bij de marine zat. De verhalen die hij vertelde lijken op deze gebeurtenis: Vrouwen lastig vallen, ruzie zoeken etc. Maar meestal durven de inheemsen niks te doen. Logisch als er een groep afgetrainde mariniers staan die elkaar helpen. Deze gasten worden gehersenspoeld om elkaar altijd te steunen (is wel handig als er echt oorlog is).
 
Mn broer heeft 15jr geleden enkele jaren bij de Mariniers gezeten en toen was er absoluut nog geen sprake van dit soort gedrag.

Heeft absoluut te maken met de maatschappij zoals ie vandaag de dag in elkaar steekt.

Egoistisch en totaal geen respect meer voor elkaar.
 
Al enkele jaren gebeurt het dat er op de dansvloer gepist word. Echt geen nieuwtje hoor. Vechten gebeurt er ook elk jaar weer. Waarschijnlijk is dit nu de bekende druppel
 
Al enkele jaren gebeurt het dat er op de dansvloer gepist word. Echt geen nieuwtje hoor. Vechten gebeurt er ook elk jaar weer. Waarschijnlijk is dit nu de bekende druppel


LMB?
 
Ze werken drankmisbruik ook lekker in de hand bij onze strijdkrachten.

Toen mn broer er bijzat kostte een pilsje 20 of 30 cent, en dat waren geen eurocenten.
 
Ik ken een jongen die bij de marine zat. De verhalen die hij vertelde lijken op deze gebeurtenis: Vrouwen lastig vallen, ruzie zoeken etc. Maar meestal durven de inheemsen niks te doen. Logisch als er een groep afgetrainde mariniers staan die elkaar helpen. Deze gasten worden gehersenspoeld om elkaar altijd te steunen (is wel handig als er echt oorlog is).

Mijn vader is beroepsmilitair geweest bij de Portuguese speciale eenheden (parachutisten eenheid of zoiets) en heeft lang in Afrika gezeten (oorlog) en heeft ook wel wat leuke verhaaltjes... desalniettemin is het natuurlijk schandalig en ik moet me erg vergissen of dit gedrag word hier wel eens zwaarder bekritiseerd dan nu...

En dat van gehersenspoed is een beetje onzin hedendaags.. die gasten trainen alleen maar en als ze worden uitgezonden lopen ze te mauwen en willen ze goed en extra betaald worden.. nee.. het leger is niet meer wat het is geweest..
 
Ze werken drankmisbruik ook lekker in de hand bij onze strijdkrachten.

Toen mn broer er bijzat kostte een pilsje 20 of 30 cent, en dat waren geen eurocenten.

ehm ze gingen eerst naar een goedkope tent om in te drinken en daarna naar de tent waar uiteindelijk werd gevochten, dus zal wel kloppen wat je zegt maar daar was dus in dit geval niet echt sprake van.
fout van de leiding toch ook wel om mensen op eigen houtje te laten stappen wetende de ervaringen van voorgaande jaren.
 
Al enkele jaren gebeurt het dat er op de dansvloer gepist word. Echt geen nieuwtje hoor. Vechten gebeurt er ook elk jaar weer. Waarschijnlijk is dit nu de bekende druppel

Maak daar maar enkele tientallen jaren van........ Uiteraard is het niet echt netjes wat sommigen van deze jongens doen, maar het zullen waarschijnlijk degenen zijn, die wat minder goed reageren op een periode van training.
 
Dit zoveelste voorval komt gewoon door een ernstige vorm van van zelfoverschatting!

Die mariniers die denken dat ze echt alles zijn en als ze dan even zonder toezicht de stad ingaan krijg je zulke incidenten..
Ze noemen zich ook elite terwijl ze dit helemaal niet zijn!
Ze hebben een elite eenheid binnen hun eigen korps(BBE)maar de doorsnee marinier is maar gewoon een normale militair die zonder duidelijk bevel niet snapt wat hij moet doen....

Om even iedereen voor te zijn, ik heb geen hekel aan mariniers...
Dit zelfde had kunnen gebeuren met een groep van luchtmobiel, wat ik daar door de jaren heb gezien en meegemaakt komt aardig in de buurt van dit voorval...
En idd, LMB noemt zichzelf ook elite, maar zijn dit ook niet....
 
Hehe de rivaliteit tussen militaire eenheden is even oud als dit soort incidenten.
Maatje van me (marinier) kwam onlangs terug uit Afghanistan, nou ze moeten voortaan maar in die regios gaan oefenen, daar heb je geen discotheken met lekker jong vlees :D
 
Back
Naar boven