Fitness Seller

Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!



Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem




Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank je, voor de review! Ook met Omega-3 wilden we de beste koop in de markt aanbieden (kwaliteit en prijs) en dat is weer aaardig gelukt:cool: Met Marinol® Omega-3 ga je voor een echt kwaliteitsproduct:)

Met onze mooie prijzen kost Marinol® je ook nog een niets meer als bv bij de drogist, supermarkt of reformzaak betaald voor standaard Omega-3.:)

100 capsules voor 7,90
180 capsules voor 12,90
360 capsules voor 19,90

marinollabel2.jpg


Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste
 
Laatst bewerkt:
Dat scheelt enorm idd:)
 
Dat scheelt enorm idd:)

Met Marinol® Omega3 pak je Premium kwaliteit Omega-3. Zoals met veel producten willen we onze klanten daarmee net even dat stukje extra geven:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste
 
Wanneer kan je dit product het beste innemen? Of maakt dit niet uit?
 
Waarom raden jullue hier minder van aan, nl 2 gr? Concentratie is nu ook weer niet zoveel hoger.
 
Ik las juist dat je Omega 3 pillen beter in kon nemen voor het slapen ivm de nacht.
Zal even zoeken of ik nog link kan vinden.

Ben ik inderdaad wel benieuwd naar!
 
Visoliecapsules kunt u het beste direct vóór de maaltijd innemen. Dit geeft de minste aanleiding tot eventuele ongemakken met de spijsvertering. Ook is het belangrijk om visolie niet in te nemen met een slok hete koffie, thee of andere warme dranken of spijzen. Het kan dus wel door bijvoorbeeld yoghurt worden gedaan, maar samen met de jus over de aardappels of in de hete soep is niet verstandig. Omega-3 vetzuren in visolie zijn namelijk zeer instabiel en bij warme temperaturen veranderen deze vetzuren al snel in andere niet gezonde stoffen.

Wanneer kan ik het beste vetzuursupplementen innemen?
Vetzuursupplementen kunnen het beste vóór de maaltijd worden ingenomen. ’s Ochtends voor het ontbijt is een goede tijdstip hiervoor. Door ze samen met een klein beetje vet in te nemen, worden de vetzuren in de capsules door het lichaam beter opgenomen.


2 verschillende sites
 
Visoliecapsules kunt u het beste direct vóór de maaltijd innemen. Dit geeft de minste aanleiding tot eventuele ongemakken met de spijsvertering. Ook is het belangrijk om visolie niet in te nemen met een slok hete koffie, thee of andere warme dranken of spijzen. Het kan dus wel door bijvoorbeeld yoghurt worden gedaan, maar samen met de jus over de aardappels of in de hete soep is niet verstandig. Omega-3 vetzuren in visolie zijn namelijk zeer instabiel en bij warme temperaturen veranderen deze vetzuren al snel in andere niet gezonde stoffen.

Wanneer kan ik het beste vetzuursupplementen innemen?
Vetzuursupplementen kunnen het beste vóór de maaltijd worden ingenomen. ’s Ochtends voor het ontbijt is een goede tijdstip hiervoor. Door ze samen met een klein beetje vet in te nemen, worden de vetzuren in de capsules door het lichaam beter opgenomen.


2 verschillende sites

Oke bedankt! Maar ik kan ze in de ochtend gewoon voor mijn warme brinta innemen?
 
Oke bedankt! Maar ik kan ze in de ochtend gewoon voor mijn warme brinta innemen?

Zeker weten! Neem ze gewoon in en na 5 minuten ofzo neem je je ontbijt :)
Karma knop is weer aktief ;)
 
Ik heb onlangs ook omega3 Marinol van Body&Fit gekocht. Gebruik al lange tijd omega3 van verschillende merken. Echter zie ik rare belletjes/vlekken in de capsules zelf. Het lijkt in elke capsule te zitten. ???
 
Wat mij betreft, weer een topper voor een superscherpe prijs!:D
 
dus als ik het goed begrijp, geen visboeren met deze omega-3 gels?
 
Back
Naar boven