AndroidHealthClinic

Mariusz Pudzianowski wint z'n 4e WSM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flink gegroeit ook wel.. hehe blondy
 
Look My Avatar Maaaaaaaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuusssssssszzzzzzzzzzzzzzzz He"'s My Mate
 
Cool. Waar is de pic genomen?
Tijdens de wereldkampioenschappen voor teams(championship of worlds)2005
'hala arena'Poznan Polen.
waar ik als international referee fungeerde en raymon merckx en Senny schonewille aan de wedstrijd deelnamen.
 
Dat haar ziet er niet uit. Savickas still pwns his ass.
 
wtf ? moet dit een sterkste man voorstellen ? hij kan wel langs ronnie staan.

Mariusz was vroeger BBer.
Hij ziet er weer als een absolute animal uit, vooral met dat geblondeerde haar.

Goede prestatie ook weer, ik hoop dat het nog ergens uitgezonden gaat worden (Eurosport, ipv 50x de hh van de Grand Prix van London, alhoewel hij daar ook meedeed :D)
 
Zo moet een strongman uitzien vind ik ;).
 
ik zou hem ZO graag eens in ufc zien vechten, er was even sprake over maar dat lijkt nu weer bekoelt te zijn...
 
Waarom eigenlijk 2 verschillende bonden bij sterkste man ter wereld?
 
mooi fotos man.
 
Ik heb alles gemist doordat onze satteliet ontvanger naar reperatie is, hoorde nu pas dat hij 4e x WSM is geworden :mad::mad::mad::mad::mad:

Nouja veel filmpjes op Youtube checken dan maar. Go Mariusz op naar de 5e titel!!!


Alleen dat haar omg :eek: Lijkt net op Markus Ruhl.
 
ik zou hem ZO graag eens in ufc zien vechten, er was even sprake over maar dat lijkt nu weer bekoelt te zijn...

Hij is geen vechter, hij zal wel wat partijen winnen omdat hij bepaalde basis vechttechnieken kent en behoorlijk veel kracht en massa heeft.Maar het zal voornamelijk show zijn denk ik
 
Hij is geen vechter, hij zal wel wat partijen winnen omdat hij bepaalde basis vechttechnieken kent en behoorlijk veel kracht en massa heeft.Maar het zal voornamelijk show zijn denk ik

Nouja, basis. Hij was op een gegeven moment wel aan het trainen voor het Olympische boksteam.
 
Back
Naar boven