XXL Nutrition

Mariusz Pudzianowski

  • Topic starter saint
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 3K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

saint

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.673
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
94kg
[Link niet meer beschikbaar]

Trainingsfilmpje van deze belachelijk sterke Sterke Man deelnemer. Is wel een grote file, dus het kan even duren.

Laat het even weten als het allemaal goed gaat, want dan kan ik er nog meer plaatsen.

Saint
 
eduardjanssen zei:
Gast het duurt bij mij 1,5 uur :(.

Shit, dat is wel lang ja. Maar je kunt hem toch op de achtergrond laten lopen. Je hoeft er toch niet constant bovenop te zitten.

Als het sneller is wil ik het ook wel via Rapidshare doen.
 
Gaat hier zo'n 35 minuten duren, maar dat maakt niet uit. Thanks kerel! :thumbs:
 
Oke, ik zie dat de downloadtijden enorm verschillen. Ik wilde nog wat films plaatsen, maar die zijn een stuk groter. Zo rond de 700 mb.

Hebben jullie daar problemen mee? Anders plaats ik ze gewoon en geef ik de link weer.
En als iemand nog een andere, snellere manier van filesharing weet, dan hoor ik dat ook graag.

Saint
 
geen enkel probleem!! Graag zelfs!
:D
 
saint zei:
Oke, ik zie dat de downloadtijden enorm verschillen. Ik wilde nog wat films plaatsen, maar die zijn een stuk groter. Zo rond de 700 mb.

Hebben jullie daar problemen mee? Anders plaats ik ze gewoon en geef ik de link weer.
En als iemand nog een andere, snellere manier van filesharing weet, dan hoor ik dat ook graag.

Saint

download tijd boeit niet! iedereeen heeft kabel/adsl dus moeten niet zeuren.
Keep them coming!
 
He kijk een powerlifter die cardio doet!
Dus zo kan het ook:D
 
kom maar op met die shit! k laat desnoods pc wel nachtje aanstaan. (deze doet ie in een half uur)
 
half uurtje
 
hej saint,

zag je mailtje en ga het filmpje zo kijken... ben op het moment nog even wat anders aan het downloaden namelijk! maar laat je weten wat ik er van vond!
 
Snelheid is wel te doen ..thanks gozer!!

In die andere films ben ik ook geïnteresseerd :D
 
Oke dan, voor de geduldigen onder ons, hier een film van Shawn Ray. Is al wat ouder, maar ik vind hem best oke: [Link niet meer beschikbaar]

Succes ermee.

Later volgt nog meer.
 
Voor de liefhebber heb ik nog wel een origineel door Mariusz gesigneerde poster van Olimp liggen :dance:...in combinatie met.... ;)
Liefhebbers moeten maar pm-en ;) :D
 
bij mij duurt het ook 11 mins, @ 235kb/s
 
Dank u wel. Hier duurt het tien min.
 
ik heb van het filmken genoten, sterke mannen zijn in Polen IN.
 
Back
Naar boven