XXL Nutrition

mark dugdale driven dvd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe niet normaal he, hier thuis zagen ze al..ze moesten dat eens zien:D

echt he :D hier net hetzelfde

ben nu in de cut dus heb wat voeding op xxl besteld

jaa en ge gaat tever met u traine en dit en dat :D
ma zo zullen er meer thuis zijn, die zo een commentaren moeten aanhoren
 
Goeie film!Was echt leuk om de film te zien, zou leuk zijn als je zo nog meer film kon kijken!Wel echt knap van z'n hele familie dat ze 'm zo helpen!
Knap vrouwtje trouwens :P
 
Die leeft wel the american dream ja, goed geregeld die gast.
 
Leuke dvd, en leuk dat ze wat achtergronden van mark in de dvd betrekken, maar ik word soms wel een beetje moe van dat gezanik over de kerk en het geloof, en de familie.
Wordt net ff wat langdradig, het interesseert me niet dat dat kleine kindje haar teen heeft gebroken, ik wil meer horen over precontest voorbereiding, voeding, trainingsmethodes, etc.
 
kerel traint echt bruut! en ik vind al jaren dat hij de beste fysiek heeft van alle hedendaagse pro's. niet de grootste maar in mijn ogen de mooiste fysiek en moest het kunnen zou ik er zo willen uitzien!

smorgens 10min de bijbel lezen is wel weird, had ik van hem niet verwacht, maar ieder zen ding natuurlijk!
 
op de iron man stond ie echt zwaar bruut idd. had wel in de top 3 mogen eindigen als ik t zo bekijk!
 
kerel traint echt bruut! en ik vind al jaren dat hij de beste fysiek heeft van alle hedendaagse pro's. niet de grootste maar in mijn ogen de mooiste fysiek en moest het kunnen zou ik er zo willen uitzien!

smorgens 10min de bijbel lezen is wel weird, had ik van hem niet verwacht, maar ieder zen ding natuurlijk!

+1 echt een mooi fysiek!!
 
waarom kan ik ze allemaal maar 1 minuut ongeveer kijken?
 
Zeer bewonderingswaardig fysiek. Niet over the top maar gewoon goed!

Die bijbelshizzle...ach ja.
 
Back
Naar boven