XXL Nutrition

mark dugdale met dorian yates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel grappig nu die zware set barbell curls zegt Mark "You made me look like a girl" en Yates antwoord heel droog "No I made you look like an American" :roflol:
Hij spot eigenlijk de hele dvd met Amerikanen en hun manier van trainen.
 
ja, maar wel op een leuke manier. Vind beide trouwens erg sympathiek.
 
wrm als ik wil zien krijg ik zo'n 2 vrouwe met een bord? :x
 
@jumperke1tje iets duidelijker mss aub?
 
bij mij kapt ie ermee op 40 min :mad: kk zooi! dit zijn leuke films! en informatief idd! kan ik precies rug en benen niet zien. dat truckie met lateral side raises kende ik trouwens al, schouders/armen iets meer in endorotatie en je voelt het veel beter in je middelste kop!
 
Yates is homofiel, meesten zullen t wel weten maar goed. Misschien dat ie minder cool wordt voor sommigen hier.

Vanwaar heb je die info? Zou me sterk verbazen. Was vroeger althans niet homo en betwijfel dat hij dat nu wel zou zijn
 
Geweldige informatieve vid. Ik heb er veel van geleerd.

Ik vind het wel spijtig dat Yates zijn oude trainingspartner er niet bij was, Dugdale zou het dan wel geweten hebben :D

is idd jammer dat leroy er niet bij was, dugdale zou de dag niet overleeft hebben. Daar ben ik van overtuigd:D
 
behoorlijk leerzaam, yates legende!!!

pak een stoel ga ervoor zitten
 
Yates is homofiel, meesten zullen t wel weten maar goed. Misschien dat ie minder cool wordt voor sommigen hier.
en jij een homofoob ofzo ? vind het ubergay dat je zo'n opmerking maakt, maakt hem toch niet minder ??? Kortzichtig persoontje ben je wel dan hoor ;)
 
Yates is homofiel, meesten zullen t wel weten maar goed. Misschien dat ie minder cool wordt voor sommigen hier.

En dat vind jij wel een geil idee zeker :rolleyes:
 
Vanwaar heb je die info? Zou me sterk verbazen. Was vroeger althans niet homo en betwijfel dat hij dat nu wel zou zijn

Er zijn nu eenmaal mensen die alles geloven wat op getbig forums gezegd wordt..
 
Heb de film helemaal gezien:coffeepc:...toch wel een van de betere bb-films van de laatste tijd want sommige films beginnen wel erg veel op elkaar te lijken. Uit een ander perspectief gemaakt maar er zitten toch leuke trainingstips tussen.....aannrader dus:cool:.
 
heb de volgende dvd van mark dugdale driven ook gepost nu
 
Back
Naar boven