MuscleMeat

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG

Bezoekers in dit topic

25-5-2021
Had gister hele dag geslapen
Deadlift 180 kg x 3
Linker rugspier verrekt, ik denk met optrekken. Of combinatie van optrekken en deadlift samen teveel in 1 keer.
Overhead Press 65 kg x 5
Weighted Chinup niet kunnen doen, lichaamsgewicht deed al pijn aan linker rugspier.

Ik ga voor een tijdje alleen maar overhead press doen vanwege de blessure.
 
a
 
Laatst bewerkt:
26-5-2021
Overhead Press 67,5 kg x 3, kut ik wou er 5 doen
Morgen ga ik voor 5
Hammer Curls 3 sets
 
Laatst bewerkt:
27-5-2021
Rug voelt weer goed, ik weet niet hoe
Overhead Press 67,5 kg x 2 kut
Neutral Grip Pullups 2 sets
Deadlift 180 kg x 3
 
Eventjes een stap terug zetten om daarna weer 2 stappen vooruit te gaan.
 
Merk weinig logica in wat je doet. Dagen na elkaar hetzelfde doen en dan nog is zwaar, ja je gaat je eigen progressie tegenwerken.
 
Ik pas mijn schema een beetje aan.
In plaats van weighted chinups ga ik gewoon bodyweight chinups doen, anders is het iets te veel belasting op de bovenrug denk ik.
Ook wil ik meer gaan focusen op deadlift, ik wil 240 kg halen dit jaar
Dus mijn schema ziet er nu zo uit

Elke dag
Deadlift 1 x 1-5
Overhead Press x 1-5
Chinups 1 set
 
Als de sportscholen niet meer dicht gaan ga ik 100% 240 kg deadlift halen dit jaar. Ik denk zelfs meer.
 
In plaats van weighted chinups ga ik gewoon bodyweight chinups doen, anders is het iets te veel belasting op de bovenrug denk ik.
Nee die belasting komt voort uit het geval dat je elke dag hetzelfde doet (:
 
Ik pas mijn schema een beetje aan.
In plaats van weighted chinups ga ik gewoon bodyweight chinups doen, anders is het iets te veel belasting op de bovenrug denk ik.
Ook wil ik meer gaan focusen op deadlift, ik wil 240 kg halen dit jaar
Dus mijn schema ziet er nu zo uit

Elke dag
Deadlift 1 x 1-5
Overhead Press x 1-5
Chinups 1 set
Als je deadlift roteert met Pendlay rows, (power)cleans en (zware) shrugs, dan gaat je deadlift ook mee omhoog en je krijgt dan de kans om te herstellen want deadlift is toch wel de oefening die het meeste herstel vraagt, imo.
 
Nee die belasting komt voort uit het geval dat je elke dag hetzelfde doet (:
Morgen doe ik 180 kg voor 5 reps durf ik te wedden
Met dagelijks 1 zware set zelfde oefening kun je wel een slechte dagen hebben maar je lichaam doet er wel op aanpassen
Dit heb ik ook met weighted pullups gedaan toen de sportscholen dicht waren en het beste wat ik had gehaald was geloof ik 30 kg x 8 of 9 keer. Ik denk dat ik begonnen ben met iets van 20 kg 5 x
 
Morgen doe ik 180 kg voor 5 reps durf ik te wedden
Met dagelijks 1 zware set zelfde oefening kun je wel een slechte dagen hebben maar je lichaam doet er wel op aanpassen
Dit heb ik ook met weighted pullups gedaan toen de sportscholen dicht waren en het beste wat ik had gehaald was geloof ik 30 kg x 8 of 9 keer. Ik denk dat ik begonnen ben met iets van 20 kg 5 x
Pull ups en deadlift kun je in geen enkel opzicht vergelijken qua herstel, pull ups kun je all day long, 24/7 doen, deadlift niet.
 
Eric bugenhagen traint ook ongeveer het zelfde. Hij kiest een oefening en 1 set daarvan elke dag. Tot dat het niet meer kan en dan wisselt hij van oefening.
 
Pull ups en deadlift kun je in geen enkel opzicht vergelijken qua herstel, pull ups kun je all day long, 24/7 doen, deadlift niet.
Ja dat klopt wel idd. Maar soms kan ik het gewoon niet helpen ik vind deadlifts heel leuk
 
Bulgarian method doen ze ook squats maxen elke dag
 
Bulgarian method doen ze ook squats maxen elke dag
Dat heb ik ook een hele tijd gedaan maar elke dag deadliften heb ik me nooit langer dan 3 dagen achtereen aan gewaagd.
 
Zelfs als het niet optimaal is deadliften elke dag maakt me niet zo veel uit, ik weet ook wel dat hiet niet optimaal is. Maar ik haal zo wel het meeste plezier uit trainen. Niet veel erge dingen die er kunnen gebeuren als ik mijn techniek goed houd. Wat het belangerijkste voor mij is dat ik van de drugs afblijf.
 
Morgen doe ik 180 kg voor 5 reps durf ik te wedden
Met dagelijks 1 zware set zelfde oefening kun je wel een slechte dagen hebben maar je lichaam doet er wel op aanpassen
Dit heb ik ook met weighted pullups gedaan toen de sportscholen dicht waren en het beste wat ik had gehaald was geloof ik 30 kg x 8 of 9 keer. Ik denk dat ik begonnen ben met iets van 20 kg 5 x
Fuck ik ben de term hiervoor kwijt (volgens mij was het supercompensatie) maar ja je kan inderdaad 6 dagen in de week squatten, benchen, deadliten etc. Maar dan moet je nog wel rekening houden met je RPE's en een degelijk schema hebben.
Jij doet gewoon een beetje gewicht wat je leuk vind om te doen die dag of niet
 
Fuck ik ben de term hiervoor kwijt (volgens mij was het supercompensatie) maar ja je kan inderdaad 6 dagen in de week squatten, benchen, deadliten etc. Maar dan moet je nog wel rekening houden met je RPE's en een degelijk schema hebben.
Jij doet gewoon een beetje gewicht wat je leuk vind om te doen die dag of niet
Ja dat klopt idd
Maar ik doe niemand kwaad ofzo met mijn training. Kan ook weinig mis gaan elke dag deadliften is beter dan dat ik weer aan de hard drugs ga zitten
 
Training zorgt bij mij ervoor dat ik geen zucht heb en gwn heletijd vrolijk ben
 
Back
Naar boven