XXL Nutrition

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG

Bezoekers in dit topic

Das een mooie press! maar geen 5x5? :D
 
Ben aan het denken om overhead press specializatie programma te doen voor die 100 kg
Ben nu aant zoeken
 
20-6-2021

Overhead Press 70 kg x 3
Deadlift 170 kg x 5
Chinups 3 sets

Dit is ook alvast mijn nieuwe routine :cool: ohp, deadlift dan chins elke 2 dagen
 
Laatst bewerkt:
Ok ik heb een raar probleem... niet perse probleem maar ja
Bevoorbeeld ik kan 60 kg 8x ohp. 1 rep max calculator geeft aan mijn max is 75 kg. Maar ik kan 85 kg.
Deadlift kan 180 kg 4x. Max is 225 nu... 1 rep max calculator geeft aan 196 kg.
Ook heb ik dit... Ik doe 1 set van 5. Volgende set kan ik maar 2-3 reps met het zelfde gewicht
Wat betekent dit? Moet ik anders trainen? Ben blijkbaar heel goed met 1 rep max maar hoe hoger de reps hoe slechter ik ben.
 
Ok ik heb een raar probleem... niet perse probleem maar ja
Bevoorbeeld ik kan 60 kg 8x ohp. 1 rep max calculator geeft aan mijn max is 75 kg. Maar ik kan 85 kg.
Deadlift kan 180 kg 4x. Max is 225 nu... 1 rep max calculator geeft aan 196 kg.
Ook heb ik dit... Ik doe 1 set van 5. Volgende set kan ik maar 2-3 reps met het zelfde gewicht
Wat betekent dit? Moet ik anders trainen? Ben blijkbaar heel goed met 1 rep max maar hoe hoger de reps hoe slechter ik ben.
ik begrijp je zorgen...heel je leven staat op z'n kop door die App / calculator :p
 
Het raarste is mijn chinup. Ik kan nu maar hooguit 10 reps. Maar ik kan met 50 kg 1 x makkelijk.
Elke calculator zou aangeven dan ik 20+ reps met bw zou moeten kunnen.
 
Ok ik heb een raar probleem... niet perse probleem maar ja
Bevoorbeeld ik kan 60 kg 8x ohp. 1 rep max calculator geeft aan mijn max is 75 kg. Maar ik kan 85 kg.
Deadlift kan 180 kg 4x. Max is 225 nu... 1 rep max calculator geeft aan 196 kg.
Ook heb ik dit... Ik doe 1 set van 5. Volgende set kan ik maar 2-3 reps met het zelfde gewicht
Wat betekent dit? Moet ik anders trainen? Ben blijkbaar heel goed met 1 rep max maar hoe hoger de reps hoe slechter ik ben.

Ik gebruik die app louter om mijn theoretische max te verhogen. zoals je ziet is je max 225 want die heb je gedaan, voila.
Voor de OHP reken ik wat ik 3x kan +10kg is mijn max ongeveer.. Uiteindelijk zijn 8 reps met een gewicht ook héél anders dan een gewicht dat je 3x doet. Geeft een heel ander beeld met een calculator.
 
Back
Naar boven