Fitness Seller

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zweer het als ik deze medicatie niet had zou ik makkelijk droog blijven...
 
ik zweer het als ik deze medicatie niet had zou ik makkelijk droog blijven...
De kans is groot dat je daarin gelijk hebt, maar je zit helaas in een situatie dat je toch een manier moet zoeken om sport/voeding/medicatie te combineren. Het is zeker niet makkelijk.
 
Ik heb net weer getraint
squat bench en barbell row
Vond het geen zak aan dus ik ga weer alleen ohp, dead, chinup doen
Dit ga ik doen
Elke dag trainen maar 1 oefening per dag. 1 dag weighted chinup 5 sets, dan 1 dag overhead press 5 sets en 1 dag deadlift 3 sets
Dus ik train dan elke dag maar pak wel genoeg rust voor die oefeningen
 
Shit man om de dag veranderen van gedacht. Als je squat/bench geen zak aan vind. Doe dan gewoon geen krachttraining he lol
 
PPLPPL is prima te doen. Squat en bench heb ik ook lang niet gedaan. Wat vind je van single leg oefeningen? En dips?
 
PPLPPL is prima te doen. Squat en bench heb ik ook lang niet gedaan. Wat vind je van single leg oefeningen? En dips?
Mijn sportschool heeft geen dip station
Single leg ben ik over na aan denken om te doen
 

hier is me rug
ik ga 100% focusen op deadlift, overhead press en weighted chinup
ben nu ook 2000 calorieen per dag aan het eten om af te vallen
 
beste rug lifts zijn nu 220 kg deadlift, 30 kg x 8 weighted pullup
 
Pullups met 20 kg, heb er maar 6 gedaan. Maar heb al chins gedaan vandaag daarom de zwakheid

 
Ben weer begonnen met wrist roller, mijn rechte middelvinger had een blessure dus ik kon het niet doen.
Ben ook weer begonnen met nek training

 
A > B > C > Rest > Repeat
A
Weighted Chinup5 x 3-5
Wrist Roller Flexion1 set 10 kg
Wrist Roller Extension1 set 10 kg
B
Overhead Press5 x 3-5
Neck Harness3 x 20+
Neck Curl3 x 20+
C
Deadlift3 x 3-5
1800-2200 kcal

Ok dit is nu mijn training. Geen verandering meer. nee echt niet
 
Deze man trollt jullie allemaal zonder dat jullie het doorhebben.
 
Vanmiddag om 15:07 schreef je nog dat je 1 oefening per dag zou gaan doen, maar dat idee heb je nu al weer laten varen? Vind je het gek dat niemand er meer touw aan vast kan knopen en mensen gaan afhaken met volgen?
 
Ok ik heb mijn schema weer veranderd maar nu met een goeie reden.
Ik zie nu in dat heletijd 1 rm doen enzo niks opleverd qua spieropbouw. Ik ga nu pure bodybuilden trainen doen. En front squat in plaats van back squat omdat ik squat morning doe.
Heb om 3 uur snachts de pull training gedaan en ben vandaag weer voor de eerste keer naar school geweest met 1 uur slaap. ICT opleiding. Was was heel leuk maar ik vind het openbaar vervoer kut.

Pull > Rusten > Push > Rusten > Herhalen
Pull
Deadlift3 x 6-8
Shrug3 x 8-12
Chinups3 x -
Cable Row3 x 8-12
Hanging Leg Raises3 x -
Wrist Roller Flexion10 kg to failure
Wrist Roller Extension10 kg to failure
Push
Overhead Press3 x 6-8
Close Grip Bench Press3 x 8-12
Front Squat3 x 8-12
Lateral Raise3 x 8-12
Lying Triceps Extension3 x 8-12
Neck Harness3 x 20+
Neck Curl3 x 20+
2200-2400 kcal


Ja dit is weer verandering nummer 1 millioen. Maar dit is goeie verandering had een goede pump na die rug training ik ga nu echt spiermassa opbouwen.
 
Ben echt wel erg zwak als ik meer volume doe. Kon maar 140 kg deadlift voor 3 sets van 6 terwijl mijn max 220 kg is.
Ik ga nu met veel lagere gewichten trainen maar veel meel volume enzo.
Zo bouw ik spiermassa op en krijg in uiteindelijk meer kracht dan nu. Ik heb gerealizeerd dat lage reps gewoon alleen zijn voorals je in een powerlifting meet wil peakers. Goeie powerlifters doen in off season ook gwn hoge reps
 
Wow ik kan echt niet schrijven nu ben veel te moe
Truste
 
Back
Naar boven