Fitness Seller

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CB5339DB-4D5B-432E-89F7-5BDC00845ED8.jpeg
 
brie physique update
armen zijn breder geworden sinds de sportscholen weer open waren zijn waren geworden
armen zijn nu 42,4 cm
Screenshot_20210701-185009~2.png
 
nieuw doel::: 17 inch armen (43.18 cm)
 
ik heb ook nieuwe bril
 
Ik kan alleen maar zeggen dat je een vreemde vogel bent man :p ik vrees dat je toch mss iets consistenter zal moeten zijn in iets wat met trainen te maken heeft? Voeding, trainen, oefeningen, schema. Ook maar iets ofzo?
Als je Mark al langer volgt, weet je dat gebrek aan consistentie en het onvermogen daar iets aan te veranderen precies de rode draad is in al zijn logs. Hoe daar verandering in te brengen is de tot nu toe onbeantwoorde 'million dollar question' op DBB.
 
Mark je kan beter gewoon je trainingen posten en je doelstellingen voor jezelf houden.
 
Lekker je ding blijven doen jongen, de meeste naysayers hier lift je gewoon eruit.
 
Absoluut, maar je kan opmerkingen verwachten wanneer je continue je doelstellingen veranderd.. Om je dat te besparen kan je dat net zo goed voor jezelf houden. Mijn trainingen zijn ook elke keer anders, daar hoor ik niemand wat over zeggen.
 
Heb net getraint, had geen last van mn arm. Was wel erg zwak vandaag dus ik ga nog niet een opschrijven welke gewichten ik gedaan had.
Had weighted chins en overhead press gedaan.
Ik weet waarom ik zo vandaag zo zwak was, komt door al die dropsets die ik de vorige keer deed. Ik ben er van overtuigt dat ik niet gemaakt ben om met hoog volume te trainen. Daarom ga ik een expirement doen.
Ik ga alleen dit doen:

A > B > C > Rest > Repeat
A
Weighted Chinup1 x 3-5
B
Overhead Press1 x 3-5
C
Deadlift1 x 3-5


En dan kijken hoe sterk ik zo kan worden met zo min volume mogelijk.
Ik weet dat dit gaat werken want voor deadlift heb ik altijd ook maar 1 set gedaan en dat is een van mn sterskte lifts
 
5-7-2021
Deadlfift 200 kg x 2, had er 3 of 4 kunnen doen maar had die laatste rep voor een of andere reden heel lang vastgehouden boven want het voelde goed lol
 
230 kg volgende keer makkelijk
 
Back
Naar boven