Fitness Seller

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn lichaam is heel slecht in hogere reps
bijvoorbeeld een 1 rep max calculator geeft aan als ik 200 kg x 3 had gedaan zou ik maar 211 kg moeten kunen
maar ik denk dat ik makkelijk 230 kg kan doen nu
 
mijn lichaam is heel slecht in hogere reps
bijvoorbeeld een 1 rep max calculator geeft aan als ik 200 kg x 3 had gedaan zou ik maar 211 kg moeten kunen
maar ik denk dat ik makkelijk 230 kg kan doen nu

Ben benieuwd! Let wel op met te snel heel veel willen. Zo'n single is een blessure niet waard.
 
Ben benieuwd! Let wel op met te snel heel veel willen. Zo'n single is een blessure niet waard.
Gaat wel lukken ik weet het zeker
Heb nog nooit echt een echt blessure gehad van deadlift. Alleen een keer beetje pijn aan mn rechter glute toen ik het elke dag deed maar dat trekte zo weer weg, dat kwam geloof ik omdat ik niet in het midden van de stang stond toen.
De blessure die ik laatst had aan mn arm kwam van armpjedrukken maar dat is alw eg
 
mijn lichaam is heel slecht in hogere reps
bijvoorbeeld een 1 rep max calculator geeft aan als ik 200 kg x 3 had gedaan zou ik maar 211 kg moeten kunen
maar ik denk dat ik makkelijk 230 kg kan doen nu
Die hogere reps zullen gemakkelijker gaan als je een beetje cardio erbij gaat doen. Intervallen, gaven mij wel iets meer lucht bij zware oefeningen. En de hogere reps vaker doen, went wel, en betere pomp.
 
Van singles word je ook niet sterker... singles worden gewoon gedaan omdat je deze als powerlifter onder de knie moet hebben. En dan nog blijven deze op RPE8. En erna word er volume weggewerkt om sterker te worden. Maar ieder zijn ding natuurlijk, ben benieuwd :)
 
Kon deze toch niet laten passeren toen ik die zag :trollface: :D
Screenshot_20210706-063200_Instagram.jpg
 
Kon deze toch niet laten passeren toen ik die zag :trollface: :D
Bekijk bijlage 531563
Dacht ik ook bij het snel doorlezen .. En ik dacht dat ik vroeger onverantwoord trainde.
Ga eens een schema volgen met wat volume en hou dat eens 8-12 weken vol. Gaat meer zoden aan de dijk zetten.
 
6-7-2021
weighted chinup 30 kg x 3
Had eigenlijk een dag rust moeten pakken ik denk dat ik op een goede dag wel 6-7 reps met 30 kg kan halen, rug is nog steeds herstellen van deadlift
 
Dacht ik ook bij het snel doorlezen .. En ik dacht dat ik vroeger onverantwoord trainde.
Ga eens een schema volgen met wat volume en hou dat eens 8-12 weken vol. Gaat meer zoden aan de dijk zetten.
ok ik ga dit proberen vol te houden

Every other day
A
Bench Press3 x 5-8
Lowbar Squat3 x 5-8
Chinups3 x -
Hanging Leg Raises3 x -
Cable Row3 x 8-12
Tricep Pushdowns3 x 8-12
Hammer Curls3 x 8-12
Neck Curl3 x 20+
B
Overhead Press3 x 5-8
Deadlift1 x 5-8
Chinups3 x -
Hanging Leg Raises3 x -
Cable Row3 x 8-12
Tricep Pushdowns3 x 8-12
Hammer Curls3 x 8-12
Neck Curl3 x 20+
 
ok ik ga dit proberen vol te houden

Every other day
A
Bench Press3 x 5-8
Lowbar Squat3 x 5-8
Chinups3 x -
Hanging Leg Raises3 x -
Cable Row3 x 8-12
Tricep Pushdowns3 x 8-12
Hammer Curls3 x 8-12
Neck Curl3 x 20+
B
Overhead Press3 x 5-8
Deadlift1 x 5-8
Chinups3 x -
Hanging Leg Raises3 x -
Cable Row3 x 8-12
Tricep Pushdowns3 x 8-12
Hammer Curls3 x 8-12
Neck Curl3 x 20+
Je kunt het dit keer, ik ben ervan overtuigd!
 
Rotate de deadlift eens een tijdje met power cleans en high pull en de cable row met Pendlay rows.
Dat gaat je meer opbrengen en is minder blessuregevoelig, imo.
 
Ok dit is een goed teken ik heb de training afgemaakt.
Dit heb ik gedaan

Pause Bench Press 80 kg x 8, 5, 3
Pause ass to grass highbar squats 60 kg 4 sets lol maar was ervan kapot, kon niet meet fatsoenlijk naar huis lopen dikke pump in quads
Chinups 3 sets had pijn aan pols omdat ik bokszak verkeerd had geslagen
Hanging leg raises 3 sets
Cable row 3 sets
Tricep pushdowns 3 sets
Hammer Curl 3 sets
Neck Curls 3 sets

Heb me helamaal kapot gezweet, ik denk ook dat ik zo ga afvallen als ik zo blijf trainen.
Ff douchen
 
Wikkel je je handen in voor de bokszak?
 
Hoe is deze? Welke vinden jullie beter de fullbody every other day of de push pull legs?
Denk echt dat ik dit ga doen de D dag functioneert een beetje als een rust dag

Screenshot_20210707-023746~2.png
 
Verwacht je nu serieuze reacties?
 
Inderdaad. De frequentie waarmee je je trainingsschema omgooit, lijkt eerder toe dan af te nemen. Nu zo ongeveer elke dag. Voor iedereen die je serieus wil helpen, wordt het dan ook een beetje water naar de zee dragen...
 
Back
Naar boven