XXL Nutrition

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien die dagen ook wat verschillende gewichten en reps afwisselen?
 
Ik merk progressie in mn lichaam sinds ik weer met gewichten kan trainen
 
Merk ook dat ik sneller vol zit. Komt denk ik door de medicijnen die veranderd zijn
 
ok vandaag ging niet zo goed
3-6-2021
Deadlift 180 kg x 4
Rechter glute een beetje pijn gedaan. Ik ga rusten tot maandag.
Heb ook mixed grip gedaan inplaats van straps hoop niet dat het daar aan ligt denk van niet
 
Ik ga niet meer met straps trainen. De reden hier voor is dat ik met straps minder agressief kan tillen. Ik wil eigenlijk staand beginnen en dan agressief naar onder gaan en opstaan met t gewicht
 
Waarom eigenlijk telkens gewoon 1 single ofwel 1 set van 3 of 4 reps? Lijkt me erg weinig op te doen elke keer? Weet niet of je hier veel kracht mee gaat winnen op termijn
 
Ben weer begonnen met squats en bench press
Vandaag max voor beide geprobeerd.

Squat
140 kg x 1, had meer kunnen doen geloof ik

Bench
105 kg x 1, echte max is 107,5 geloof ik maar dat had ik niet kunnen doen na die rep.

Cable Rows
3 sets
 
Ik heb nog nooit gemaxxed met squat en bench. Ik heb me nu gerealiseerd dat ik heel slecht ben in herhalingen doen en sterker in 1rm.
Dus ik ga zo trainen.

Every other day
A
DeadliftBuilld up to heavy single
Overhead PressBuilld up to heavy single, dropset
Chinups3 x -
B
Lowbar SquatBuilld up to heavy single, dropset
Bench PressBuilld up to heavy single, dropset
Cable Row3 x 8-12
 
Ok dit ga ik doen, is beetje zoals texas method

markpmethod.png
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je weer bezig bent mark maar zeer onverstandig om direct te maxxen.

Daarnaast hoef ik natuurlijk niet op te merken dat je nog steeds geen schema kan beginnen en afmaken , alleen op laatste pagina staan alweer meerdere schema’s en methodes .

Ik wissel per 12 weken van schema , een Powerlift schema wissel ik af met een PLP schema .
 
Merk ook dat ik sneller vol zit. Komt denk ik door de medicijnen die veranderd zijn
Hoe bedoel je veranderd?
A. Nieuwe strip ?
B. Andere hoeveelheid?
C. Andere geneesmiddel met andere werking ?
D. Zelfde middel andere fabrikant?
 
Hoe bedoel je veranderd?
A. Nieuwe strip ?
B. Andere hoeveelheid?
C. Andere geneesmiddel met andere werking ?
D. Zelfde middel andere fabrikant?
In plaats van abilifly depot en invega pilletjes alleen xeplion depot (invega/paliperidon maar dan in depot vorm)
 
Ik ga gwn dit doen
Monday, Wednesday, Friday
A
Lowbar Squat3 x 5-8
Bench Press3 x 5-8
Cable Row3 x 8-12
B
Deadlift1 x 5-8
Overhead Press3 x 5-8
Weighted Chinup3 x 5-8

Heletijd maxen is goede manier om blessure te krijgen denk ik.
 
Ik heb ook niet echt een vaste routine maar jij switch ook wel vaak 😅
 
7-6-2021

Deadlift
180 kg x 4
Overhead Press
60 kg x 5, 4, 3
Weighted Chinup
10 kg x 5, 4
1 set BW

Echt zwak vandaag. Komt omdat ik gemaxed heb met squat en bankdrukken
 
Bulgarian method doen ze ook squats maxen elke dag
Dit klopt en werkt heel goed. Maar het werkt heel goed voor de mensen die dit idiote trainingsschema vol kunnen houden. Deze genetic freaks presteren heel goed maar er vallen er wel (logisch) een hele hoop met blessures uit. Hiernaast zie je vaak dat de bulgaren heel sterk zijn, maar niet bepaalt lang in de sport meegaan.

mja dit dus.
 

ik heb wel van gedachte veranderd nadat ik deze video keek
 
Dit klopt en werkt heel goed. Maar het werkt heel goed voor de mensen die dit idiote trainingsschema vol kunnen houden. Deze genetic freaks presteren heel goed maar er vallen er wel (logisch) een hele hoop met blessures uit. Hiernaast zie je vaak dat de bulgaren heel sterk zijn, maar niet bepaalt lang in de sport meegaan.
Zelfde geval met nSuns, gaan meer mensen kapot op dan dat er progressie wordt gemaakt
 
Back
Naar boven