MuscleMeat

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amusingpowerfulisabellineshrike
 
Vanmiddag om 15:07 schreef je nog dat je 1 oefening per dag zou gaan doen, maar dat idee heb je nu al weer laten varen? Vind je het gek dat niemand er meer touw aan vast kan knopen en mensen gaan afhaken met volgen?
Ik vind dit log toch wel 1 van de interessantste.
 
Wow ik kan echt niet schrijven nu ben veel te moe
Truste
Probeer het ' normale' dag en nacht ritme vast te houden. School is toch meestal overdag. Goed dat je weer naar school gaat.
Is een goede afleiding naast sporten.
 
Het is natuurlijk al vaker gezegd maar dit schiet niet op. Volgens mij heb je echt de beste bedoelingen maar iemand als jij zou veel baat hebben bij iemand die je trainingen gewoon volledig voor je uitschrijft, waarbij je echt moet doen wat er staat. Je hebt best wat talent voor krachtontwikkeling, dat is duidelijk, en je zou er veel meer uit kunnen halen als je consistent en gericht zou trainen met een stabiel schema.
 
kan je wel 1000000x zeggen, komt toch niet binnen

laat markie gewoon lekker aankloten, hij traint in ieder geval en heeft er plezier in. prima toch... ik doe ook elke training waar ik zin in heb en dat gaat mij prima af
 
Vanmiddag om 15:07 schreef je nog dat je 1 oefening per dag zou gaan doen, maar dat idee heb je nu al weer laten varen? Vind je het gek dat niemand er meer touw aan vast kan knopen en mensen gaan afhaken met volgen?
Mijn vader gaat dinsdag mee sporten met mij. Hij is ongeveer net zo oud als jou. Hij is gestopt met drinken sinds januari en heeft intresse gekregen in krachtraining.
We gaan deadlift 5 x 5 doen, bankdrukken 5 x 5 en cable row 5 x 8
Durf te wedden dat ie al 2x sterker is dan jou haha. Weet nog toen ik vroeger stang op mn kamer had en hij kon eerste keer 120 kg deadlift zonder moeite
 
Monday, Friday
Weighted Chinup5 x 5
Lowbar Squat5 x 5
Overhead Press / Bench Press.5 x 5
Wednesday
Deadlift5 x 5
Overhead Press / Bench Press5 x 5
Cable Row5 x 8
Everyday
Neck Harness1 x 20+
Neck Curl1 x 20+

Nieuwe dag nieuwe schema. :cool:
 
Mijn vader gaat dinsdag mee sporten met mij. Hij is ongeveer net zo oud als jou. Hij is gestopt met drinken sinds januari en heeft intresse gekregen in krachtraining.
We gaan deadlift 5 x 5 doen, bankdrukken 5 x 5 en cable row 5 x 8
Durf te wedden dat ie al 2x sterker is dan jou haha. Weet nog toen ik vroeger stang op mn kamer had en hij kon eerste keer 120 kg deadlift zonder moeite
Wat leuk dat je met je vader gaat trainen! Pas je wel een beetje goed op hem, dat hij niet direct in z'n eerste training (ongetraind & out of shape) direct zijn 1 RM's gaat opzoeken?
 
Wat leuk dat je met je vader gaat trainen! Pas je wel een beetje goed op hem, dat hij niet direct in z'n eerste training (ongetraind & out of shape) direct zijn 1 RM's gaat opzoeken?
Ja ik laat hem licht beginnen maar niet te licht
 
Wat leuk dat je met je vader gaat trainen! Pas je wel een beetje goed op hem, dat hij niet direct in z'n eerste training (ongetraind & out of shape) direct zijn 1 RM's gaat opzoeken?
gewoon basic 3 x 10 50% (als je het verziekt komt ie nooit weer, so be gentle)
 
15-6-2021 vandaag met mn vader getraint
Hij kon squat niet doen door flexibiliteit problemen

Bench 80 x 5, 90 x 5, 90 x 5
Deadlift 160 x 5
Curls
Lying tricep extensions
Lat pulldown
 
15-6-2021 vandaag met mn vader getraint
Hij kon squat niet doen door flexibiliteit problemen

Bench 80 x 5, 90 x 5, 90 x 5
Deadlift 160 x 5
Curls
Lying tricep extensions
Lat pulldown
hij kan mooi oefenen op het toilet haha :toilet: (elk bezoek 10 reppies haha )
 
Back
Naar boven