Fitness Seller

Nieuws Mark Rutte op Dancevalley (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
http://www.youtube.com/watch?v=Z4DiiVh-nVQ&hd=1&autoplay=1&fs=1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


AMSTERDAM - Premier Mark Rutte danste zaterdag mee op het dance-event Dance Valley in Spaarnwoude. En dat is de aanwezigen niet ontgaan. In reacties op Tweetdeck staan dat een vrolijk dansende premier in deze onzekere tijden toch een beetje raar overkomt.


"Moet hij het land niet redden", zegt een twitteraar plagend of "heeft de premier niets beter te doen..." Een ander zegt dat Rutte vooral op zijn mobieltje, moet letten die hij bij een ander feestje ooit kwijtraakte.

Maar er zijn reageerders die vinden dat ook een premier recht heeft op een verzetje. "Fantastisch dat dat in dit land kan", reageert iemand op Twitter. "'Ik vond dat hij lekker danste", meldt een twitteraarster.

Meerdere aanwezigen zagen hem op het festival en op verschillende social media op internet circuleerden zaterdag foto's van de breedlachende bruinverbrande minister-president in spijkerbroek en witte blouse.
Op de foto's poseert hij met vrouwelijke bezoekers van het festival.


Pilletje in de mik en zie die MP eens gaan.
 
Minder erg dan Balkenende op een skateboard iig.
 
je moet het maar doen als MP wetende dat je bekritiseerd zal worden
 
hahaha vind het wel humor.
 
Hahaha prachtig.

Als niemand hem zou kennen, zou hij niet eens opvallen. Als niemand Balkenende zou kennnen, zou hij nog een idioot op een skateboard zijn.
 
yep, en 1 x raden wie er een schouderklopje van em heeft gehad :) (ja ik!!)
 
@ inVorm. Fijn dat je er blij mee bent.

On: Raar om te zien maar moet wel kunnen vind ik.
 
Prachtige vent
 
Betekent niet dat 'ie aan me mag zitten.

Ach ik maakte een geintje tegen hem en hij gaf gewoon een relaxte reactie terug, denk dat jij of homofoob ben of ergens te veel achter zoekt.
 
Ach ik maakte een geintje tegen hem en hij gaf gewoon een relaxte reactie terug, denk dat jij of homofoob ben of ergens te veel achter zoekt.

He's trollin'
 
Ach ik maakte een geintje tegen hem en hij gaf gewoon een relaxte reactie terug, denk dat jij of homofoob ben of ergens te veel achter zoekt.

Pff gast alsjeblieft.
Nooit in je opgekomen dat ik die vent misschien gewoon niet mag?
 
Haha wat tof. Die man is vrijgezel, dus hij heeft vast wel wat gescoord daar.
 
Hij is toch ook maar een normaal mens, laat hem lekker zijn ding doen :)
 
Back
Naar boven