XXL Nutrition

Mark VS Gravity! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bah wat een weer, heb dik 2.5 uur gedaan over een reisje dat normaal 45 minuten duurt. Al het openbaar vervoer + alle auto's staan stil hier (regio breda). Maar goed dat ik vanmorgen al getraind heb.
 
2.5 uur! :eek:

Wat een drama ook dat weer hiero....
 
Net weer getraind:

squat 3x5 67.5kg
press 3x5 42.5kg
bor 3x5 47.5kg

Vond het vrij zwaar gaan (afgezien van bor), het lijkt wel of ik steeds slapper wordt met rippetoe :S. Een paar weken geleden pakte ik deze gewicht met gemak, maar moet er wel bij vermelden dat ik wat minder geslapen heb de afgelopen week (6 uur gemiddeld), dat speelt natuurlijk ook mee.

Het grootste probleem met rippetoe op dit moment is, dat mijn hamstrings niet snel genoeg herstellen. Misschien dat ik binnenkort weer eas ga gebruiken, heb toch nog een pot staan hier.

OFFTOPIC: Zaterdag carnavallen, helemaal niet mijn ding, maarja moet mijn sociale leven natuurlijk ook een beetje onderhouden.
 
Laatst bewerkt:
Klote van je hamstrings, maar ik vraag me af of EAS nou een werkelijk verschil gaat maken in herstel met rippetoe.

Veel plezier met carnaval! :klink:
 
Naja merkte dat eas mijn herstel toch wel bevorderd, wie weet helpt het wat.

Dacht trouwens dat jij een EAS-fan was, waar gebruik jij het precies voor dan?
 
Spierpijn betekend niet altijd dat die spier minder goed werkt :)

Probeer anders een training de benenpartij wat lichter te belasten en vooral genoeg/goed eten, moet goedkomen dacht ik :)
 
Ik gebruik het voor spiergroei.. EAS heeft een top aminozuur samenstelling (2:1:1 Leucine, L-isoleucine, L-valine).

Ik heb niet het idee dat het echt spierpijn verminderd maar merk wel dat mijn spieren sneller groeien.
 
Spierpijn betekend niet altijd dat die spier minder goed werkt :)

Probeer anders een training de benenpartij wat lichter te belasten en vooral genoeg/goed eten, moet goedkomen dacht ik :)

Als het alleen een beetje "pijn" was, zou het me inderdaad niet erg veel uitmaken. Probleem is alleen dat ik dus ook echt slapper ben.

Zat er inderdaad ook aan te denken om de ene training gewoon te squatten, de andere training wat lichter voor recovery. Maarja ****en met rippetoe wordt hier niet zo gewaardeerd.

Ik gebruik het voor spiergroei.. EAS heeft een top aminozuur samenstelling (2:1:1 Leucine, L-isoleucine, L-valine).

Ik heb niet het idee dat het echt spierpijn verminderd maar merk wel dat mijn spieren sneller groeien.

Dat is natuurlijk helemaal mooi, heb het nog niet lang genoeg gebruikt om dat te kunnen zeggen. Had aan rene gevraagd wat ik het beste voor snel herstel kon gebruiken, en hij raadde me dus eas +dextro aan. Heb ook zeker het idee dat het helpt, dat ik zelfs wat harder kan trainen, ook al is dat misschien maar het placebo-effect :D.
 
Als het alleen een beetje "pijn" was, zou het me inderdaad niet erg veel uitmaken. Probleem is alleen dat ik dus ook echt slapper ben.

Zat er inderdaad ook aan te denken om de ene training gewoon te squatten, de andere training wat lichter voor recovery. Maarja ****en met rippetoe wordt hier niet zo gewaardeerd.



Dat is natuurlijk helemaal mooi, heb het nog niet lang genoeg gebruikt om dat te kunnen zeggen. Had aan rene gevraagd wat ik het beste voor snel herstel kon gebruiken, en hij raadde me dus eas +dextro aan. Heb ook zeker het idee dat het helpt, dat ik zelfs wat harder kan trainen, ook al is dat misschien maar het placebo-effect :D.
Als je het nog niet doet, neem 2 keer per dag 30-40gr. whey, drink veel melk en voor het slapen gaan 500gr. kwark. Hielp bij mij :)
 
Dat is natuurlijk helemaal mooi, heb het nog niet lang genoeg gebruikt om dat te kunnen zeggen. Had aan rene gevraagd wat ik het beste voor snel herstel kon gebruiken, en hij raadde me dus eas +dextro aan. Heb ook zeker het idee dat het helpt, dat ik zelfs wat harder kan trainen, ook al is dat misschien maar het placebo-effect :D.

Je voed je spieren achteraf optimaal door ze te voorzien van alle essentiële aminozuren + een insulinepiek die je eiwitsynthese verhoogd.. dus in theorie zou je ook minder spierpijn moeten hebben :thumbs:

Ik ben nu aan mijn 4e pot EAS begonnen en merk vooral dat -terwijl ik aankom- er meer adertjes tevoorschijn komen. Voor mij is het dus wel duidelijk dat EAS daadwerkelijk je spieren een stimulans geeft :)
 
Je voed je spieren achteraf optimaal door ze te voorzien van alle essentiële aminozuren + een insulinepiek die je eiwitsynthese verhoogd.. dus in theorie zou je ook minder spierpijn moeten hebben :thumbs:

Ik ben nu aan mijn 4e pot EAS begonnen en merk vooral dat -terwijl ik aankom- er meer adertjes tevoorschijn komen. Voor mij is het dus wel duidelijk dat EAS daadwerkelijk je spieren een stimulans geeft :)
Droger worden bij aankomen? Begrijp ik het goed?
Ben trouwens benieuwd waar je die EAS koopt, las er al eerder over maar nooit echt uitgezocht.
 
Droger worden bij aankomen? Begrijp ik het goed?
Ben trouwens benieuwd waar je die EAS koopt, las er al eerder over maar nooit echt uitgezocht.

Droger worden weet ik niet, maar in ieder geval groeien mijn spieren bij een gelijkblijvend vetpercentage.. waardoor niet alleen je spieren maar ook je aders sneller zichtbaar worden (die drukken je spieren immers harder door je huid).

Essential Amino Stack

:exactly:
 
Droger worden weet ik niet, maar in ieder geval groeien mijn spieren bij een gelijkblijvend vetpercentage.. waardoor niet alleen je spieren maar ook je aders sneller zichtbaar worden (die drukken je spieren immers harder door je huid).

Essential Amino Stack

:exactly:
Thanx, bij mijn volgende bestelling komt deze erbij op het lijstje :)
 
Als je het nog niet doet, neem 2 keer per dag 30-40gr. whey, drink veel melk en voor het slapen gaan 500gr. kwark. Hielp bij mij :)

Whey gebruik ik op het moment niet, en merk eerlijk gezegd ook weinig verschil zonder. De melk en kwark daarentegen is niet aan te slepen :D.

Je voed je spieren achteraf optimaal door ze te voorzien van alle essentiële aminozuren + een insulinepiek die je eiwitsynthese verhoogd.. dus in theorie zou je ook minder spierpijn moeten hebben :thumbs:

Precies de gedachte die ik ook had inderdaad.
 
Vandaag weer getraind:

squat 3x5 70kg
bench 3x5 70kg
deadlift 1x5 110 kg

Squat ging lekker, maar met benchen zat ik pas bij de derde set in " the groove". Techniek wilde echt totaal niet. Deadlift viel zwaar, bij de laatste reps liepen mijn benen echt compleet vol, gelukkig wel de set met goede techniek kunnen afmaken.
 
Zo, feestnummer, lekker getraind zie ik :p
 
Back
Naar boven