XXL Nutrition

Mark VS Gravity! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omdat Ace net als ik elite member is. Extra optie. Kan je lekker stiekem doen :p
 
Over klussen gesproken, is die keuken nu eindelijk af?

Oja, die is af.. ik had al foto's.. zal ze nu even uploaden ;)

Ps, waarom sta jij altijd offline terwijl je wel post? (sinds een week ofzo)

Ik kwam erachter dat zodra ik mijn PC aanzet ik automatisch inlog op DBB en daar dan als online word weergegeven. Beetje k*t omdat ik mijn PC eigenlijk de hele dag aan het staan (muziek / films downloaden) ... en als ik online ben kunnen sommige mensen (vooral newbies) het niet laten om PM's te sturen met vragen, dus als ik dan ff op DBB ga heb ik meteen een volle inbox :fuu:
 
Wist niet dat jij zo populair was joh :D. Het leven als dbb royalty is vast zwaar :lol:.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag superdude dag:

close grip bench 8-8-6 70kg
dippen 7-7-5 bw
skullcrushers 8x 35kg 2x8 30kg

barbell curl 8-10-6 40kg

En geheel in superdude sT ook nog een flinke pompset:

hammercurl voor borst 5x8 12.5kg ss barbell reverse curl 5x8 20kg

Alle 10 de setjes dus zonder rust achter elkaar door. Je begrijpt dat ik mijn arm nu niet meer kan buigen :roflol:.
 
Je biceps zullen goed vol gezeten hebben ze whaha :D

Leuke training :thumbs:
 
Je biceps zullen goed vol gezeten hebben ze whaha :D

Leuke training :thumbs:

Zeker, was het maar elke dag superdude dag :(, alleen zou ik mijn squats en deadlifts wel missen natuurlijk.

Over squatten gesproken, morgen is het benendag. Hopelijk wil mijn knie een beetje meewerken, die vreemde blessure is wat zwaarder dan ik oorspronkelijk dacht :(. Naast benen gaat er ook weer gecardio't worden. Mijn fietsje is weer zo goed als nieuw, en ik kan niet wachten tot ik hem op volle snelheid uit kan proberen (voor zover dat gaat na beentraining :P).
 
Laatst bewerkt:
Fietsen na het squatten? jij liever dan ik Markie! wel lekker hardcore :rocker:

Pas wel op met je knie, je wil echt geen knie blessure... dat betekend einde beentraining voor een aantal maanden. Probeer iig leg extensions te vermijden, die schijnen belastend te zijn voor je knieën.
 
De vorige keer dat ik ging cardio'en na beentraining ging ik echt helemaal kapot, heb de hele avond mank gelopen. Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar :thumb:!

Met die knie moet ik inderdaad oppassen. Het is nu nog een klein steekje waar alleen last van heb bij een bepaalde beweging, maar hoop toch dat het snel verdwijnt.
 
Slecht nieuws, vandaag weer opgestaan met pijn mijn knie :mad:. Dat wordt vandaag dus sowieso geen cardio of beentraining. Ik heb besloten om volgende week geen lowerbody en cardio te doen. Erg klote natuurlijk, zeker omdat ik net in de cut zit. Maar liever een weekje geen lb dan straks een paar maanden met een serieuze blessure.
 
Verstandig dat je rust pakt, sterkte ermee!
 
k*t dat je last heb van je knie
maar dat betekent niet dat je helemaal niks kan doen aan cardio he, je kan bijvoorbeeld ook gaan zwemmen!
 
k*t dat je last heb van je knie
maar dat betekent niet dat je helemaal niks kan doen aan cardio he, je kan bijvoorbeeld ook gaan zwemmen!

Bedankt voor de tip, dat is misschien wel een idee :thumbs:. Komende week ga ik sowieso mijn knie zoveel mogelijk rust gunnen, maar misschien dat ik de week erna wel ga zwemmen dan.

En oja, welkom in mijn log! :)
 
Whoops ik loop een training achter :(

Wel een mooie training! alleen maar PR's op de squat, sterk hoor!

En toen haalde ik het in mijn botte kop om nog een rondje van 5 km te gaan strompelen. En dat heb ik geweten ook, met tranen in mijn ogen, al bloed kotsend heb ik uiteindelijk de finish weten te halen.

Klinkt goed :heart:
 
Hoe gaat 't met je cut eigenlijk? Of meet je dat elke zaterdag?

Je trainingen zien er wel lekker uit, as usual.
 
Whoops ik loop een training achter :(

Wel een mooie training! alleen maar PR's op de squat, sterk hoor!



Klinkt goed :heart:

Tsja dat is nu even voorbij helaas :mad:.

Hoe gaat 't met je cut eigenlijk? Of meet je dat elke zaterdag?
Zondag wordt de boel weer gemeten. Sta nu op 89 kg, verder niet erg veel droger dan vorige week volgens mij. Heb deze week niet gecardio't en volgende week dus ook niet :(.

Je trainingen zien er wel lekker uit, as usual.
Thanks
 
Suc6 zondag met je meeting ;)
Verder nog plannen?

Fijn weekend :)
 
Back
Naar boven