MuscleMeat

- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pineapple1025

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
2.781
Waardering
3.807
Lengte
1m75
Massa
79kg
-
 
Laatst bewerkt:
En de hele dag wandelen gaat hem ook niet worden.

Ik denk 85 kilo op 1 maart, jullie :windup:
 
Waarom weer zo extreem? Dit is gewoon een crash-dieet en dus totaal niet duurzaam. Stel dat het je lukt, wat ga je dan na 1 maart doen om ervoor te zorgen dat er geen terugval komt naar je oude gewicht?
 
Ok 1200 calorieen was niet echt slim plan. Ik eet nu 2000 calorieen en ik doe de hele dag wandelen/optrekken/dips en rennen 2-3 km rennen 2-3x per dag
Ben nu al 10/11 dagen gesptopt met roken. Heb helemaal geen zin meer in sigaretten
 
Sterkte, maar ben je niet bang dat je je zo lang op dat aantal kcal veel spiermassa inlevert?
 
Heb je zo'n app om het bij te houden hoeveel het scheelt in geld en in gezondheid?
Nee ben gewoon gestopt op 30 december, heb ook helemaal geen zin om te roken
 
Stoppen met roken is gelukt dus dit is ook makkelijk.
Hoe ik het dan heb bereikt: 1200 kcal, hele dag wandelen, opdrukken, dips, optrekken.
Gewicht 5-1-2021 93 kg
Gewicht 1-3-2021 <80 kg
Ik post dan wel een foto.
En vanaf 01-03-2021? 01-03-2022? 2025?
Blijvend afvallen is (voornamelijk) een gedragsverandering, geen kcal beperking voor een paar maanden.
 
ik doe de hele dag wandelen/optrekken/dips en rennen 2-3 km rennen 2-3x per dag
Dit is een kwestie van dagen tot de eerste overbelastingsblessure tevoorschijn komt. Doe eens normaal!
 
Het stomme is dat ons nattymark gewoon weet hoe het allemaal werkt
Hij heeft natty een zeer mooi fysiek neer gezet toendertijd
Probleem is dat hij vanaf zijn huidige positie binnen 2 weken weer terug naar die fysiek wilt terwijl dat niet haalbaar is
Al die domme kut grapjes van 1200 kcal gaan niets uithalen en dat weet je zelf ook
Een dieet moet je goed kunnen volhouden om zo progressief af te vallen
Je bent gekapt met roken
Investeer dat geld dan in vreten gap
Op dit moment zijn er zoveel maaltijden die je tijdens het cutten kan eten die goed vullen tegenover het aantal kcal (ookal is jouw situatie nu misschien lastig om zelf eten te maken idk hoe dat werkt)

Iemand moet jou gewoon even een kopstoot geven als wake up call dat al die crash diets niet gaan werken

Je kracht stats zijn ook gewoon zeer goed, je fockt t zelf constant op door die domme plannen van je

Maar dit is al 200000x gezegd
 
Back
Naar boven