AndroidHealthClinic

- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed mijne man, maar verdubbel die extreme lage kcal dagen even, dan val je nog af , het steekt echt niet op een dag want zo vet ben je nu ook weer niet, het valt echt goed mee, maar op een BB forum lijkt zonder kleren bijna iedereen slacht klaar. je hoofd is al terug smaller (niet meer poeffie) en vergeet niet heel soms je te belonen Met en bbq of een hamburger, zonder tot het extreme te overcompenseren.

Eet gezond en normaal met een licht kcal tekort, fuck die dagen dat het je eens niet lukt en verpest die opvallend goede arm;rug massa niet door te extreem te crashen.
Je hebt kennis over trainen, je hebt kennis over voeding, met lang denken en impuls controle weet je eigenlijk hoe het spelletje werkt,

blijf van wiet en speed af want het is alleen maar goed voor mensen die het op een festivalletje ofzo doen en sterk genoeg zijn om grenzen te trekken kwa gebruik. Niet voor iedereen weg gelegd, zelf kan ik het ook niet, blijf er ver bij wegq

en ga terug rukken want dat is de enige leuke cardio :p
Mag ik me hierbij aansluiten.
 
Je kan lachen met hem wat je wilt, maar hij cut sneller en efficiënter dan de meeste hier. En heeft dan nog is redelijke kracht stats.
drugsgebruik maakt je wel wat insane in the brain, maar goed zo is het bij iedereen wel iets.
 
Je kan lachen met hem wat je wilt, maar hij cut sneller en efficiënter dan de meeste hier. En heeft dan nog is redelijke kracht stats.
drugsgebruik maakt je wel wat insane in the brain, maar goed zo is het bij iedereen wel iets.
Die pullups zijn anders ook insane. En de cut is inderdaad haast legendarisch.
 
Ik voel me fking gestressed
Ben nu vaak aan het gamen met huisgenoot van me. En ik heb altijd dat ik emoties van anderen absorbeer. Dus ik heb zijn stress geabsorbeerd en kan nu geen rust vinden
 
Ik voel me fking gestressed
Ben nu vaak aan het gamen met huisgenoot van me. En ik heb altijd dat ik emoties van anderen absorbeer. Dus ik heb zijn stress geabsorbeerd en kan nu geen rust vinden
Klote. Zeker nu je jezelf een no-fap hebt opgelegd...
 
Ik voel me fking gestressed
Ben nu vaak aan het gamen met huisgenoot van me. En ik heb altijd dat ik emoties van anderen absorbeer. Dus ik heb zijn stress geabsorbeerd en kan nu geen rust vinden
Probeer een chill, spelletje zoals,,rollercoaster, klinkt kinderachtig maar wel rust gevend en dood de tijd
 
Back
Naar boven