AndroidHealthClinic

Gestopt mark's cont.log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker volume met mooie gewichten man! Hoe ist met je schouder?
 
Lekker volume met mooie gewichten man! Hoe ist met je schouder?

Is iets verslechterd door de bent over row die ik in de vak. heb gepakt :(
Dom ben ik weer.

Weighted chins voelde ik gelukkig totaal niet dus ik kan nog veel, nu laat ik het gewoon rustig herstellen, dus ik vermijd: BOR, DL, t-bar, db-row, rear side raise, wide-grip rugoefeningen en barbell curl.
 
Is iets verslechterd door de bent over row die ik in de vak. heb gepakt :(
Dom ben ik weer.

Weighted chins voelde ik gelukkig totaal niet dus ik kan nog veel, nu laat ik het gewoon rustig herstellen, dus ik vermijd: BOR, DL, t-bar, db-row, rear side raise, wide-grip rugoefeningen en barbell curl.

Das een flinke waslijst oefeningen :(
 
Das een flinke waslijst oefeningen :(

Smalle chins en smallgrip machineoefeningen gaan wel goed, dus ik kan rug nog aardig pakken :)


Zo gisteravond heb ik alvast wat poses geprobeerd, ik denk dat ik nu ongeveer weet wat het gaat worden.

Ik heb gekozen voor poses waarbij ik al mijn sterke punten het beste laat uikomen.
Fdb verwacht ik de meeste punten mee te scoren, toont mooi de lats, schouders+armen en de v-shape, dan nog de side triceps waarin de massa+separatie vd schouder en verder de borst goed laat uitkomen.
Voor rug had ik iets onconventioneels in gedachten, deze hou ik nog even in verrassing.
De verplichte kuiten+benen komen er natuurlijk ook, gelukkig zijn ze al iets verbeterd sinds het herstel van mijn knieblessure.

Dit is natuurlijk wel onder voorbehoud, als ik de pics van bepaalde poses toch minder vind uitkomen zal ik toch voor andere poses kiezen.

Geen voorbereidingen qua voeding verder voor de pics, enige voorbereiding gaat zijn dat ik toch nog enigzins probeer te pompen (met pushups e.d.).
 
Ben benieuwd baas, qua schouders/borst vooral heb je zeker wat in huis weet ik nog!
 
Nog 1 traininkje voor mijn trouwe stemmers :)

Powerdag
Squat:
5x117,5
5x117,5
5x117,5
5x117,5
5x117,5
Werd al zwaarder :)

Bank:
5x90
Oeps, het moest dit keer 92,5 zijn. Nouja, dan telt het maar als extra warmup ;)
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5
Booomm!! Ging nog best gemakkelijk, ben benieuwd hoe de 95 uit zal pakken :)

Weighted chins:
5x17,5
5x17,5
5x17,5
5x17,5
5x17,5

Shrugs:
10x120
10x120
10x120

Supersetted met seated calf raise:
25x80
22x80
18x80
 
Je ziet er goed uit op de contest pics Mark!
 
Thanks :)
 
Ok nog eentje dan voor de stemmers :)

Powerdag
Squat:
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120
Nice! Werd al wat zwaarder op het einde, maar echt langzaam gingen ze nog niet. Diep waren ze ook nog ;)

Bank:
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95
Fuark yeah! Laatste ging nog vlot dus was best easy :D weet niet waar die bankpower opeens vandaan komt want ik had pas geleden nog moeite met 1x100kg en ik bankte met 90kg 4 reps een paar maanden geleden. (geen anabolics jongens, beloofd)

Weighted chins:
5x20
5x20
5x20
5x20
4x20
Deloaden die hap! Toch lekker.

Shrugs:
12x120
12x120
12x120

Seated calf raise:
20x80
20x80
20x80

Begon wel iets mijn schouder te voelen (maar nog niet verkeerd) misschien iets kalmer aan de komende tijd (aankomende borsttraining pak ik licht).
 
Kracht gaat goed voorruit Mark!
 
nice log!
brute gewichten en nette fotos ook!
zag dat je af en toe hacksquat deed, doe je deze met een barbell of op een machine?
die powerdag ziet er leuk uit
 
Kracht gaat goed voorruit Mark!

Nice avva ;)

nice log!
brute gewichten en nette fotos ook!
zag dat je af en toe hacksquat deed, doe je deze met een barbell of op een machine?
die powerdag ziet er leuk uit

Bedankt hoor.
Hack squat is een machine. Maar deze oefening zal zeker ook wel redelijk goed in de smith kunnen? Afijn, in deze gym hebben ze een hack squat en het is een lekkere :)
Powerdag is zeker fijn, morgen weer :D
 
Shit, sterke squat en bench man. 5x5 voor bench werkt dus lekker zoals je uitlegde. Doe je t tzelfde voor je squat?
 
Jep :)
En ook DL wanneer mijn schouder hersteld, nu dus even weighted chins in de plaats.
 
Ok nog eeeentje dan...

Powerrrr
Bank:
5x97,5
5x97,5
5x97,5
5x97,5
5x97,5
**** yeah! Laatste ging niet eens langzaam! Ben benieuwd hoe die 100 gaat voelen :)

Squat:
5x122,5
5x122,5
5x122,5
3x122,5
Voelde al gelijk zwaar, 4de ging fail :(, volgende keer dus deload.

Weighted chins:
5x17,5
5x17,5
5x17,5
5x17,5
5x17,5
Had eigenlijk 15 moeten doen volgens mijn plan oeps :o achja boeien, het ging lekker.

Shrugs:
12x120
10x120
10x120

Seated calf raise:
22x80
20x80
20x80
 
strong markt is strong (voor je stats!)
 
misschien zijn het wel estats :trollfacex:
 
mss zit je wel oude trainingen van mij te posten toen ik in me 1ste trainingjaars was :trollface:
 
:fuu:

ben door jouw zin de eerste pagina van je log gaan lezen...
:( wtf jongen laat me met rust :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven