Fitness Seller

Gestopt mark's cont.log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha just joking man, ik trainde toen al zo'n 2jaar en zat heus niet op die stats:p
 
ok gelukkig :)

maar ik zag gelijk op de eerste pagina een bench van 110 staan
nu durf ik eigenlijk niet meer naar je nieuwe trainingen te kijken :o
 
:roflol: in het begin maxte ik elke week op BP en zo ben ik aan die 110kg gekomen op 67kg, 2jaar later is er slechts 1 rep bijgekomen, laatste periode heb ik naar de 1rm toegewerkt waar ik nu op sta, gelijk 3PR's gesmoked binnen een half jaar.
 
Sterke training Mark.
 
Ok nog eeeeentje dan, allerlaatste, voor de trouwe stemmers.


Powerdag
Bank:
5x100
5x100
4x100 (+1 spot)
4x100 (+1 spot)
4x100 (+1 spot)
Fuuuu 5x5x100 niet gelukt :( maar dat was misschien ook een beetje teveel gevraagd. Ben toch erg tevreden hiermee. Volgende keer deload.

Squat:
5x117,5
5x117,5
5x117,5
5x117,5
5x117,5

Weighted chins:
5x20
5x20
4x20
4x20
4x20
 
Dikke bench kerel!!

Bedankt, ben er ook wel blij mee hoor :)


Ik heb vrijdag beentraining gehad en ik heb het een beetje anders gedaan als anders.

Ik begon de training dit keer met 7 vlug opvolgende sets leg extension met een veel hoger gewicht als normaal met (aflopend) tussen de 18-12 reps, elke set tot falen.

Vervolgens direct erna vlug opvolgend sets op de leg extension met een licht gewicht, alsnog hoog tempo en veel reps.

Daarna 60kg op de squat stang en vlotte setjes draaien van telkens 15-10 reps tot falen :eek:

Afmaken met wat ham machine oefeningen en kuiten as usual.

Ik voel hem nu 3 dagen later nog :)
 
Sterk man. Squat was deze keer al 5kg deload right?
 
Dit was hypertrof. squat dag ;)
Maar vanavond ga ik weer de 120 pakken met squat, dat is net onder/tegen falen voor mij. Dat is weer 1 stapje hoger na die 5kg deload dus. Ik hoop wel dat ik vanavond geen spierpijn meer heb in de beentjes.

Ik heb ook nog wat speciaals in petto voor vanavond btw ;)
 
Speciaals? PWOtje?
 
Wat is PWO?
Nee aangezien ik toch de BP deloaded pak met een gewicht wat makkelijk lukt ga ik voor de 5x5 nog een 1RM proberen :)
 
Judgement day

Bank:
5x60
3x80
1x100

Ik heb van tevoren al bedacht dat het gewicht wat ik wil proberen te halen 115kg is gezien het gewicht wat ik op de 5x5s haal.
Dus toen ging die 115kg erop.

Wachten...


Even wachten...


















Nog even...











1x115 PR
Ging easy :eek:
1x120 PR
Wuuuuut :eek::D

Wil nog even benadrukken:
*borst aangeraakt met stang
*rustig gezakt, geen bounce
*handen van de spotter waren in geen velden of wegen te bekennen
*fuark yeah!

Die 120kg ging dan ook wel erg langzaam. Ik hing even stil en het was echt spannend of ik ging failen of niet. Maar ik drukte door en ik kwam uit het dode punt :D 120 bench is dus een feit :)
Omdat die 120 zo langzaam ging besloot ik dus maar niet hoger te gaan en het hierbij te laten. Maarja ik had dan ook zeker niet meer kunnen wensen van deze 1RM poging, damn!

Ok leuk en aardig dus, maar nu over tot de orde van de dag, de rest van de training moest nog gedaan worden.

Speed bench:
4x70
4x70
4x70
...
en zo nog ongeveer 10 setjes verder
...
5x70
5x70
6x70
6x70
8x70

Focus lag op explosiviteit, ik heb lage reps en korte rust gekozen en ik kon zo consistent hoge snelheid behalen in al mijn reps. Ik merkte bij de laatste set van 8 dat de lagere reps al snelheid verloren, dus de keus van sets&reps voor dit speedwerk is dus achteraf goed geweest.

Squat:
Toch nog teveel spierpijn van de beentraining afgelopen vrijdag (vanmorgen gepost). Heb hem dus maar overgeslagen :o

Weighted chins:
5x15
5x15
5x15
5x15
5x15

Dumbbell shrugs:
12x28
10x34
10x40
10x52
9x52
2x52 -> **** eelt
14x38

Dropset: shrugs in de shrug machine aka de standing calf raise machine :D
10x80

En dat was het, waarschijnlijk de laatste training die ik in deze sectie post, voordat big t mij gaat straffen voor het doorposten hier :o
 
Laatst bewerkt:
congrats man met 120... mooi cijfer is dat he :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: X.
Gast gefeliciteerd! M*fo sterke manlet ben je ook :P


PWO=preworkout. Of postworkout, maar meestal pre.

Hoe was je train met Tymen? Je logt niet echt meer he? Nu weer op een breed bankje gebenched in Utrecht, 5/4/3x70 na een week griep :eek:
 
Gefeliciteerd man met je PR, erg netjes. Goede pics ook (no homo), succes met trainen verder!
 
  • Like
Waarderingen: X.
Gast gefeliciteerd! M*fo sterke manlet ben je ook :P



PWO=preworkout. Of postworkout, maar meestal pre.

Hoe was je train met Tymen? Je logt niet echt meer he? Nu weer op een breed bankje gebenched in Utrecht, 5/4/3x70 na een week griep :eek:

:D thank jij deadliftende manmore.

Ik zag net die bench in je log lekker :) Alweer een beetje beter nu dan? En is het american football een beetje chill?
Als je weer aansterkt is het zeker 5x5 op 70kg strax.

Training met tymen was erg goed bevallen hij was zwaar chill, was een beentraining geworden, was bedoeld highintensity maarja doordat we de hele tijd zaten te lullen was de rustpauze te lang geworden :p maar we hebben wel lekker hard geknald.

Ben wel lui met loggen, ik wil de meest interessante dingen wel updaten, maarja als ik bijv. met borst 4 sets van 12 met 35kg pec deck pak is dat ook niet zo boeiend toch :p Ik zal nog wel even de training met tymen erop zetten:

Squat:
17x105
10-11x105 (forgot :o)
13x105 -> krachten waren weer iets teruggkomen na een te lange rust :o

Daarna nog paar setjes van 90kg met 12-15 reps, was hypertrofie style wat vooral inhoudt dat ik niet tot lockout kom maar even eronder en hem op dat punt even vasthoudt, daarna langzaam laten zakken en op het onderste punt meteen naar boven komen, voel je meer spanning op de spier van.

Rest van de oefs waren machines en qua gewichten en reps ging ik gelijk op met tymen.

Moet helaas melden dat ik naderhand (tijdens de training zelf voelde ik het niet) weer iets van irritatie in mijn linkerknie begon te voelen. Dit terwijl ik net van een eeneneenkwartjaardurende blessure ben hersteld en net twee maanden pijnvrij was :(
Ik voelde het haast niet maar ik voel toch een beetje, dus het squatten morgen zal niet zwaar gedaan worden (of helemaal niet, als ik dan nog wat voel).

Belangrijke updates zal ik sporadisch hier neerposten, daarvoor ga ik denk ik weer in mijn oude log verder. En jullie hou ik ook nog in de gaten ;)

En in de toekomst misschien een leuk idee als jullie 2 een keer naar wageningen kwamen? Ze zijn de gym nu aan het verbouwen, maar als hij af is ergens in het najaar dan zullen er hardcore trainingen gedaan kunnen worden :D

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 21:16 ----------

Oooh krijg net door wat je bedoelde met pwo dus, zo'n cafeinnesupplement :p (ben retarded)

Heb wel wat creatine genomen maar dit schijnt niet veel te helpen bij 1RM's, alleen zo rond de 6-12 range vooral. Alleen merk ik zobiezo niet heel sterk verschil met creatine.
Caffeine zou ik misschien nog wel eens willen proberen, maar ik heb het niet zo op de sides. Zou wel leuk zijn als dat goedje daadwerkelijk je 1RM kan verhogen (maar ik ben meer een rationele lifter en geen woedelifter, dus ik zie het nog niet zo gauw op mij werken :p).
 
Ja man, viel me echt alleszinds mee! Op naar de BW bench! Ben weer bijna de oude, conditie is wat verslechterd natuurlijk. American football is vet. Heb nog maar 1 training meegemaakt verder, morgenavond weer en dan met pads/helm: gaan we eindelijk beuken :D

Met met Tymen kan je lekker lullen ja haha dat weet ik ook nog wel. Highrep squats moeten killing zijn geweest. Klote van die knie man :( Hoe ist met je schouder btw? Je had wel weer verwacht te kunnen deadliften aan het eind van de zomervakantie toch? En ik ben voor om een keer samen te trainen in Wageningen. Ben wel kneiterdruk maar waar een wil is is een weg. Voorlopig eerst maar eens mn draai in Utrecht hervinden. En whut, oude log? /facepalm

En met een PWO komt vaak caffeine ja, gewoon van die oppeppende shit (jack3d, noxplode, noxipro etc.). Ik moet weer ff nieuwe creatine halen, misschien ga ik deze keer toch laden en kijken of ik meer resultaat kan boeken op die manier. En caffeine heeft niet echt sides toch? Zou je het dan gebruiken als PWO of als fatburn-idee?
 
Hehe nu je het zo zegt, het lijkt me zo leuk he dat american football, jammer dat ze dat hier in wageningen niet doen. Ik vond rugby vroeger al leuk... toen ik 48kg woog... moet je nagaan :D

Heb het net al in je log gezegd :p schouder gaat nu beter dus morgen probeer ik het lichtjes aan, kijken hoe het gaat.

Maar ze zijn hier nog even aan het bouwen dus er is tijd zat.

Met de sides bedoel ik misselijkheid/opgefokt gevoel waar sommigen dan wel last van hebben. Vooral misselijkheid aangezien ik hier zo al wel eens last van heb, voor de rest niet zo aangezien ik wel een aardig rustig persoon ben.

Ik heb op dit moment de indruk dat caffeine op zich wordt gebruikt als pwo om betere neurale stimulatie mogelijk te maken (voor de 1rmzzzz) en van het gebruik van caffeine voor fatburnen wordt zoals ik het hoor vaak gedaan icm efedrine. Hoe die doseringen voor beide doelen zich verhouden heb ik geen idee van.

Maar voor het project waar ik nu mee begin en de komende tijd druk mee ben (heb ik jou toch over verteld?) ga ik alles over supplementen uitzoeken :D (was altijd wat een grijs gebied in mijn kennis). Dus dan kan ik meer vertellen.
 
Misschien kon je toen wel door voor bal :D

Nice ben benieuwd. En t is gewoon een kwestie van doseren. Wou je caffeine caps nemen dan? Kan ook gewoon een bak koffie doen :p Ja vertelde je, ben benieuwd! maar wat is je doel nou met die caffeine?
 
Lust geen koffie ;) En als ik het zou nemen is het voornamelijk voor kracht, cutten houdt mij niet zo bezig (you know that). Maar echt van plan ben ik het niet, het is alleen mogelijk een leuk ideetje voor een plateau.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven