Fitness Seller

mark's contest log ed.2 : the Aesthetics have arrived

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 334
  • Weergaven 48K
  • Volgers 37
  • Tags
    log

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Introductie
Lief DBB, dit jaar ben ik wederom van partij! Ik hoop dat de leerervaring die ik vorig jaar heb opgedaan icm. vooruitgang in massa en proporties mij in staat stelt een beter resultaat te boeken dit jaar. Even kort over mezelf: ik ben een ecto die na inmiddels 3 jaar en 2 maanden natural trainen niet meer zo'n ecto is onderhand... Dan nog: mijn doelen liggen in het verkrijgen van de perfecte lichaamsproporties a la griekse god. Dit is mijn invulling van bodybuilding en daar verschil ik van de beesten die vooral focussen op het vergaren van massa (alle respect voor hen overigens). Verder ben ik student voeding en op wetenschappelijk nivo geengageerd met dit onderwerp. In mijn schema's en methoden vind ik het leuk om principes die wetenschappelijk zijn onderbouwd terug te laten komen. In de voorbereiding voor de contest zullen mijn methodes en principes gaanderweg duidelijk worden aan jou, de lezer.

Op dit moment zit ik in de voorbereiding voor de powerlifting beginners wedstrijd in papendal om 16 juni 2012. Vanaf die datum ga ik mij volledig focussen op deze contest en dan zal ik beginnen met het plaatsen van trainingen en updates over de vooruitgang en wat er allemaal bij komt kijken. Tot die tijd ga ik door in mijn oude log. Ik wil alvast los laten dat ik van plan ben om voor deze editie (erg) diep te gaan cutten en om foto's van hoge kwaliteit (scherp en goede belichting) af te leveren. Poseren en tan zal overigens ook aan gewerkt worden.


Voorfoto
v3hfh3.jpg






Totaal: 490/500 > bijna!!!!! :D

[Link niet meer beschikbaar]


Succes aan de andere deelnemers!
 
Goodluck man, zie het nu al somber in voor mezelf :(
Zit je volgend jaar nog altijd op die studie btw?
 
succes, ben benieuwd hoeveel droger je nog zal worden
 
Succes!
Welke plaats was je vorig jaar geindigt?
 
Succes brah, je gaat wel hoog eindigen denk ik ;) Staat altijd droog en aardig wat massa!
Paar pics in je OP doen het btw niet
 
Hoe zwaar train jij om er zo bij te staan..?

Gezien je gewicht dacht ik altijd dat het iemand anders was in je avatar. Maar als ik het goed begrijp ben je het dus zelf. Echt respect.
 
Hoe zwaar train jij om er zo bij te staan..?

Gezien je gewicht dacht ik altijd dat het iemand anders was in je avatar. Maar als ik het goed begrijp ben je het dus zelf. Echt respect.

Dat is Antoine Vaillant!


Succes, Mark!
 
Hoe zwaar train jij om er zo bij te staan..?

Gezien je gewicht dacht ik altijd dat het iemand anders was in je avatar. Maar als ik het goed begrijp ben je het dus zelf. Echt respect.

:roflol:

dit is inderdaad markrot

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zou kunnen zeggen wie is dat, maar ik vrees dat dan de rapen weer gaar zijn.
 
een hoop pics in je op werken niet bij mij
 
Hoe zwaar train jij om er zo bij te staan..?

Gezien je gewicht dacht ik altijd dat het iemand anders was in je avatar. Maar als ik het goed begrijp ben je het dus zelf. Echt respect.

:roflol: :roflol: :roflol:

Bijna! Maar bedankt hoor ;)


En dank aan de rest voor support :)

Pics in OP wordt aan gewerkt. Had ze een paar weken geleden nog vernieuwd, maar blijkbaar heeft imgur een kort geheugen ofzo? Probeer even een andere uploader.
 
Volgend jaar kom ik ook naar de WUR, kunnen we wel eens samen gaan knallen :)
 
Volgend jaar kom ik ook naar de WUR, kunnen we wel eens samen gaan knallen :)

Vet, dan kom je mij daar vast wel tegen :D Laat ik je wel even alles en iedereen zien ;)
 
Goed fysiek kerel. Ik denk zeker een kanshebber voor de top 3. Ben benieuwd hoeveel resultaat je nog gaat neerzetten. Succes!
 
Aardig sterke bench voor een lichtgewicht, :p

Die terugval in gewicht in april 2012 komt dat door je voorbereiding voor die pl wedstrijd?

Ik geef je goede kans hoog te eindigen zeker met betere foto's als vorig jaar.
Succes in ieder geval.
 
Goed fysiek kerel. Ik denk zeker een kanshebber voor de top 3. Ben benieuwd hoeveel resultaat je nog gaat neerzetten. Succes!

Aardig sterke bench voor een lichtgewicht, :p

Die terugval in gewicht in april 2012 komt dat door je voorbereiding voor die pl wedstrijd?

Ik geef je goede kans hoog te eindigen zeker met betere foto's als vorig jaar.
Succes in ieder geval.

Thanks.

Beo aan jou ga ik ook een gevaarlijke tegenstander hebben ;) Jij doet cker toch ook weer mee?
April deed ik een kleine cut. Nu vol in de bulk vanwege de pl wedstrijd. Maar voor het bb komt het ook prima uit. Nu massa & kracht gainen. Straks een FLINKE cut en hopelijk met de power die ik ga gainen intensievere trainingen :)
 
Gvd die kop van jou op sommige fotos :roflol:

Succes met de wedstrijd iniedergeval! Je hebt al een erg goed fysiek iniedergeval. Waar ga je het meeste aandacht aan besteden om er beter uit te komen? Je staat nu al goed droog trouwens.
 
Good luck man.

Hoe train/eet je op dit moment?
 
Back
Naar boven